بلندترین ناخن جهان در

بلندترین ناخن‌های جهان در گینس که برق از سرتان می‌پراند

ارسال به دیگران:

در کتاب‌های رکوردهای گینس، قسمت‌های مختلف و بعضی اوقات عجیبی پیدا می‌شود. از جالب‌ترین قسمت‌های این کتاب بلندترین ناخن‌های جهان است. دانستن اینکه این افراد، چگونه از ناخن‌های خود نگهداری می‌کنند و همزمان به کارهای روزمره خود می‌رسند؛ همیشه برای مردم سؤال بوده است. اما مسلماً آسان نیست و از خیلی چیزها محروم می‌شوند. در ادامه مطلب با ما همراه شوید تا با بلندترین ناخن‌های جهان آشنا شویم.

آموزش طراحی ناخن
آموزش طراحی ناخن دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

شیریدهار چیلال از کشور هندوستان

اولین رتبه بلندترین ناخن‌های جهان، متعلق به یک مرد هندی است که طول ناخن‌هایش ۹۰۹.۶ سانتی متر اندازه گیری شده است. شیریدهار چیلال (Shridhar Chillal)، ناخن‌های دست چیش را از سال ۱۹۵۲ بلند کرد. او این کار را به مدت ۶۶ سال ادامه داد. اتفاقی که در مدرسه برای شیریدهار و دوستش افتاد، انگیزه‌ای برای بلند کردن ناخن‌هایش شد.

بلندترین ناخن‌های جهان مرد هندی

در دوران مدرسه یکی از دوستان شیریدهار ناخن معلمشان را به طور تصادفی شکست. این اتفاق باعث شد، تا از معلمشان کتک بخورند. وقتی از او دلیل عصبانیت زیادش را پرسیدند گفت؛ باید ناخن‌هایتان بلند کنید تا اهمیت مراقبت از آن‌‌ها را بفهمید، نه اینکه آن‌ها را بشکنید. بعد از این اتفاق او و دوستش تصمیم گرفتند به عنوان رقابت با یکدیگر شروع به بلند کردن ناخن‌های خود کنید.

با بلند شدن ناخن‌های شیریدهار، به مرور زمان شرایط زندگی او سخت‌تر شد. خانوده‌اش مخالف این کار بودند؛ از طرفی انجام‌ کارهای روزمره زندگی مانند شستن لباس‌ها نیز برایش سخت‌تر شده بود. سال‌های بعد در پیدا کردن شغل و همسر هم به مشکل خورد. اما در نهایت به عنوان عکاس برای خود شغلی پیدا کرد؛ و در سن ۲۹ سالگی با خواهر زن برادرش ازدواج کرد.

بلندترین ناخن‌های جهان

با تمام سختی‌هایی که برای بلند کردن ناخن‌هایش می‌کشید، از توجهی که به ناخن‌های بلندش می‌شد لذت می‌برد. مخصوصاً هدفی که برای رسیدن به رکورد جهانی گینس داشت، این کار را آسان‌تر می‌کرد.

شیریدهار در نهایت در سال ۲۰۱۸، وقتی که ۸۲ سال داشت ناخن‌های خود را کوتاه کرد. با اینکه بعد از کوتاه کردن ناخن‌هایش احساس غمگینی می‌کرد ولی مشتاق بود به راحتی مسافرت کند و دوست‌ و فامیل‌های خود را ببیند. ناخن‌های او هم اکنون در موزه‌ای در شهر نیویورک نگهداری می‌شوند.

ملوین بوته از کشور آمریکا

رکورد بلندترین ناخن‌های جهان برای هر دو دست متعلق به یک مرد اهل آمریکا می‌باشد. طول ناخن‌های او 9.۸۵ متر اندازه گیری شدند. او بلند کردن ناخن‌هایش را به عنوان یک سرگرمی شروع کرد. او از به دست آوردن رکوردهای گینس خوشحال، و از کارهایی که کرده بود راضی بود. متأسفانه ملوین بوته (Melvin Boothe)، تنها ۷ ماه پس از به ثبت رسیدن رکوردش از دنیا رفت. ملوین تنها فردی در تاریخ است که رکورد طولانی‌ترین ناخن بلند به عنوان یک مرد را دارد.

رکورددار بلندترین ناخن جهان

لی ردموند از کشور آمریکا

رتبه بعدی رکوردهای بلندترین ناخن‌ جهان، متعلق به یک زن است. او ناخن‌های هر دو دست خود را از سال ۱۹۷۹ بلند کرد. لی ردموند (Lee Redmond)، بلند کردن ناخن‌های خود را به عنوان یک چالش شروع کرد تا ببیند چه مدت مجبور به کوتاه کردن آن‌ها نمی‌شود و آن‌ها را بلند نگه می‌دارد. طول ناخن‌های او که با دقت هم مانیکور شده بود ۸.۶۵ متر اندازه گیری شد.

عکس بلندترین ناخن‌های زن جهان

اندازه‌گیری ناخن‌های او در کشور اسپانیا انجام شد. تنها یک سال بعد در یک اتفاق غم انگیز، در سال ۲۰۰۹ تصادف کرد و باعث شد تا ناخن‌هایش بشکند. با اینکه لی تجربه‌ سختی را به خاطر این حادثه گذراند، اما مدتی بعد، از اینکه کارهای روزمره‌اش را به راحتی می‌توانست انجام دهد خوشحال بود. او بر این باور است که اگر آن تصادف اتفاق نمی‌افتاد، به این زودی ناخن‌هایش را کوتاه نمی‌کرد.

آنا ویلیامز از کشور آمریکا

رکورددار بعدی بلندترین ناخن‌های جهان، آنا ویلیامز (Ayanna Williams) است؛ زنی که مانند شیریدهار چیلال ناخن‌های خود را سال‌های زیادی نگهداری کرد. در سال ۲۰۲۱ طول ناخن‌های او ۷۳۳.۵۵ سانتی اندازه گیری شد. انگیزه او برای بلند کردن ناخن‌هایش، علاقه‌ی بیش از اندازه‌ای که در کودکی به ناخن‌های مادرش و زنان دیگری که ناخن‌های بلندی داشتند بود.

عکس‌ از بلندترین ناخن جهان

آنا پس از ۲۸ سال نگهداری از ناخن‌های خود، در سال ۲۰۲۱ تصمیم گرفت ناخن‌های خود را کوتاه کند تا به زندگی عادی برگردد. ناخن‌های او هم در یک موزه در کشور تایلند نگهداری می‌شوند.

کریستین والتون از کشور آمریکا

رکورددار بعدی بلندترین ناخن‌های جهان، یک زن آمریکایی است. او از سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۶ این رکورد را در اختیار داشت. طول ناخن‌های او در مجموع به ۷۳۱.۴ سانتی متر می‌رسید. کریستین والتون (Christine Walton)، با نام هنری دوسش شناخته می‌شود؛ و خواننده‌ای اهل لاس وگاس است.

زنی که بلندترین ناخن را دارد

با اینکه نگهداری از ناخن‌ها صبر و مراقبت زیادی لازم دارد؛ کریستین گفت هرگز قصد نداشته تا رکورد بلندترین ناخن‌های جهان را ثبت کند. کریستین بعد از پنج سال نگهداری از ناخن‌های خود؛ در صفحه اینستاگرام به دنبال کننده‌هایش گفت؛ می‌خواهد بدون نگرانی از شکستن ناخن‌هایش، به راحتی آواز بخواند و سفر کند.

لوئیس هالیس کشور آمریکا

این بار رکوددار بلندترین ناخن‌ها، برای ناخن‌های پای یک زن است. لوئیس هالیس (Louise Hollis) در سال ۱۹۸۲ تصمیم گرفت ناخن‌های پای خود را بلند کند. اندازه‌ گیری طول ناخن‌های او که با انواع لاک رنگ شده بود، در سال ۱۹۹۱ انجام شد که در آنموقع ۲۲۰.۹۸ سانتی متر بودند. بعد از رکورد بلندترین ناخن‌های پای جهان، باز هم ناخن‌های خود را بلند کرد، اما نه به اندازه‌ای که برای ثبت در کتاب گینس بلند کرده بود.

بلندترین ناخن‌های پای جهان

لوئیس، موقعی که در یک برنامه تلویزیونی رکورد بلندترین ناخن‌های جهان را نشان می‌دادند، تصمیم گرفت ناخن‌های دست و پای خود را بلند کند. اما بعد از مدتی پیدا کردن کفشی که بتواند ناخن‌های پایش را در آن جای دهد سخت بود؛ به همین دلیل یا خیلی کم کفش می‌پوشید یا کفش‌های مخصوصی استفاده می‌کرد که پنجه باز بودند و کفی آن‌ها به اندازه‌ای بود که نگذارد ناخن‌هایش روی زمین کشیده شوند.

اودیلون اوزار از کشور آمریکا

در آخرین بخش از مقاله بلندترین ناخن‌های جهان، این رکورد برای آقای اودیلون اوزار (Odilon Ozare) است. برای ثبت رکورد، او ناخن‌های خود را به طور طبیعی رشد نداد و اکستنشن هستند. ناخن‌هایی به طول ۱.۲۱ متر که در سال ۲۰۱۸ اندازه گیری شد.

بلندترین ناخن‌ مصنوعی جهان

انگیزه اودیلون برای ثبت رکورد، به این خاطر بود که یکی از پرنده‌هایش، چنگال‌های خود را در شانه‌ی او فرو کرد. این موضوع باعث شد تا به بلندترین ناخن‌های جهان فکر کند. برای عملی کردن این ایده، ساعت‌ها زمان صرف شد. زیرا برای درست کردن اکستنشن‌هایی به آن اندازه، چیزی حدود به ۳۰ لایه اکریلیک نیاز بود. در آخرین مرحله ساخت ناخن‌ها، آن‌ها را سمباده زدند و با قلم مو رنگ کردند. همچنین اودیلون علاوه برای بلندترین ناخن‌های اکستنشن؛ رکورد بلندترین کلاه را هم در اختیار دارد.

منبع: guinnessworldrecords

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 10 میانگین: 3.5]
نظرات کاربران
اطلاع رسانی کن
guest
مثلا: نوشین جعفری
مثلا: me@example.com
برای اطلاع رسانی های و تخفیف های رز سرخ
0 کامنت
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنت ها

  • تماس با ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲
  • اینستاگرام رز سرخ
  • ارسال پیام در واتسپ
  • مشاوره رایگان

تماس با رز سرخ

۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲


یا، ما با شما تماس می گیریم: