آموزش مدل بستن مو در خانه

مراحل ۵ مدل بستن مو ساده در خانه برای موهای بلند

ارسال به دیگران:

بسیاری از خانم ها دوست دارند موهای بلندی داشته باشند تا بتوانند زیباترین مدل ها را روی موهای خود پیاده کنند. مدل موها از انواع بافت موی دخترانه و مدل بستن مو ساده مانند مدل موی گوجه ای گرفته تا شینیون های حرفه ای و پیچیده، همگی می توانند به نوبه خود زیبا و شیک به نظر برسند و در موقعیت های مختلف استفاده شوند. اما مشکلی که وجود دارد، هزینه زیادی است که باید برای درست کردن موهایتان بپردازید. کسانی که دوست دارند همیشه و در هر موقعیتی موهای مرتب و زیبایی داشته باشند، نمی توانند دائما وقت خود را در آرایشگاه ها صرف کنند و مبالغ زیادی را برای این کار بپردازند.

آموزش شینیون مو
آموزش شینیون مو دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

بنابراین، باید به فکر راهی باشید که بتوانید در خانه و با کمترین ابزار و هزینه موهای خود را درست کنید. اگر موهای بلندی دارید و نمی دانید که چطور آن ها را ببندید و مدل بدهید، با ما همراه باشید. ما در این مقاله ۵ روش بستن مو در خانه را به شما آموزش می دهیم تا بتوانید بدون ابزار خاصی و در کمترین زمان موهای خود را ببندید و از آن ها لذت ببرید. با ما همراه باشید.

۱. مدل بستن مو پایین سر

مدل بستن مو ساده پایین سر

این مدل مو، ساده ترین راه برای بستن موهای شماست که هم برای خانم ها و هم برای آقایان و کودکان کاربرد دارد. شما از این روش بستن مو می توانید برای انواع شینیون اروپایی ساده و شیک استفاده کنید. برای بستن موهایتان با این روش تنها به یک کش باریک و یک سنجاق سر احتیاج دارید. برای اینکه برای یادگیری این مدل و آموزش بستن مو ساده و شیک ویدئوی زیر را دنبال کنید.

ویدئو شماره ۱- آموزش بستن مو پایین سر

همانطور که در ویدئو مشاهده می کنید، برای بستن موهایتان با این روش، ابتدا موهایتان را به سمت عقب شانه کنید. سپس مانند مدل مو دم اسبی با یک کش باریک ببندید. برای اینکه کش را بپوشانید، دسته باریکی از موهایتان را جدا کنید و دور کش بپیچید و با یک سنجاق سر باریک آن را محکم کنید. و تمام!

۲. بستن مو ساده و شیک

مدل بستن مو ساده دخترانه

از این مدل شینیون باز می توانید برای دانشگاه، مدرسه، محل کار و … استفاده کنید. مدلی بسیار ساده و شیک که در کمترین زمان آماده می شود.

ویدئو شماره ۲- فیلم بستن مو دخترانه ساده

برای داشتن این مدل موی زیبا کافی است موهایتان را به سمت عقب جمع کنید. یک دسته از موهای سمت راست و یک دسته از موهای سمت چپ را جدا کنید و با کش ببندید. سپس موهای پایین کش را بگیرید و از بالا به سمت داخل ببرید. با این کار دسته موهایی که در ابتدا جدا کرده بودید پیچ می خورند و حالت بسیار زیبایی را ایجاد می کنند. در انتها نیز می توانید برای پوشاندن کش مو، از یک سنجاق سر زیبا استفاده کنید.

۳. مراحل بستن مو با بافت

مدل بستن مو در خانه با کش

برای بسیاری از مدل های مو می توان از بافت های مختلف استفاده کرد. به عنوان مثال، برای بستن موی بلند به روش ساده، می توانید از یک بافت راحت و ساده استفاده کنید و آن را با مدل های دیگر ترکیب کنید. برای آموزش تصویری این مدل بستن مو ساده و شیک دخترانه ویدئوی زیر را تماشا کنید.

ویدئو شماره ۳- آموزش بستن مو با بافت

برای داشتن این مدل موی زیبا، ابتدا بخش کوچکی از موهای سمت چپ خود را جدا کنید و به روش بافت موی هلندی یا فرانسوی ببافید و انتهای آن را با کش ببندید. همین کار را برای موهای سمت راست نیز انجام دهید. زمانی که بافت هر دو طرف تمام شد، هر دو رشته موی بافته شده را با کش ببندید.

کش هایی را که به انتهای بافت ها بسته بودید باز کنید. در این مرحله می توانید برای پوشاندن کش سر، مانند روش اول عمل کنید. تکه باریکی از موهای خود را جدا کرده و آن را دور کش بپچید و با سنجاق سر محکم کنید.

۴. مدل بستن مو ساده در خانه با کش

مدل مو دخترانه بلند ساده

ایده های مدل مو با کش چهل گیس هم برای دختربچه ها و هم برای خانم های جوان بسیار زیبا و جذاب هستند. از این روش هم می توانید برای بستن موهای کوتاه و هم موهای بلند استفاده کنید. ما در این ویدئو، مدل بستن موی دوتایی را آموزش می دهیم. اما شما می توانید از این روش برای بستن کل موها در پشت سرتان استفاده کنید. هر دو ایده بسیار ساده و در عین حال شیک هستند.

ویدئو شماره ۴- مدل مو ساده در خانه

ابتدا موهایتان را از پشت سر به دو بخش مساوی چپ و راست تقسیم کنید. تکه ای از موهای جلوی سر و سمت راست را جدا کنید و آن را با کش ببندید. سپس موهای پایین آن را جدا کرده و با دسته موی قبلی ترکیب کنید و دوباره با کش ببندید. به همین ترتیب ادامه دهید و تا انتهای مو را با کش های باریک به تکه های ۱۰ سانتی تقسیم کنید. برای موهای سمت چپ نیز همین کار را تکرار کنید. اکنون می توانید از مدل موهای حرفه ای و شیک خود لذت ببرید.

۵. مدل بستن موی بلند به روش ساده

بستن موی بلند به روش ساده

این مدل را نیز می توانید به سادگی در منزل و تنها با سه عدد کش انجام دهید. زمانی که شما صرفا می خواهید موهای خود را جمع کنید و در پشت سرتان ببندید، می توانید با تنها یک دقیقه وقت بیشتر این مدل زیبا را اجرا کنید. با این کار هم موهای خود را جمع می کنید و هم مدلی بسیار زیبا به آن می بخشید که از دیدنش لذت ببرید.

ویدئو شماره ۵- آموزش مدل دادن به مو در منزل

موهایتان را در پشت سرتان ببندید. دقت کنید که خیلی پایین نباشد. می توانید آن را وسط سر یا در تاج سرتان ببندید. به سلیقه شما بستگی دارد. کمی پایین تر از کش موی اولی، یک کش باریک دیگر را به موهایتان ببندید. موهای بین دو کش را از وسط باز کنید و موهای پایین کش را از میان آن عبور دهید. همین کار را برای بقیه مو نیز انجام دهید. تعدد دفعاتی که این کار را تکرار می کنید، بستگی به قد موهایتان و همچنین نظر و سلیقه شما بستگی دارد.

نرگس شریفی

شما کدامیک از این مدل ها را بیشتر دوست دارید و روی موهایتان اجرا می کنید؟‌ منتظر شنیدن نظرات و پیشنهادات سازنده شما عزیزان هستیم.

منبع: intermiles

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 29 میانگین: 3.3]
نظرات کاربران
اطلاع رسانی کن
guest
مثلا: نوشین جعفری
مثلا: me@example.com
برای اطلاع رسانی های و تخفیف های رز سرخ
5 کامنت
قدیمی
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنت ها
سهیلا

مدل شماره. ۴

نازی

اصلا خوب نبود چرتتتتتت

سهیل

عالی و راحت بود

رویا کریمی

🌹

نا شناس

شماره ۳ و ۴ و ۵

  • تماس با ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲
  • اینستاگرام رز سرخ
  • ارسال پیام در واتسپ
  • مشاوره رایگان

تماس با رز سرخ

۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲


یا، ما با شما تماس می گیریم: