واریاسیون قرمز

واریاسیون قرمز چیست و چگونه استفاده می شود؟

ارسال به دیگران:

رنگ کردن مو همیشه یکی از کارهای موردعلاقه خانم ها برای زیباتر شدن و ایجاد تغییر در ظاهر آن ها بوده است. در قدیم این کار با رنگ های طبیعی مانند حنا انجام می شده است. اما امروزه رنگ های شیمیایی و صنعتی بسیار متنوعی در بازار وجود دارد که می توانند هر رنگی را که دوست دارید به صورت دائم یا موقت روی موهایتان ایجاد کنند. علاوه بر رنگ مو محصولات دیگری نیز مانند واریاسیون ها تولید شده اند که به زیباتر شدن رنگ موهای شما کمک فراوانی می کنند. این محصولات در ۸ رنگ تولید می شوند که ما در این مقاله قصد داریم به واریاسیون قرمز بپردازیم.

آموزش رنگ مو
آموزش رنگ مو دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

این رنگ موهای خالص و قوی به طور کلی بدرنگی موها را از بین می برند و یک رنگ عمیق و شفاف و زیبا را برای شما بجا می گذارند. به عنوان مثال واریاسیون آبی رنگ نارنجی را از بین می برد و واریاسیون بنفش ضدزردی است و به زیباتر شدن رنگ های تناژ سرد کمک می کند. در ادامه اما شما را با نوع قرمز این رنگ موها آشنا می کنیم و درباره طرز استفاده از آن صحبت می کنیم. با ما همراه باشید.

واریاسیون قرمز برای چی استفاده میشه؟

واریاسیون ها با تاثیری که بر رنگ اصلی مو می گذارند شناخته می شوند. به این صورت که هر کدام از آن ها روی یک رنگ خاص تاثیر می گذارد و آن را از بین می برد. اگر به چرخه رنگ دقت کنید، می بینید که رنگ قرمز در مقابل رنگ سبز قرار گرفته است. به این معنی که این دو رنگ روی یکدیگر تاثیر می گذارند و اثر یکدیگر را خنثی می کنند.

تاثیر واریاسیون قرمز بر رنگ مو

بر همین اساس می توان نتیجه گرفت که واریاسیون قرمز می تواند رفله های سبز و زیتونی را در رنگ مو خنثی کند و با رنگ هایی مانند قرمز، فندقی، شرابی و … به خوبی ترکیب می شود. شماره این واریاسیون ۰.۸۸ یا E۱۵ است و توصیه می شود که آن را با رنگ های گرم ترکیب کنید و از ترکیب کردن آن با رنگ های سرد بپرهیزید.

طرز استفاده از واریاسیون قرمز

طرز استفاده از واریاسیون قرمز نیز مانند سایر رنگ هاست. در برخی موارد لازم است که حتما از آن ها استفاده کنید تا رنگ موی شما هیچگونه رنگ ناخواسته ای نداشته باشد. یا اینکه قرمزی رنگ موی شما بیشتر شود. اما نکته قابل توجه این است که استفاده از واریاسیون قرمز به تنهایی به هیچ وجه توصیه نمی شود. اگر آن ها را به تنهایی استفاده کنید بعد از چند بار شستشو از بین می روند زیرا ماندگاری بسیار کمی دارند.

به همین جهت اگر در این حرفه تجربه و مهارت زیادی دارید، بهتر است به جای واریاسیون از رنگ مو استفاده کنید. اما استفاده از واریاسیون برای افراد مبتدی راحت تر است. زیرا فرمول و ترکیب خاصی ندارد و به راحتی به فرمول رنگ موی شما اضافه می شود.

واریاسیون قرمز چیست

میزان استفاده از واریاسیون به موارد بسیاری مانند رنگ مو، حجم قد موی شما بستگی دارد و از ۱ تا ۱۰ سانت متفاوت است. اما یک قانون کلی وجود دارد که می توانید از آن برای دقیق تر محاسبه کردن اندازه واریاسیون خود استفاده کنید. این قانون به قانون ۱۲ معروف است. به این صورت که عدد ۱۲ را از شماره رنگ مورد نظر خود کم کنید تا میزان واریاسیون مورد نیاز شما به سانتی متر مشخص شود. به طور مثال اگر رنگ موی شماره ۷ را استفاده می کنید، به ۵ سانت واریاسیون نیاز خواهید داشت.

بعد از اینکه مقدار واریاسیون مورد نیاز خود را مشخص کردید، آن را با رنگ مورد نظر، ۳ قاشق اکسیدان و چند قطره شامپو مخلوط کنید. این ترکیب را روی موهای نمدار بگذارید و بعد از ۲۰ دقیقه بشویید. استفاده از واریاسیون روی موی دکلره کمی متفاوت است. اگر موهایتان را دکلره کرده اید یا موهایتان آسیب دیده و خشک است، می توانید اکسیدان را از این فرمول حذف کنید و از ترکیب واریاسیون قرمز و شامپو به صورت رنگساژ استفاده کنید.

انواع فرمول رنگ مو با واریاسیون قرمز

در بسیاری از رنگ هایی که تناژ قرمز دارند مانند رنگ موی شرابی، قرمز، ماهاگونی و … استفاده از واریاسیون قرمز می تواند تاثیر مثبتی بر نتیجه کار بگذارد. همچنین در برخی موارد نیز از این رنگ صرفا برای از بین بردن رفله های سبز در رنگ مو استفاده می شود. در ادامه با فرمول هایی که در آن ها از این واریاسیون استفاده شده است آشنا می شوید.

رنگ موی ماهاگونی شرابی روشن

رنگ موی ماهاگونی با واریاسیون قرمز

این رنگ زیبا پایه متوسطی دارد و برای خانم هایی که به دنبال یک رنگ خاص و زیبا می گردند بسیار مناسب است. شما می توانید این رنگ مو را با تناژ بنفش یا قرمز استفاده کنید. اگر دوست دارید که رنگ قرمز آن بیشتر باشد می توانید یک تا دو بند انگشت واریاسیون قرمز را به ترکیب زیر اضافه کنید.

  • رنگ موی شرابی متوسط پایه ۵: نصف تیوپ
  • ماهاگونی پایه ۵: نصف تیوپ
  • اکسیدان ۹ درصد

رنگ موی قرمز

رنگ موی قرمز با واریاسیون

قرمز در دسته رنگ موی فانتزی قرار می گیرد و در بین دختران جوان طرفداران بسیاری دارد. این رنگ مو را می توانید هم با دکلره و هم بدون دکلره داشته باشید. در ادامه فرمول هر دو حالت آن را به شما معرفی می کنیم.

فرمول بدون دکلره

  • رنگ بلوند قرمز تیره شماره ۶.۶۶: ۱۰ سانتی‌متر
  • واریاسیون قرمز: ۲ سانتی‌متر
  • اکسیدان شماره ۱: ۳۰ سی سی

فرمول با دکلره

  • دکلره پایه شماره ۷ یا ۹
  • واریاسیون قرمز: یک بند انگشت
  • اکسیدان ۶ درصد

رنگ مو مسی

رنگ موی مسی با واریاسیون قرمز

اگر تن پوست شما گرم است و می خواهید تغییر چشمگیری در ظاهر خود ایجاد کنید، رنگ مسی می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای تغییر رنگ موهای شما باشد. این رنگ مو برای هر سن و سالی مناسب است و می تواند شادابی و جوانی را به چهره شما بازگرداند. برای داشتن این رنگ موی زیبا از فرمول زیر استفاده کنید.

  • رنگ موی مسی روشن
  • رنگ موی طلایی پایه شماره ۸
  • واریاسیون قرمز
  • واریاسیون مسی
  • اکسیدان ۹ درصد

منبع: matrixprofessional

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 4.5]
نظرات کاربران
اطلاع رسانی کن
guest
مثلا: نوشین جعفری
مثلا: me@example.com
برای اطلاع رسانی های و تخفیف های رز سرخ
0 کامنت
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنت ها

  • تماس با ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲
  • اینستاگرام رز سرخ
  • ارسال پیام در واتسپ
  • مشاوره رایگان

تماس با رز سرخ

۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲


یا، ما با شما تماس می گیریم: