کاشت مژه عروسکی

اکستنشن مژه عروسکی چیست؟ + زیباترین مدل های اکستنشن مژه عروسکی

ارسال به دیگران:

امروزه روش‌های زیادی وجود دارد که به شما کمک می‌کنند، بدون هیچ تلاشی زیبا به نظر برسید. اکستنشن مژه نه تنها در زمان، بلکه در هزینه آرایشتان هم صرفه جویی می کند. تنوع اکستنشن مژه برای انواع چشم به شما کمک می‌کند به راحتی یکی از زیباترین مدل‌های اکستنشن را برای خود انتخاب کنید. کاشت مژه عروسکی حجم مژه‌هایتان را بیشتر می‌کند و چشم‌های شما را درشت‌تر نشان می‌دهد. این مدل کاشت مژه یک انتخاب عالی برای مشتریانی است که به رنگ تیره و طبیعی مژه‌ها علاقه دارند و می‌خواهند مژه‌های خود را بلندتر کنند. با اکستنشن مژه می‌توانید نگاه گیرا و فریبنده‌تری داشته باشید. در ادامه مطلب درباره اکستنشن مژه عروسکی بیشتر آشنا می‌شوید؛ با ما همراه باشید.

آموزش اکستنشن مژه
آموزش اکستنشن مژه دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

تکنیک کاشت مژه عروسکی چیست؟

مدل اکستنشن مژه عروسکی

با این روش اکستنشن مژه می‌توانید مژه‌های خود را مانند عروسک‌های باربی، زیبا و بلند کنید. همانطور که قبل‌تر گفتیم این مدل را کاشت مژه عروسکی یا چشم عروسکی می‌نامند زیرا مدل مژه شبیه مژه‌های عروسکی می‌باشد. برای این روش، از مژه‌هایی با طول‌های مختلف در کاشت مژه استفاده می‌شود. فرم چشم‌هایتان به گونه‌ای می‌شود که انگار قبلاً روی مژه‌های خود ریمل زده‌اید.

در مراحل کاشت مژه عروسکی، معمولاً طول مژه‌ها در وسط پلک ۱۲ میلی متر و تا گوشه چشم به ۸ میلی متر می‌رسد. بنابراین در عین زیبایی باید به طبیعی بودن مژه‌ها توجه کرد. البته مژه عروسکی برای همه مشتری‌ها مناسب نیست. در اکستنشن مژه عروسکی محدودیت‌هایی وجود دارد که آرایشگر باید از قبل در این رابطه به شما اطلاع دهد. برای نتیجه بهتر، می‌توانید با یک آرایشگر حرفه‌ای مشورت کنید و مژه‌‌های خود را کاملاً طبیعی و آنطور که می‌خواهید به وجود آورید.

مپ اکستنشن مژه عروسکی

مپ اکستنشن مژه عروسکی

اگر یک آرایشگر حرفه‌ای در این رشته،‌ اکستنشن مژه شما را با کیفیت انجام دهد خروجی کار منظم شده و مصنوعی به نظر نمی‌رسد. همچنین باعث می‌شود تا زیبایی چهره شما بیشتر شود و فانتزی‌ به نظر برسد. همانطور که قبل‌تر گفتیم، در کاشت مژه عروسکی بلندترین مژه‌ها در وسط چشم قرار دارند و مژه‌های کوتاه‌تر در امتداد لبه‌های پلک هستند. در ادامه نقشه مژه چشم عروسکی حرفه‌ای را مشاهده می‌کنید.

۱- آرایشگر، چشم را به ۵ بخش تقسیم می‌کند. تمام بخش‌ها شامل طول‌های مخلوط اکستنشن مژه هستند. ساده‌ترین راه این است که مناطق روی پد چشم را بکشید.

۲- کار را از گوشه داخلی چشم شروع کنید. برای این قسمت از کوتاه‌ترین اکستنشن مژه استفاده می‌شود.

۳- طول‌ مژه‌ها هنگامی که وسط چشم می‌رسد تا ۱۲ میلی متر افزایش می‌یابد. طول مژه‌های استفاده شده در کاشت همیشه به طول مژه‌های طبیعی مشتری بستگی دارد.

۴- برای اینکه نتیجه کار تمیز باشد، بخش آخر بسیار مهم است. در اینجا از همان طول مژه‌های گوشه داخلی چشم استفاده می‌شود. (کوتاه‌ترین طول ۸ میلی متر است)

بعد از اتمام کار، نتیجه کاشت مژه عروسکی باید اینگونه باشد که یک ردیف مژه تمیز وجود داشته باشد. طول آن به سمت وسط چشم افزایش می‌یابد و در لبه‌ها کمی کاهش پیدا می‌کند.

مژه‌های عروسکی برای چه کسانی مناسب است؟

اکستنشن مژه عروسکی چیست؟

هنگام مدل سازی چشم، آرایشگر ابتدا به فرم‌ چشم‌های مشتری نگاه می‌کند. برای مدل سازی همه اجزای صورت از جمله عمق و زوایای چشم نقش مهمی دارند. اکستنشن مژه عروسکی برای مشتریان زیر مناسب است:

۱- اکستنشن مژه عروسکی برای مشتریانی که چشمان پهنی دارند یک انتخاب عالی است و کمک می‌کند تا زیبایی چشم‌هایشان بیشتر دیده شود.

۲- اگر به دنبال یک مدل فانتزی برای ایام تعطیلات هستید، می‌توانید به جای صرف وقت برای آرایش کردن از کاشت مژه عروسکی استفاده کنید.

۳- مژه‌های عروسکی با فرهای زیبا، قطعاً یک انتخاب ایده آل برای مشتری‌های جوان می‌باشد.

۴- این نوع اکستنشن برای مراسم‌ها و مهمانی‌های خاص، بسیار مناسب است.

۵- همچنین در بین افراد مشهور که بیشتر در انظار عمومی حضور دارند، اکستنشن مژه عروسکی یکی از مدل‌های بسیار محبوب کاشت مژه است.

با همه این‌ها، این مدل اکستنشن مژه برای همه انتخاب مناسبی نیست. برای مشتریانی که چشم‌های برآمده و بادامی دارند یا افرادی که گوشه بیرونی چشم‌هایشان افتاده است؛ توصیه نمی‌شود.

بهترین تکنیک‌ها برای اکستنشن چشم عروسکی

اکستنشن مژه عروسکی برای چشم های قهوه ای

این مدل اکستنشن مژه را می‌توانید با تکنیک‌های مختلف اجرا کنید. در این روش فرم مژه‌ها به خواسته مشتری بستگی دارد.

اکستنشن مژه عروسکی کلاسیک

این روش طبیعی‌ترین مدل اکستنشن مژه است. یک اکستنشن به یک مژه طبیعی چسبانده می‌شود.

مژه‌های حجم دهنده دوبعدی

اکستنشن مژه‌ حجم دهنده چشم عروسکی، روش خوبی برای به وجود آوردن مژه‌هایی حجیم و پرپشت است. در این روش دو اکستنشن به یک مژه طبیعی چسبانده می‌شود. البته برای مشتریانی که دارای مژه‌های طبیعی نازک و ضعیف هستند مناسب نمی‌باشد.

مژه‌های حجم دهنده سه بعدی

این تکنیک محبوب‌ترین گزینه در کاشت مژه عروسکی می‌باشد. سه اکستنشن به مژه متصل می‌شود. آرایشگر باید قبل از شروع کار، مژه‌های مشتری را بررسی کند. اکستنشن‌های سنگین روی مژه‌های طبیعی تأثیر منفی دارند. آن‌ها می‌توانند شکننده شده و بیفتند. بنابراین اول تمام جوانب را در نظر بگیرید. مژه‌های مشتری برای اکستنشن حجم دهنده مژه سه بعدی (چشم عروسکی) باید قوی باشد و توانایی تحمل این مدل کاشت مژه را داشته باشد.

نکته: اگر در مورد میزان مقاومت مژه‌های مشتری مطمئن نیستید، مدل کلاسیک را به آن‌ها پیشنهاد کنید. این روش باعث تغییر در فرم مژه‌ها می‌شود و در عین حال، به مژه‌های طبیعی آسیبی وارد نمی‌کند.

بهترین مواد برای اکستنشن مژه چشم عروسکی

بهترین مواد کاشت مژه عروسکی

در این مواد تفاوت اسم‌ها مربوط به نوع جنسشان و همچنین نمادی برای تراکم و بافت مژه‌ها می‌باشد.

۱- اکستنشن مژه Silk یا ابریشمی: درخشندگی زیبایی دارد و باعث می‌شود تا مژه‌ها طبیعی به نظر برسند. آرایشگران این نوع مژه را به دلیل جلوه‌ی منحصر به فردی که در چشم‌ها به وجود می‌آورد، انتخاب می‌کنند.

۲- اکستنشن مژه مینک: این مدل مژه‌ها از موی راسو تهیه می‌شود و جنسی سبک و ظریف دارد. ساختار آن‌ها بسیار شبیه به مژه‌های طبیعی می‌باشد.

۳- مژه‌های کشمیر: یکی از بهترین مواد اکستنشن مژه به حساب می‌آیند. آن‌ها بسیار محبوب هستند.

بهترین فر برای اکستنشن مژه چشم عروسکی

انواع مدل فر کاشت مژه عروسکی

فر انتخابی در مژه مصنوعی‌ها، نقش مهمی در فرم کلی چشم‌هایتان ایفا می‌کند. یک آرایشگر خوب همیشه پارامترهایی که مناسب اکستنشن مژه شما می‌باشد را معرفی می‌کند تا مژه‌های طبیعی‌تری داشته باشید. اگر فر مناسبی برای مژه‌های خود انتخاب کنید، بخشی بزرگی از کاشت مژه را سپری کرده‌اید. زیرا فرم چشم‌هایتان به شکلی حرفه‌ای برای شما به وجود می‌آید.

مژه‌ C Curl

این مدل اکستنشن مژه، یک فر متوسط است که از کناره چشم‌ها کشیدگی زیبایی به وجود می‌آورد. برای افرادی که مژه‌های طبیعی‌تر را ترجیح می‌دهند، گزینه مناسبی است. به همین خاطر در بسیاری از موارد برای اکستنشن مژه عروسکی کلاسیک، از این مدل مژه استفاده می‌شود.

مژه CC Curl

تفاوت بین این گزینه با گزینه قبلی پیچش بیشتر مژه است. برای کسانی که عینک می‌زنند هم گزینه مناسبی می‌باشد. با این مدل فر فوق‌العاده، ظاهر شما می‌تواند منحصر به فرد به نظر برسد.

مژه‌ D Curl

مژه‌های D Curl، برای مشتریانی که مژه‌های عروسکی حجم دهنده ترجیح می‌دهند یکی از جذاب‌ترین گزینه‌ها می‌باشد. مژه‌ها را کاملاً فر نشان می‌دهد و حتی مژه‌های در حال رشد را پنهان می‌کند. این مدل مژه می‌تواند چهره شما را به طور اساسی تغییر دهد.

تکنیک اکستنشن مژه عروسکی چقدر طول می‌کشد؟

اکستنشن مژه عروسکی نی نی سایت

به طور کلی فرآیند کاشت مژه یکسان است و زمان آن بستگی به تکنیک انتخابی شما دارد. به طور متوسط زمان کار مژه‌های عروسکی کلاسیک تا دو ساعت طول می‌کشد. اگر تکنیک‌های حجم دو بعدی یا سه بعدی را انتخاب کنید، این زمان تا سه ساعت هم افزایش می‌یابد.

مزایای اکستنشن چشم عروسکی

مزایای اکستنشن مژه عروسکی

مانند هر اکستنشن مژه دیگری، مدل کاشت مژه عروسکی دارای مزایایی است در ادامه می‌خوانید.

مزایای مژه‌های عروسکی:

۱- اکستنشن مژه عروسکی، ظاهری جذاب در چهره شما ایجاد می‌کند.

۲- این امکان را به شما می‌دهد تا برخی اشکالات چشم خود را اصلاح کنید.

۳- بسیاری از تکنیک‌های حجم دهنده مژه را می‌توانید برای خود انتخاب کنید.

۴- این مدل مژه‌ها، باعث می‌شوند تا فرم چشم‌هایتان به خوبی دیده شوند و زیبایی چشم‌هایتان چند برابر شود.

۵- اگر آرایشگر مژه‌ها را به درستی چسبانده باشد، در چشم‌های خود سنگینی احساس نمی‌کنید.

۶- به آرایش کردن نیاز پیدا نمی‌کنید.

۷- افرادی که برای اولین بار اکستنشن مژه عروسکی را امتحان کردند، پس از انجام این تکنیک احساس ملکه بودن پیدا می‌کنند.

۸- در مژه‌ها حجم و تراکم بالایی ایجاد می‌شود.

موارد منع استفاده اکستنشن مژه‌ عروسکی

چه کسانی نباید از کاشت مژه عروسکی استفاده کنند؟

گاهی اوقات انجام مژه‌های عروسکی به همه توصیه نمی‌شود.

۱- برای مراجعینی که به نوعی دارای مشکلات چشمی، مانند ورم ملتحمه هستند توصیه نمی‌شود.

۲- مژه‌های خیلی بلند و پرپشت را نباید برای مشتریانی که مژه‌های طبیعی خیلی شکننده و ضعیف دارند استفاده کرد.

۳- اگر مژه‌های شما می‌ریزند و دچار ریزش مژه هستید، نباید اکستنشن مژه انجام دهید.

۴- بهتر است اکستنشن مژه عروسکی را در دوران بارداری انجام ندهید.

نحوه مراقبت از اکستنشن مژه چشم عروسکی

چگونه از کاشت مژه عروسکی مراقبت کنیم؟

برای نگهداری از کاشت مژه عروسکی، مراقبت‌های بعد از اکستنشن مژه به شما کمک می‌کند تا هر چه بهتر از مژه‌های خود مواظبت کنید.

۱- توصیه می‌کنیم اکستنشن مژه‌های خود را هر روز صبح شانه کنید. می‌توانید بدون محدودیت از لوازم آرایشی معمولی خود استفاده کنید اما بهتر است از ریمل بدون روغن برای کاشت مژه‌های خود استفاده کنید. شستشوی آن‌ها بسیار راحت‌تر از ضد آب است و اکستنشن مژه را به هم نمی‌چسباند.

۲- برای سه روز اول پس از کاشت مژه عروسکی، نباید در استخر شنا کنید یا به سونا بروید. بعد از چند روز می‌توانید تمام فعالیت‌های مربوط به شنا و آب را بدون مشکل انجام دهید.

۳- کرم‌های چرب و سایر مواد روغنی نباید روی مژه‌های شما نفوذ کنند.

۴- برای پاک کردن آرایش خود از یک محصول پاک کننده مخصوص استفاده کنید.

۵- توصیه می‌کنیم چشم‌های خود را مالش ندهید، زیرا می‌تواند در ترکیب چسب مژه‌ها تأثیر منفی بگذارد.

زیباترین عکس‌های کاشت مژه عروسکی

کاشت مژه عروسکی یکی از مدل‌‌های زیبایی می‌باشد که تغییر جالب و زیبایی در چشم‌ها به وجود می‌آورد. در ادامه ۱۵ عکس متنوع و جذاب از کاشت مژه عروسکی را مشاهده می‌کنید.

عکس کاشت مژه عروسکی
عکس کاشت مژه عروسکی
مژه عروسکی ساده
مژه عروسکی ساده
عکس اکستنشن مژه عروسکی
عکس اکستنشن مژه عروسکی
مژه عروسکی کوتاه
مژه عروسکی کوتاه
اکستنشن مژه عروسکی نی نی سایت
ایده برای مدل کاشت مژه عروسکی
عکس اکستنشن مژه عروسکی زیبا
اکستنشن مژه زیبا و شیک
کاشت مژه عروسکی بلند
مدل کاشت مژه بلند
ایده برای کاشت مژه فانتزی عروسکی
ایده برای کاشت مژه فانتزی
عکس اکستنشن مژه مخملی
عکس اکستنشن مژه مخملی
مدل کاشت مژه زیبای عروسکی
مدل کاشت مژه زیبای عروسکی
عکس شیک و جذاب اکستنشن مژه
عکس شیک و جذاب اکستنشن مژه
ایده برای کاشت مژه عروسکی دخترانه
ایده برای کاشت مژه دخترانه
عکس اکستنشن مژه برای چشم‌های آبی
عکس اکستنشن مژه برای چشم‌های آبی
مدل اکستنشن مژه عروسکی مخملی
مدل اکستنشن مژه عروسکی مخملی
ایده برای اکستنشن مژه
ایده برای اکستنشن مژه

سخن پایانی

کاشت مژه عروسکی یکی از مدل‌های کاشت مژه می‌باشد که زیبایی خاص و فانتزی به چهره شما می‌بخشد. همانطور که قبل‌تر گفتیم برای کاشت این مدل مژه بهتر است پارامترهای متفاوتی را در نظر بگیرید. نوع فر، جنس اکستنشن مژه و … از جمله مواردی می‌باشند که می‌توانند، برای انتخاب هر چه بهتر کاشت مژه و زیباتر کردن چشم‌هایتان به شما کمک کنند.

منبع: connylashes

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 7 میانگین: 3.3]
نظرات کاربران
اطلاع رسانی کن
guest
مثلا: نوشین جعفری
مثلا: me@example.com
برای اطلاع رسانی های و تخفیف های رز سرخ
0 کامنت
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنت ها

  • تماس با ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲
  • اینستاگرام رز سرخ
  • ارسال پیام در واتسپ
  • مشاوره رایگان

تماس با رز سرخ

۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲


یا، ما با شما تماس می گیریم: