آموزش مدل موی گوجه ای

آموزش درست کردن ۴ مدل موی گوجه ای

ارسال به دیگران:

مدل موی گوجه ای یک مدل موی همه کاره است که می تواند در موقعیت های مختلف استفاده شود. بسته به استایل شما، این مدل مو می‌تواند یک سبک کاربردی برای کارهای خانه، ظاهری شیک‌تر برای محل کار یا مدرسه، یا یک شینیون ساده برای یک شب بیرون از خانه باشد! همچنین اگر موهای شما بلند یا ضخیم است، روش درست کردن موی گوجه ای با جوراب احتمالا برای شما بهترین راه حل خواهد بود. مهم نیست چه روشی را برای درست کردن این مدل مو انتخاب می کنید، می توانید در کمترین زمان فقط با دنبال کردن چند مرحله ساده بسیار مرتب و زیباتر از همیشه به نظر برسید!

آموزش شینیون مو
آموزش شینیون مو دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

در این مقاله۴ مدل و روش مختلف و بسیار ساده و کاربردی مدل مو گوجه ای را به شما آموزش می دهیم. شما می توانید این شینیون موی زیبا را در منزل و با وسایلی که در هر خانه ای پیدا می شود روی موهای خود را فرزندتان جرا کنید. با ما همراه باشید.

۱. مدل موی گوجه ای شلخته

۱. موهایتان را آماده کنید

موی گوجه ای می تواند پایه بسیاری از مدل های ساده شینیون اروپایی باشد. برای شروع، موهای خود را برس بزنید تا گره های آن کاملا باز شود. در این مرحله نیازی به تقسیم بندی مو ندارید. زیرا همه موها به عقب رفته و یکجا جمع می شوند.

۲. تمام موها را به عقب شانه کنید

بدون اینکه موهایتان را برس بزنید، همه آن ها را از جلو و نزدیک صورتتان بگیرید و در یک دست جمع کنید. موها را در محلی که می خواهید ببندید نگه دارید. اگر دوست دارید، می‌توانید اجازه دهید چند تار مو جلوی صورتتان آزاد بماند تا مدل موی چتری زیبایی داشته باشید.

برای ایجاد ظاهری پیچیده، موهای خود را در نزدیکی بالای سر خود به سمت بالا بکشید. اگر می خواهید ظاهر حرفه ای تری داشته باشید، موهای شما باید به مرکز پشت سر کشیده شوند. اما برای داشتن یک موی شلخته آسان و بی دغدغه، موهای خود را تا پشت گردن بکشید.

همچنین، اگر می خواهید مدل شینیون باز را روی موهایتان اجرا کنید، می توانید مدل گوجه ای را با موهای قسمت بالای سرتان درست کنید و بقیه موهایتان را باز بگذارید.

۳. موی خود را با کش ببندید

یک کش موی نازک بردارید و موهای خود را در محل تعیین شده ببندید. در دور آخر تمام موها را از کش رد نکنید و بگذارید قسمتی از موها به صورت دم اسبی آویزان بماند.

۴. مدل گوجه ای خود را ایجاد کنید

باقیمانده موها را به دور کش بپیچید و در انتها با چند سنجاق کوچک آن را محکم کنید. برای ماندگاری بیشتر حالت موها بهتر است در انتها از یک اسپری فیکس نیز استفاده کنید. می توانید این مدل مو گوجه ای ساده با کش را به راحتی و به سرعت در منزل خود درست کنید.

۲. روش بستن مو گوجه ای بالای سر

مرحله اول، یعنی آماده کردن مو در همه مدل موها یکسان است. شما باید قبل از هر کاری، ابتدا تمام موهای خود را شانه کنید تا کاملا صاف و مرتب شود. این مرحله ثابت در تمام بافت ها و مدل موهاست.

۱. تمام موهای خود را بالای سرتان جمع کنید

بستن مدل مو گوجه ای

تمام موهای خود را از جلو به سمت عقب بکشید و در یک دست خود به صورت مشت جمع کنید. مطمئن شوید که تار موی شلی وجود نداشته باشد و تمام موهای شما در مشتتان جمع شده باشد.

۲. موهایتان را بپیچید

تمام موها را در یک جهت بچرخانید و پیچ دهید. زمانی که همه مو را پیچ دادید و به انتهای مو رسیدید، آن را به دور خودش بپیچانید تا یک گره مارپیچی ایجاد شود.

۳. مارپیچ ایجاد شده را ببندید

یک کش مو را دور گره ای که ایجاد کرده‌اید بپیچید. مطمئن شوید که کش روی رشته‌های وسط یا بالای موی گیر نمی‌کند، بلکه روی سرتان در پایه موهای صاف قرار می‌گیرد. در انتها نیز اگر قسمتی از مو شل باشد می توانید با سنجاق سر محکم کنید.

۳. آموزش بستن مو گوجه ای با جوراب

۱. تمام موهای خود را به عقب جمع کنید

بستن مدل مو گوجه ای با جوراب

پس از اینکه موهایتان را شانه زدید و تمام گره های آن باز شد، تمام موهای خود را به عقب جمع کنید و مانند مدل موی دم اسبی بالای سرتان ببندید.

۲. یک جوراب را آماده کنید

یک جوراب کهنه و تمیز را بردارید و انتهای نزدیک به قسمت انگشتان پا را ببرید. بهتر است از جورابی مشابه رنگ موهای خود استفاده کنید، اما به طور کلی با هر رنگی می توانید این کار را انجام دهید. شما باید جوراب خود را رول کنید تا در انتها شکلی شبیه به دونات ایجاد شود.

۳. جوراب را روی کش مویتان قرار دهید

جوراب خود را بردارید و موهای خود را از آن عبور دهید. تا جایی که جوراب روی کش مویی که قبلا بسته بودید قرار بگیرد. در این مرحله موهای شما همچنان به حالت دم اسبی خواهد بود.

۴. انتهای مو را دور جوراب بپیچید

جوراب را به آرامی تا انتهای موهایتان بلغزانید. سپس انتهای موهایتان را دور جوراب بپیچید، به طوری که یک حلقه تشکیل شود و انتهای آن در سوراخ مرکزی جوراب قرار گیرد.

۵. تمام موها را رول کنید

جوراب را به سمت داخل به طرف پایه دم اسبی بچرخانید. همانطور که جوراب را به سمت پایه می‌چرخانید، موهای شما به صورت حلقه دور آن جمع می‌شوند.
در حین چرخاندن جوراب، موها را به اطراف حرکت دهید، به طوری که همه آن ها دور جوراب پیچیده شوند تا بقیه جوراب در معرض دید قرار نگیرد.

۶. موی گوجه ای شما آماده است

وقتی به پایه رسیدید، موهای پیچیده شده دور جوراب را مرتب کنید. احتمالاً باید از چند سنجاق برای محکم کردن موها بر روی پوست سر خود استفاده کنید. به خصوص اگر موهای شما نازک، ابریشمی یا لایه ای هستند. از این روش برای فر کردن مو در منزل نیز استفاده می شود. می توانید به راحتی و بدون نیاز به حرارت موهای فر زیبایی را برای خود ایجاد کنید.

۴. مدل مو گوجه ای با بافت

برای این مدل مو، پس از شانه کردن موهایتان، باید آن ها را بالای سرتان به صورت موی دم اسبی ببندید. سپس مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

۱. موی دم اسبی خود را ببافید

موهایتان را به ۳ قسمت مساوی تقسیم کنید. برای ایجاد یک بافت مو ساده، ابتدا دسته موی سمت راست را از روی دسته وسطی عبور دهید. همین کار را برای دسته چپ نیز انجام دهید. این کار را به همین صورت تکرار کنید تا به انتهای مو برسید.

۲. موی بافته شده را بپیچید

از پایه بافت خود شروع کنید و آن را به شکل مارپیچ به دور کش بپیچید. وقتی به انتها رسیدید، آن را زیر پایه مو قرار دهید. موهای خود را با چند سنجاق محکم کنید و مطمئن شوید که موهایتان خراب نمی شود.

همانطور که مشاهده کردید، درست کردن مودی موی گوجه ای بسیار راحت و زیباست. حتما این مدل شیک را در منزل امتحان کرده و از ظاهر شیک خود لذت ببرید.

نرگس شریفی

شما کدام مدل مو گوجه ای را ترجیح می دهید؟ آیا به نظر شما این مدل مو می تواند یک شینیون رسمی باشد؟

منبع: wikihow

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 52 میانگین: 4.2]
نظرات کاربران
اطلاع رسانی کن
guest
مثلا: نوشین جعفری
مثلا: me@example.com
برای اطلاع رسانی های و تخفیف های رز سرخ
4 کامنت
قدیمی
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنت ها
سادات

عالی بود و کاربردی

رویا کریمی

دوست گرامی، ممنون از همراهیتون🌹

رزا

همشون خیلی خوب بود

رویا کریمی

رزا عزیز، سپاس از همراهی شما🌹

  • تماس با ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲
  • اینستاگرام رز سرخ
  • ارسال پیام در واتسپ
  • مشاوره رایگان

تماس با رز سرخ

۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲


یا، ما با شما تماس می گیریم: