مدل مو پاپیونی

آموزش ۳ روش مدل مو پاپیونی دخترانه شیک و مجلسی همراه با عکس

ارسال به دیگران:

اگر به دنبال یک مدل موی مجلسی ساده می گردید تا بتوانید به راحتی و در کمترین زمان در منزل روی موهای خود پیاده کنید، مدل مو پاپیونی یک انتخاب مناسب برای شماست. این مدل دخترانه و فانتزی فوق العاده راحت است و با کمی تمرین می توانید در درست کردن آن استاد شوید.

به طور کلی پاپیون یک شکل محبوب و پرطرفدار است و درست کردن آن روی مو نیز جلوه بسیار زیادی به موهای شما می بخشد. حتی مدل مو پاپیونی برای موهای کوتاه هم زیبا و جذاب است. اما اگر رنگ موی شما روشن باشد بسیار زیباتر و چشمگیرتر خواهد بود. این مدل مو می تواند در ترکیب با مدل موی چتری،‌ موهای بسته یا باز، انواع شینیون مو و … روی سر اجرا شود. در ادامه با آموزش ۳ روش برای درست کردن این مدل موی محبوب با ما همراه باشید.

آموزش شینیون مو
آموزش شینیون مو دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

آموزش تصویری مدل مو پاپیونی دخترانه و شیک

۱. روش اول درست کردن موی پاپیونی

نکته مهمی که قبل از درست کردن هر مدل مویی باید آن را رعایت کنید، آماده سازی مو است. برای این کار، موهای خود را خوب بشویید، خشک کنید، و با سشوار کاملا صاف کنید. اگر موهای فر یا مجعدی دارید، براشینگ مو یک مرحله بسیار مهم خواهد بود. با استفاده از یک برس گرد و دمای متوسط تا بالای سشوار آن ها را کاملا صاف و یکدست کنید.

اکنون موهای شما آماده است تا یک مدل شینیون باز دخترانه زیبا را روی آن اجرا کنید.

۱. در مرحله اول،‌ یک بخش از موهای خود را دقیقا از روی گوش جدا کنید و در پشت سرتان با یک کش پلاستیکی باریک و همرنگ موهایتان ببندید.

۲. در دور دوم که کش را دور موهایتان می پیچید، تمام موها را کامل از داخل آن رد نکنید. یک قسمت کوچک از مو را رد کنید و آن را از وسط به دو بخش مساوی تقسیم کنید.

۳. بخش سمت راست را از وسط باز کنید، انگشت خود را در میان آن قرار دهید تا حالت آن بهم نخورد، موها را به صورت عمودی از هم باز کنید و با سنجاق سر محکم کنید. این کار را برای بخش سمت چپ نیز انجام دهید.

۴. یک تکه کوچک از موهای پایین پاپیون را جدا کنید، آن را دقیقا از وسط پاپیون رد کنید و با یک سنجاق کوچک محکم کنید. به همین سادگی می توانید موهای خود را برای یک مهمانی خانوادگی آماده کنید.

۲. روش دوم درست کردن پاپیون روی سر

۱. این مرحله مانند روش قبل انجام می شود. با این تفاوت که باید تمام موها را از داخل کش رد کنید. در واقع بستن مو به صورت ساده انجام می شود.

۲. موهای بسته شده را به دو قسمت مساوی تقسیم کنید. بخش سمت راست را دور دو انگشت دست راست خود بپیچید و آن را به صورت افقی نگه دارید. سپس رشته های مو را به صورت عمودی از هم باز کنید تا حالت پاپیون به خود بگیرد. مو را در همین حالت نگه دارید و یا سنجاق محکم کنید. همین کار را برای موی سمت چپ نیز تکرار کنید.

۳. یک دسته باریک از موی پایین پاپیون را جدا کنید، آن را دور مرکز پاپیون بپیچانید و از وسط موی سمت راست به طرف پایین رد کنید. این تکه مو را نیز با سنجاق محکم کنید. موی زیبا و فانتزی شما آماده است.

۳. روش سوم درست کردن موی پاپیونی با بافت

۱. این مدل زیبا با بافت مو ترکیب می شود. ابتدا مانند دو روش قبل، یک بخش از موهای تاج سر خود را جدا کنید و با کش ببندید.

۲. موهای بسته شده را به دو قسمت تقسیم کنید و یک قسمت را به صورت ساده ببافید و آن را بالای سرتان با گیره نگه دارید.

۳. بخش دیگر موهای این قسمت را نیز از وسط با کش ببندید. قسمت بالای کش را از وسط باز کنید و بخش پایین کش را از میان آن عبور دهید. در این مرحله یک حالت حلقه مارپیچی ایجاد می شود.

۴. اکنون دسته موی بافته شده را از وسط این حلقه رد کنید. دسته موی بافته شده را با یک دست و دسته دیگر را با دست دیگر خود بگیرید و آن ها را همزمان بالا ببرید. اکنون یک پاپیون با یک بافت زیبا در وسط آن ایجاد می شود. موها را با سنجاق سر ریز محکم کنید. سنجاق سر را طوری بزنید که زیر موها مخفی شود. مدل موی دخترانه و زیبای شما آماده است. برای دختر بچه ها می توانید از این مدل مو دخترانه برای عروسی نیز استفاده کنید.

انواع مدل موی پاپیونی جدید

شینیون موی پاپیونی
شینیون بچگانه مو با پاپیون
مدل مو پاپیونی باز
مدل موی زیبا همراه با بافت
مدل مو پاپیونی بالای سر
مدل مو پاپیونی بالای سر
مدل مو پاپیونی ساده
مدل مو پاپیونی آسان
مدل مو پاپیونی دخترانه ساده
شینیون دخترانه ساده و شیک
مدل مو پاپیونی جدید
مدل موی پشت سر ساده
مدل مو پاپیونی بچگانه
مدل مو پاپیونی جدید
موی پاپیونی باز جدید
مدل مو ساده پشت سر
موی پاپیونی بالای سر
مدل موی دخترانه ساده
مدل موی پاپیونی فر
مدل موی بچه گانه با موهای فرفری

امیدواریم از خواندن این مقاله در وبلاگ رز سرخ لذت برده باشید. در صورتی که علاقه مند به موهای زیبا و جذاب هستید، توصیه می‌کنیم آموزش مدل مو با کش چهل گیس را مشاهده نمائید.

نرگس شریفی

آیا شما به این مدل مو علاقه دارید؟ به نظر شما کدام روش ساده تر است و می توان آن را در منزل اجرا کرد؟

منبع: alldaychic

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 10 میانگین: 4.2]
نظرات کاربران
اطلاع رسانی کن
guest
مثلا: نوشین جعفری
مثلا: me@example.com
برای اطلاع رسانی های و تخفیف های رز سرخ
0 کامنت
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنت ها

  • تماس با ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲
  • اینستاگرام رز سرخ
  • ارسال پیام در واتسپ
  • مشاوره رایگان

تماس با رز سرخ

۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲


یا، ما با شما تماس می گیریم: