مدل مو دخترانه برای عروسی

آموزش ۴ نوع مدل مو دخترانه برای عروسی شیک، جدید و ساده

ارسال به دیگران:

مدل مو و آرایش برای عروسی و مهمانی های خاص برای خانم ها بسیار مهم است. حتی کسانی که اهل آرایش نیستند سعی می کنند آراسته و زیباتر از همیشه در مراسم و جشن ها حضور داشته باشند و موهای خود را به زیباترین شکل بیارایند. این تمایل به زیبایی در دخترخانم های جوان نیز بسیار دیده می شود. اما نکته ای که باید به خاطر بسپارید این است که مدل مو دخترانه نیز مانند آرایش دخترانه سبک خاص خود را دارد و ترجیحا باید به صورت ساده انجام شود. در ادامه انواع مدل موی ساده و شیک دخترانه را برای عروسی و مجالس به شما آموزش می دهیم. با این آموزش ها می توانید موهای خود را به سادگی در منزل برای عروسی آماده کنید و آن را با سنجاق و اکسسوری های مختلف تزئین کنید.

آموزش شینیون مو
آموزش شینیون مو دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

انواع مدل موی دخترانه شیک و ساده برای عروسی

۱. مدل مو دخترانه برای عروسی باز

۱. برای این مدل موی بسیار ساده و در عین حال شیک و زیبا، ابتدا جهت فرق خود را مشخص کنید. اگر دوست دارید می توانید فرق کج یا فرق وسط باز کنید. این به میل و سلیقه شما بستگی دارد. می توانید از مدل موی چتری کوتاه نیز برای این نوع شینیون ساده استفاده کنید. تکه موی جلوی سر را که قرار است در کنار صورتتان قرار بگیرد آزد بگذارید و بقیه موها را در دو طرف چپ و راست سر از بالای گوش جدا کنید، دور انگشتتان بپیچانید، و در پشت سرتان با کش ببندید.

ویدئو شماره ۱- آموزش مدل مو دخترانه باز

۲. یک تکه از موهای سمت چپ سر را که در زیر دسته موی پیچیده شده قرار گرفته است جدا کنید و آن را دو سری به دور موها بپیچانید و مابقی آن را با سنجاق محکم کنید. همین کار را با قسمت سمت چپ نیز انجام دهید. اکنون مدل موی کوتاه مجلسی دخترانه و زیبای شما آماده است تا در عروسی از آن لذت ببرید.

ویدئو شماره ۲- آموزش مدل مو دخترانه باز

۲. مدل موی دخترانه بسته برای عروسی

اگر موهای خیلی بلندی دارید و می خواهید با یک مدل شینیون اروپایی بسته آن ها را پشت سر خود جمع کنید، این مدل ساده را امتحان کنید.

۱. اولین کاری که بعد از شستن و سشوار کشیدن موهایتان باید انجام دهید این است که موهای خود را با بابلیس کمی فر کنید.

ویدئو شماره ۱- مدل مو دخترانه بسته

۲. سپس یک دسته از موهای سمت راست و یک دسته از موهای سمت چپ را جدا کنید و مابقی موهای پشت سر خود را با کش نازک ببندید. دور آخر تمام موها را از کش رد نکنید. بخش کوچکی از آن را باقی بگذارید و آن را با دست باز کنید. اگر به مدل موهای زیبا با کش علاقه مند هستید، آموزش دیگر ما درباره مدل مو با کش چهل گیس را مشاهده نمائید.

ویدئو شماره ۲- مدل مو دخترانه بسته

۳. مابقی موها را دور کش ببندید و آن را با سنجاق محکم کنید. سعی کنید تا جایی که می توانید موها را از هم فاصله دهید تا حجم مو بیشتر به نظر برسد.

ویدئو شماره ۳- مدل مو دخترانه بسته

دسته موهای سمت چپ را که قبلا جدا کرده بودید در دستتان بگیرید. قسمت کوچکی از آن را برای مدل جلوی مو جدا کنید. ما بقی را یک دور بپیچانید. کمی تار موها را با دست بکشید تا ظاهر پرپشت تری به خود بگیرند. ادامه مو را روی دسته موی قبلی که در پشت سر جمع کرده بودید قرار دهید و آن را به یک سنجاق محکم کنید.

برای دسته موی سمت راست نیز همین کار را تکرار کنید. موهای اضافی را زیر موها مخفی کنید و به آن سنجاق بزنید تا کاملا سفت شود. می توانید برای زیبایی بیشتر، چند دسته باریک و کوتاه مو را آزاد بگذارید که ظاهر شل و شلخته زیبایی به شینیون شما بدهد. در آخر نیز با یک اسپری شینیون خود را فیکس کنید تا در عروسی فرم آن بهم نریزد تا انتها با همین زیبایی باقی بماند.

ویدئو شماره ۴- مدل مو دخترانه بسته

۳. مدل مو باز دخترانه با بافت

۱. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، از سمت راست جلوی سر شروع می کنیم. یک دسته از موهای جلوی سر خود را جدا کنید، آن را به دو قسمت مساوی تقسیم کنید، سپس دسته سمت راست را از روی دسته سمت چپ رد کنید.

یک تکه باریک از موهای سمت راست سرتان را جدا کرده و به دسته سمت راست اضافه کنید. همین کار را برای دسته سمت چپ نیز تکرار کنید. اکنون مانند قبل دسته سمت راست را از روی دسته چپ رد کنید. به همین ترتیب تا وسط سرتان پیش بروید. سپس مابقی موها را به صورت ساده پیچ بدهید و انتهای ان را با کش ببندید.

ویدئو شماره ۱- آموزش مدل مو دخترانه برای عروسی

۲. همین کار را در سمت چپ سر خود نیز انجام دهید. اکنون دسته بافته شده سمت چپ را از میان دسته سمت راست رد کنید و آن را در وسط سرتان با سنجاق محکم کنید. ادامه موهای بافته شده را باز کرده و با بقیه موهای باز خود مخلوط کنید. این یک مدل زیبا، شیک، و بسیار ساده است که به راحتی می توانید در منزل انجام دهید.

ویدئو شماره ۲- آموزش مدل مو دخترانه برای عروسی

۴. مدل مو مجلسی ساده

موهای وسط تاج سر را جدا کنید و در پشت سرتان با کش ببندید. یک دسته از موهای سمت چپ را از بالای گوش جدا کنید و آن را از میان موهایی که قبلا بسته بودید رد کنید. قسمتی که موها را از آن رد می کنید باید در سمت راست سر و نزدیک به پایین دسته مو باشد. موهای سمت راست سرتان نیز از میان موهایی که در مرحله قبل در سمت چپ بستید رد کنید و آن را با سنجاق محکم کنید. سنجاق را طوری بزنید که زیر موها مخفی شود.

ویدئو شماره ۱- مدل مو دخترانه برای عروسی

برای اینکه مدل موی شما ظاهر زیباتری داشته باشد، تار موها را با انگشت از هم فاصله دهید. این کار باعث می شود حجم موها بیشتر دیده شود.

امیدواریم که این آموزش برای شما مفید بوده باشد و بتوانید این مدل موهای دخترانه زیبا را برای مجالس و مهمانی ها روی موهای خود پیاده کنید. این مدل ها به قدری ساده هستند که قطعا با کمی تمرین می توانید آن ها را به بهترین شکل انجام دهید.

نرگس شریفی

نظر شما درباره این مدل موهای ساده و زیبا چیست؟ آیا این مدل ها را برای خود امتحان می کنید؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: brides

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 4 میانگین: 4]
نظرات کاربران
اطلاع رسانی کن
guest
مثلا: نوشین جعفری
مثلا: me@example.com
برای اطلاع رسانی های و تخفیف های رز سرخ
0 کامنت
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنت ها

  • تماس با ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲
  • اینستاگرام رز سرخ
  • ارسال پیام در واتسپ
  • مشاوره رایگان

تماس با رز سرخ

۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲


یا، ما با شما تماس می گیریم: