لیفت ابرو با ژل ابرو

ژل ابرو چیست و چه عوارضی دارد؟ همه نکاتی که باید درباره ژل ابرو و خرید آن بدانید

ارسال به دیگران:

مرتب جلوه دادن ابروها در آرایش سالهای اخیر بسیار اهمیت پیدا کرده است. در طی این سال ها ابروهای ضخیم تر، برجسته تر و طبیعی تر از محبوبیت خاصی برخوردار هستند. ما همیشه در آرایش به دنبال ابروهای طبیعی و برجسته می رویم. اگر در مورد توصیه های کسانی که از ژل ابرو استفاده می کنند کنجکاو هستید، در جای مناسب قرار دارید. ما در مورد بهترین ژل های ابرو، تاتو ابرو، ژل تاتو ابرو و … صحبت می کنیم. اگر می خواهید مانند ما یاد بگیرید، این پست برای شماست! شما می توانید تکنیک های رنگی و پر کردن ابروهای خود را با ژل ابرو انجام دهید.

آموزش لیفت و لمینت ابرو
آموزش لیفت و لمینت ابرو دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

ژل ابرو چیست ؟

ژل ابرو، محصولی به شکل ژل است که به طور طبیعی ابروها را برجسته می کند، شکاف ها را پر می کند و آنها را در طول روز ثابت نگه می دارد. اگر ابروهای شما پراکنده، توخالی یا بسیار کم پشت است، می توانید مطمئن باشید که این محصول بهترین دوست شما در آرایش ابرو خواهد بود. ژل های ابرو با اثر تثبیت کننده ابرو به ثابت ماندن ابروها به سمت بالا کمک می کنند. ژل تثبیت کننده ابرو یکی از اولین محصولات ابرو است که باید برای بهتر کردن ابروهای خود خریداری کنید.

ژل ابروی مناسب

کاربرد های ژل ابرو

ژل ابرو یک محصول آرایشی است که برای فرم دادن به ابروبه شما کمک می کند. استفاده از این محصول از این جهت مهم است که ابروهای شکل داده شده زیبایی خاصی به ظاهر می بخشند و باعث می شوند اثر آرایش چشم بیشتردیده شود. ما اصولا در ماه های بهار و تابستان به شدت ابروهای خود را پر می کنیم و به سمت ظاهر طبیعی تر گام بر می داریم. در این مرحله ژل های ابرو و ریمل ابرو رنگی به کمک ما می آیند ابروها را به سمت بالا ثابت کرده و از ریزش آنها در تمام طول روز جلوگیری می کند و به شما ظاهری جوانتر و شاداب تر می دهد.

رنگ ژل ابروی مناسب خود را انتخاب کنید

ژل های بی رنگ :

بیشتر ژل های ابرو که در بازار وجود دارند بی رنگ هستند و در ظرفی شبیه به ریمل قرار دارند . این مدل ژل ها کمکی به پر شدن فضاهای خالی ابروی شما نمیکند تنها با چسبید به موهای ابرو باعث ضخیم دیده شدن و مرتب شدن ابروی شما میشوند اگر داخل ابروهایتان نقاط کم پشتی دارید بهتر است قبل از زدن این ژل ابروها نقاط خالی را با مداد همرنگ ابروی خود پر کنید .

ژل های رنگی :

وقتی از ژل ابروی خود انتظار پرکردن نقاط کم پشت را دارید باید به دنبال ژل های رنگی باشید. باید مناسب ترین رنگ را انتخاب کنید اگر در انتخاب رنگ ژل ابروی خود اشتباه کنید ابروهای غیر طبیعی خواهی داشت که نه تنها به زیبایی چهره شما کمکی نخواهد کرد بلکه ممکن است نقصی در آرایش شما ایجاد کند. رنگ مناسب باعث میشود چهره ی شما سرحال و شاداب تر دیده شود.

 اگه ابروهاتون پرپشتی دارید که در بعضی نقاط خالی و کم پشت است یک ژل دقیق همرنگ موهای سر و ابروی خود انتخاب کنید تا بتوانید به صورت طبیعی این نقاط را پر کنید . اگر در انتخاب رنگ ژل موردنیازتون بین دو رنگ مردد بودید همیشه رنگ روشن را انتخاب کنید معمولا ابروهایی که غیر طبیعی دیده میشوند بیش از حد تیره شده اند .

نکاتی که در خرید ژل ابرو باید به آن توجه کنیم

روش صحیح استفاده از ژل ابرو

با توجه به اینکه تمام محصولات موجود در بازار طبیعی نیستند و در بعضی از آن ها از مواد شیمیایی استفاده میشود باید توجه داشته باشیذ که استفاده مکرر از ژل هایی که کیفیت کافی ندارند میتواند برای شما مشکل ساز باشد.اگر شما جز افرادی هستید که ابروهای پر پشت و بدون نقص دارید نیازی به استفاده مدام از ژل ابرو نیست شما میتوانید از ژل طبیعی آلوئه ورا استفاده کنید اگر چه تاثیر فوق العاده ی ژل های شرکتی را ندارد اما میتواند تا حدی به مرتب شدن ابروی شما کمک کند.اما اگر جز افرادی هستید که ابروهای کم پشتی دارند باید برای استفاده از ژل ابرو نکاتی را در نظر داشته باشید :

۱. طبیعی بودن ابرو را فراموش نکنید

ابروهای خود را با مداد یا سایه های مربوط به ابرو بکشید اما دقت کنید که ابروهایتان بیش از حد پررنگ نشود، فضاهای خالی بین ابروهایتان را پر کنید و بعد از آن از ژل ابرو استفاده کنید.

۲. با دقت ژل ابرو را روی ابروها بکشید

تمام سطح ابرو را با دقت و با آرامش ژل بزنید . حرکات اشتباه یا آغشته کردن بیش از حد ابروها به ژل حالت ابروهای شما را غیر طبیعی میکند و این میتواند روی تمام آرایش صورت شما تاثیر منفی بگذارد .اگر قصد پرتر دیده شدن ابروهایتان را دارید برس را به سمت بالا بکشید این یک روش ساده و بسیار کاربردی برای از بین بردن ایرادات ابروی شما میباشد .

چگونه ژل ابروی خانگی بسازیم ؟

با اینکه بیشتر شرکت های معتبر در زمینه مواد آرایشی این محصول را با ترکیبات متفاوت وارد بازار کرده اند اما هنوز بسیاری دوست دارند این محصول را با مواد طبیعی و در منزل تهیه کنند .ژل های ابرو را میتوان با مواد مختلفی در منزل ساخت اما بدیعی است که میزان اثر بخشی این محصولات کمتر از محصولات شرکتی خواهد بود اما نکته مثبت استفاده از مواد طبیعی میباشد که میتواند به رشد و تقویت ابروها کمک کند . در ادامه یک ترکیب که میتواند ژل با کیفیتی برای شما بسازد آورده شده است .

موادی که برای ساخت ژل ابرو نیاز دارید:

مواد گفته شده را باهم ترکیب کنید و در ظرف ریمل های تمام شده بریزید و استفاده کنید . اگر میخواهید ژل ابروی شما رنگی باشد برای رنگ مشکی از ذغال فعال، رنگ قهوه ای کمی پودر کاکائو، رنگ قرمز از پودر چغندر و برای ظاهری کم رنگ از زنجبیل استفاده کنید . ترکیبات بالا به تنهایی ژل بی رنگی را در اختیار شما میگذارد .

بررسی ژل ابروهای معروف :

ژل ابروی اسنس (essence) : از جمله نقاط قوت این ژل ابرو خشک شدن سریع آن روی ابرو میباشد یعنی شما بعد از فرم دادن به ابروی خود با این ژل نیاز نیست زمان زیادی صبر کنید تا ژل خشک شود. نکته دیگری که حائض اهمیت است ماندگاری این ژل ابرو میباشد تقریبا میتوانید مطمئن باشید این ژل تمام روز ابروهای شمارا ثابت نگه میدارد

ژل ابروی گلدن رز (golden rose) : این ژل ابرو دارای دو مدل اویدرم(eviderm) و مدل سروینا (servina) میباشد که شما با توجه به خواسته خود از ژل ابرو باید یکی از آن ها را انتخاب کنید . برس کوچک ابروی مدل eviderm به راحتی تمام ابرو را دربرمیگیرد و ابروهارا به سمت بالا میکشد. اگر قصد پر و ضخیم دیده شدن ابروهایتان را دارید مدل servina مناسب شما میباشد لازم به ذکر است که این مدل ضد آب بوده و بر اثر تعریق تغییری در ابروهای شما ایجاد نمیکند.

ژل ابروی گابرینی (Gabrini) : این ژل ضد آب بوده و انتخاب مناسبی برای روز های گرم تابستانی که ممکن است تعریق داشته باشید میباشد . این محصول علاوه بر مرتب کردن ابروهای شما دارای ترکیباتی برای تقویت ابروهای شما میباشد همچنین میتوانید از این محصول برای لیفت مژه هم استفاده کنید .

ژل ابروی میبیلن (Maybelline) : ژل های ابروی این مارک هم به صورت بی رنگ و هم در رنگ های متفاوت در بازار عرضه شده است . برس میبلین گرد و نرم است و به راحتی با آن میتوانید به ابروها نظم ‌دهید.

منبع : willfrolicforfood

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 15 میانگین: 3]
نظرات کاربران
اطلاع رسانی کن
guest
مثلا: نوشین جعفری
مثلا: me@example.com
برای اطلاع رسانی های و تخفیف های رز سرخ
0 کامنت
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنت ها

  • تماس با ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲
  • اینستاگرام رز سرخ
  • ارسال پیام در واتسپ
  • مشاوره رایگان

تماس با رز سرخ

۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲


یا، ما با شما تماس می گیریم: