زیباترین زنان دنیا چه کسانی هستند

خوشگل ترین زن جهان کیه؟ با زیباترین دختران جهان آشنا شوید

ارسال به دیگران:

از زمان های قدیم تا کنون تعریف زیبایی همچنان در حال تکامل است. زیبایی برای همه انسان ها جذاب است، اما نباید فراموش کنیم که این مقوله به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. در واقع، به تعبیر دیگر، می توان گفت زیبایی نوری است که از شما تابیده شده و ریشه در شخصیت شما دارد. به همین دلیل، هر ساله برای انتخاب زیباترین زنان جهان، فاکتورهای مختلفی را مانند ظاهر، شخصیت، و طبیعی بودن چهره افراد در نظر می گیرند. در ادامه خوشگل ترین دختران دنیا بدون آرایش را به شما معرفی می‌کنیم که زیبایی خدادادی دارند.

آموزش میکاپ
آموزش میکاپ دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

ما در این مقاله لیستی از دختران زیبا و جذاب دنیا که در سال ۲۰۲۱ انتخاب شده اند آماده کرده ایم. تمام این چهره ها بدون کوچک ترین عمل جراحی بوده و زیبایی کاملا طبیعی دارند. برای اینکه با این چهره های زیبا و آشنا شوید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

برای آشنایی هرچه بیشتر شما با این افراد، اسم آنها را نیز معرفی کرده‌ایم.

با زیباترین دختران جهان آشنا شوید

۱. لالیسا مانوبان

زیباترین زن جهان تایلندی

لیسا یا لالیسا مانوبان خواننده تایلندی گروه بلک پینک است که در ۲۷ مارس ۱۹۹۷ در تایلند متولد شده است. این خواننده زیبا زمانی که ۱۹ ساله بود وارد گروه بلک پینک شد و امروز فعالیت گسترده ای در صنعت مدلینگ دارد. لالیسا در سال ۲۰۲۱ عنوان زیباترین زن سال و در سال ۲۰۲۰ رتبه دوم و در سال ۲۰۱۹ رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

۲. یائل شلبیا

زیباترین زن جهان ۲۰۲۰

یائل شلبیا مدل اسرائیلی و متولد سال ۲۰۰۱ است. او در کمپین های مدلینگ بسیاری ظاهر شده است و در سال ۲۰۱۸ توسط تی سی کندلر به عنوان هفدهمین و سرانجام در سال ۲۰۲۰ به عنوان اولین زن زیبای جهان انتخاب شد. یائل در سال ۲۰۲۱ نیز رتبه ۶ این مجله را به خود اختصاص داد. او یکی از زیباترین چهره‌های طبیعی دنیا را دارد.

۳. جویی تزویو

زیباترین زن جهان ۲۰۱۹

تزویو خواننده، مدل، و ورزشکار خوش چهره تایوانی و متولد سال ۱۹۹۹ است. جویی یکی از محبوب ترین سلبریتی های کره جنوبی است که از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۹ نام او در میان محبوب ترین سلبریتی های جهان قرار گرفت. او در سال ۲۰۱۹ توسط مجله TC Candler با کسب جایگاه اول به عنوان زیباترین زن جهان انتخاب شد و در سال ۲۰۲۰ عنوان چهارمین زن زیبای جهان را به خود اختصاص داد.

۴. تایلن بلوندو

زیباترین زن جهان ۲۰۱۸

تایلن بلوندو یک مدل فرانسوی متولد سال ۲۰۰۱ است. او از سنین پایین کار مدلینگ را آغاز کرد و در سال ۲۰۰۷ عنوان زیباترین دختر جهان را به خود اختصاص داد. او در سال ۲۰۱۸ برند لباس خود با نام Heaven May را افتتاح کرد و در همین سال نیز جایگاه نخست را در میان زیباترین زنان جهان کسب کرد.

۵. لیزا سوبرانو

زیباترین زنان جهان

لیزا سوبرانو بازیگر، مدل، و خواننده فیلیپینی – امریکایی و متولد سال ۱۹۹۸ است. او در فیلم ها و سریال های بسیاری بازی کرده و به شهرت بسیاری رسید. اما شهرت او تنها به دلیل توانایی او در بازیگری نبود. بلکه چهره زیبا و دلنشین لیزا توانست او را در سال ۲۰۱۷ به زیباترین زن جهان تبدیل کند. لیزا یکی از دختران زیبای دنیا به شمار می‌رود.

۶. امیلی نرنگ

امیلی نرنگ

امیلی نرنگ متولد سال ۱۹۹۵، موسیقی دان و وبلاگ نویس معروف نروژی است. او نه تنها در میان مردم نروژ، بلکه در دنیای انگلیسی زبان نیز محبوبیت بسیاری را کسب کرده است. امیلی در سال ۲۰۲۱ رتبه دوم و در سال ۲۰۱۹ هشتیمن جایگاه را در میان زیباترین زنان جهان به خود اختصاص داد.

۷. نانا

زیباترین زنان جهان کره ای

ایم جین آه معروف به نانا بازیگر، خواننده و مدل کره ای است که در سال ۱۹۹۱ متولد شده است. او در درام های تلویزیونی مختلفی بازی کرده و همچنین به دلیل زیبایی خیره کننده اش معروف است. نانا در سال ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ به عنوان زیباترین زن جهان شناخته شد. او همچنین در سال ۲۰۲۱ رتبه ۱۰، در سال ۲۰۲۰ جایگاه ۸ و در سال ۲۰۱۹ رتبه ۷ را در میان ۱۰۰ زن زیبای جهان کسب کرده است.

۸. حلیمه عدن

زیباترین زن محجبه جهان

حلیمه یک مدل سومالیایی – امریکایی است که در سال ۱۹۹۷ متولد شده است. او نخستین زن محجبه ای است که در دنیای مد توجه همه را به خود جلب کرد. اما بعد از ۴ سال فعالیت در این حوزه، به دلیل اعتقادات مذهبی خود از این کار کناره گیری کرد. حلیمه عدن در سال ۲۰۲۱ عنوان سومین زن زیبای جهان را از آن خود کرد.

۹. ایوانا علوی

ایوانا علوی

مریم سید سمیر ماربلا علوی معروف به ایوانا علوی بازیگر و مدل معروف فیلیپینی متولد سال ۱۹۹۶ است. ایوانا در سال ۲۰۲۱ برای دومین بار در لیست ۱۰۰ زن زیبای جهان در مجله تی سی کندلر قرار گرفت و عنوان چهارمین زن زیبای جهان را از آن خود کرد.

۱۰. دیپیکا پادوکن

خوشگل ترین زن هندی

دیپیکا پادوکن بازیگر و تهیه کننده مشهور هندی است. او یکی از پردرآمدترین بازیگران زن جهان است. دیپیکا برای بسیاری از فیلم های معروفش از جمله پیکو، باجیرائو مستانی، پادماوات و … شناخته شده است. این زیبای هندی در ۵ ژانویه ۱۹۸۶ در کپنهاگ دانمارک به دنیا آمد.

قد او ۵.۹ اینچ است و از سال ۲۰۱۸ با رانویر سینگ ازدواج کرده است. او لاین لباس خود را با نام “همه چیز درباره تو” در سال ۲۰۱۵ معرفی کرد. دیپیکا همچنین بنیانگذار مرکز “Live, Love, Laugh” است که برای افزایش آگاهی در مورد سلامت روان ایجاد شده است. دیپیکا در سال ۲۰۲۰ در رتبه ۹ مجله تی سی کندلر در میان ۱۰۰ زن زیبای جهان قرار گرفت.

۱۱. هانده ارچل

زیباترین زن دنیا ترکیه ای

هانده ارچل مدل و هنرپیشه ترکیه ای است که جایگاه زیباترین بازیگر زن را به خود اختصاص داده است. علاوه بر این، او در سال ۲۰۱۸ رتبه ۷ و در سال ۲۰۲۰ جایگاه ۲۶ را در میان ۱۰۰ زن زیبای جهان به خود اختصاص داد و همچنین در فهرست زیباترین زنان جهان سال ۲۰۲۱، نام هانده ارچل در میان ۱۰ زن برتر می درخشد.

۱۲. گل گدوت

زیباترین زنان جهان در سال ۲۰۲۱

گل گدوت بازیگر و مدل اسرائیلی است که ظاهر نمادین و چهره فوق العاده زیبای این سلبریتی او را به زن شگفت انگیز جهان تبدیل کرده است. او فارغ التحصیل رشته حقوق بوده و همچنین دو سال در ارتش نیروی دفاعی اسرائیل خدمت کرده است. گدوت نقش های قابل توجه زیادی در فیلم های علمی تخیلی بازی کرده است و در سال ۲۰۱۴، نام او در لیست ۱۰۰ زن جذاب مجله ماکسیم قرار گرفت. او همچنین در سال۲۰۲۰ رتبه ۲۱ و در سال ۲۰۲۱ رتبه ۱۵ مجله تی سی کندلر را از آن خود کرد و برای بار هشتم نام خود را در لیست زیباترین زنان جهان جای داده است.

۱۳. پریانکا چوپرا

زیباترین زنان جهان درکدام کشورها هستند

پریانکا چوپرا، یکی دیگر از جذاب ترین و زیباترین بازیگران زن هند است که نام او در لیست زیباترین زنان جهان قرار دارد. زیبایی، ظاهر فریبنده و البته بازیگری او در سراسر جهان تحسین می شود. او در سال ۲۰۲۰ سیزدهمین زن زیبای جهان شناخته شد و سال ۲۰۲۱ نیز برای هفتمین بار نام خود را در میان صد زن زیبای جهان ثبت کرده است.

۱۴. گلشیفته فراهانی

زیباترین زن جهان ایرانی

رهاورد فراهانی که با نام گلشیفته فراهانی شناخته می شود، بازیگر محبوب و سرشناس ایرانی و متولد سال ۱۳۶۲ است. او در ایران در فیلم های معروفی مانند بوتیک، میم مثل مادر و درباره الی بازی کرد و پس از آن به فرانسه مهاجرت کرد و اکنون از اعضای آکادمی اسکار است. همچنین، گلشیفته با چهره زیبا و دلنشین خود توانست در سال ۲۰۲۰ در میان ۱۰۰ زن زیبای جهان در مجله تی سی کندلر رتبه ۵۱ را به خود اختصاص دهد.

۱۵. اما واتسون

زیباترین دختر دنیا در بین بازیگران فیلم هالیوود

اما واتسون زیبا و دوست داشتنی ترین سلبریتی جهان است. او با بازی در سریال هری پاتر در نقش هرمیون گرنجر به شهرت رسید. اما این تنها فیلم او نیست و در فیلم های بسیاری با موفقیت چشمگیری ظاهر شده است. چشمانش و لبخند زیبا او را برای مدت ها در ذهن ها ثبت می کند. واتسون در سال ۲۰۱۱ زیباترین زن جهان شناخته شد و در سال ۲۰۲۰ نیز رتبه ۳۸ را در میان زیباترین زنان جهان را کسب کرد.

۱۶. امیلیا کلارک

زیباترین بازیگر زن هالیوود

امیلیا کلارک یکی از بهترین بازیگران زن هالیوود است که به دلیل نقش برجسته خود در بازی تاج و تخت شناخته شده است. چشمان جذاب و ویژگی های زیبای چهره او باعث می شود یکی از زیباترین زنان جهان به شمار برود. در حال حاضر، او در سازمان های خیریه مختلف فعالیت دارد. در مجله تایم، او در لیست ۱۰۰ فرد تأثیرگذار برتر سال ۲۰۱۹ قرار گرفته است. همچنین چهره زیبای او توانست در سال ۲۰۱۲ رتبه نخست زیباترین زنان جهان را از آن خود کند. او همچنین در سال ۲۰۲۰ در رتبه ۴۵ و در سال ۲۰۲۱ در جایگاه ۶۵ مجله تی سی کندلر در میان ۱۰۰ زن زیبای جهان قرار دارد.

۱۷. مارگوت رابی

اسم زیباترین زنان جهان

مارگوت رابی یکی دیگر از جذاب ترین و خوشگل ترین زنان جهان است که همیشه در صحنه نمایش هالیوود می درخشد. در سال 2017، مارگوت در مجله تایم عنوان “100 نفر از افراد تأثیرگذار برتر” جهان را کسب کرد. این بانوی زیبا به دلیل فیلم های پرفروش خود مانند روزی روزگاری در هالیوود و گرگ وال استریت شناخته می شود. مارگوت در سال ۲۰۲۰ در لیست صد زن زیبای جهان جایگاه ۶۵ را از آن خود کرد.

۱۸. آریانا گرانده

زیباترین دختر دنیا در آمریکا

آریانا گرانده به عنوان ملکه زیبایی پری دریایی شهرت پیدا کرد. در کنار سایر ویژگی های چهره زیبا و چشم نواز، خط فک او بدون نیاز به کانتور صورت ظاهری فوق العاده نمادین به او می بخشد. بدون شک او به دلیل ظاهر استثنایی اش مشهور است. اما بیش از این، او بازیگر و خواننده معروفی نیز هست. آرایانا در سال ۲۰۲۰ در جایگاه ۸۶ و در سال ۲۰۲۱ در میان ۱۰۰ زن زیبای جهان در جایگاه ۷۳ قرار گرفت.

۱۹. سلنا گومز

زیباترین دختران دنیا

سلنا گومز بازیگر، خواننده و تهیه کننده آمریکایی است. او در فهرست ۱۰۰ زن زیبای جهان در سال ۲۰۲۰ در رتبه ۸۰ و در سال ۲۰۲۱ در جایگاه ۹۲ قرار دارد. سلنا گومز، محبوب ترین چهره در بین جوانان و نوجوانان، خواننده و بازیگر پاپ است. او پس از اجرای سریال تلویزیونی کودکان “جادوگران محل ویورلی” در کانال دیزنی به شهرت رسید. آلبوم ها و آهنگ های او به شدت مورد پسند مردم قرار می گیرد و برای مدت طولانی در جایگاه اول باقی می مانند.

۲۰. ترلان پروانه

زنان زیبای جهان ایرانی

ترلان پروانه بازیگر ایرانی و متولد سال ۱۳۷۷ است که از کودکی کار خود را به عنوان هنرپیشه آغاز کرده است. ترلان برای بازی در فیلم آهوی پیشونی سفید در سال ۱۳۹۰ به عنوان بهترین بازیگر دختر شناخته شد. بعلاوه، این بازیگر جوان به دلیل چهره زیبایی که دارد بسیار محبوب است و در سال ۲۰۲۰ در سن ۲۲ سالگی جایگاه ۸۸ مجله تی سی کندلر را در میان ۱۰۰ زن زیبای جهان از آن خود کرد.

۲۱. بلا حدید

بلا حدید، زیباترین دختر جهان در سال 2021

براساس گزارشات اخیر در سال ۲۰۲۱، بلا حدید که یک مدل حرفه ای است، جذاب ترین و زیباترین زن دنیا به شمار می آید که تمام ویژگی های چهره او کاملا متناسب است. همه چیز در صورت او عالی است، از خط فک کامل گرفته تا چشم های جذاب و فرم زیبای صورت و لب. در واقع، این مدل امریکایی بدون نیاز به زاویه سازی صورت با آرایش، از یک فک زاویه دار طبیعی برخوردار است که این روزها بسیار مد و آرزوی بسیاری از خانم هاست. به طوری که به گفته دانشمندان، او تنها زنی است که چهره او از نظر تناسبات ریاضی ۹۴ درصد یک چهره کامل را دارد.

۲۲. آنجلینا جولی

زنان زیبای جهان

آنجلینا جولی بازیگر آمریکایی در ۴ ژوئن ۱۹۷۵ در لس آنجلس، کالیفرنیا به دنیا آمد. او نه تنها یک هنرپیشه زیبا، بلکه یک فیلمساز و انسان دوست نیز می باشد. قد او ۵.۷ اینچ است. این بازیگر در بسیاری از فیلم ها مانند Maleficent، Come Away و The Tourist بازی کرده و تا کنون یک جایزه اسکار و سه جایزه گلدن گلوب دریافت کرده است. آنجلینا توسط مجله who در صدر فهرست زیباترین زنان جهان قرار گرفت.

۲۳. آیشواریا رای

خوشگل ترین دختران دنیا

آیشواریا رای یکی از تأثیرگذارترین افراد مشهور در جهان است. چشمان آبی جذاب و چهره بی عیب و نقص او بسیار فراتر از کمال است. بدون شک او تحسین برانگیزترین زن جهان محسوب می شود. این بازیگر هندی در سال ۱۹۹۴ عنوان دختر شایسته را از آن خود کرد.

۲۴. جودی کومر

زیباترین زن جهان سال ۲۰۲۲

جودی کومر بازیگر جوان بریتانیایی است که در سال ۲۰۲۲ در صدر فهرست زیباترین زنان جهان قرار گرفته است. چهره او ۹۴.۵۲ درصد با نسبت طلایی صورت مطابقت دارد. این بازیگر ۲۹ ساله است و جوایز متعددی از جمله جایزه تلویزیون آکادمی بریتانیا، جایزه گلدن گلوب و جایزه انجمن بازیگران سینما را به دست آورده است. آثار او را می‌توان در فیلم‌هایی مانند مرد آزاد، کمک، شاهزاده سفید، دکتر فاستر، کشتن حوا و … مشاهده کرد.

۲۵. زندایا

دختر زیبای جهان

زندایا بازیگر ۲۶ ساله امریکایی است که به دلیل نقش های درخشانش در فیلم های مختلفی مانند بهترین شومن، تپه، اسپایدرمن و … شناخته می‌شود. مطابقت چهره این زیبای جوان ۹۴.۳۷ درصد است که او را در جایگاه دومین زن زیبای جهان با توجه به نسبت طلایی صورت قرار می دهد.

نرگس شریفی

به نظر شما کدام ویژگی صورت تاثیر بیشتری بر زیبایی چهره دارد؟ آیا شما با انتخاب این افراد به عنوان زیباترین زنان جهان موافق هستید؟

منبع: womenintheworld

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 241 میانگین: 3.8]
نظرات کاربران
اطلاع رسانی کن
guest
مثلا: نوشین جعفری
مثلا: me@example.com
برای اطلاع رسانی های و تخفیف های رز سرخ
154 کامنت
قدیمی
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنت ها
هانده

لالیسا بانومان

علی

لیسا خوشکله

Nnnnnnn

خب که چی

تاجی

مثلا چیش قشنگه؟ ها؟

Ag.gdb

هرکسی با عمل خوشگل میشه
شایدم خوشگل تر

avisa

اول هانده ارچل بعد آریانا بعد لیسا بعد اما واتسون

میناتوزاکی سانا

اول لیسا هست هیتر بعد یائل شلبیا بعد جویی

عرفان

آخ آخ چه حالی میده با اونا

مهسا

اره😐

محمدجواد

باشماهم همینطور😉

لیسا_رزی_جنی_جیسو

هر کس نظری داره ولی لیسا واقعا زیباست که در سال ۲۰۱۹رتبه۳درسال۲۰۲۰رتبه۲ودرسال ۲۰۲۱رتبه ۱ رابدست آورده اون واقعا همیشه میدرخشه وموفقه من به اون افتخار میکنم او یک دختر اصیل تایلندی است👏💖💖🤩

hfkesavdftyhhh

مگه باباشی که بهش افتخار میکنی ؟

.....

فقظ اما واتسون

تاجی

اول یائل شلبیا بعد…..

بلینک

اشتباهه لیسا یا همون لالیسا مانوبان اولین شده

ASAL

چه اشتباهی خیلی هم درسته

LALALALISA_M

لیسا اول شده تا چشمتم درآد نمی تونی موفقیت یکی را ببینی😏

تاجی

اصلا اشتباه نیست مگر تو فکر خیالت..

کیانا

لالیسا مانوبان زیباترین زن جهان شده

Bee

نه اشتباهه لیسا شد اولین زن ۲۰۲۱

اوین

وای خدا اما واتسون چقدر زشته بعد جز زیباترین ها حساب‌شده ما اطرافون رو نگاه کنیم بسیار دختران جذاب وبدون نقص می بینیم بعد ای زشتی ایکبیری رو زیبا دونستن الان ترلان پروانه واقعا چه زیبا خاصی داره لباشو ژل زده صورتشو هم کشیده بعد چجوری جز صد نفر زیبای جهانه

ASAL

خدایی ترلان پروانه رو چیکار داری!؟
بیچاره فقط ژل لب زده مگه چیکار کرده!؟
خوشگله که😐

امیدفرزانه

عسل جون برو کامنت من ببین تعریف از زیبایی چیه عزیزم

بی نام و نشان

دقیقا از خارجی ها خوشگل تر ه

میناتوزاکی سانا

همه انسانای جهان خشگلن اینکه بنظر تو زشته دلیل نیست که واقعا زشت باشه الان این کجاش زشته؟کجاش خشگل نیست؟

Arianagrande fan

این سایتا الکی میگن
شما باید از پیج معتبر نگا کنی نه اینا رو

Nobodyam

آره دقیقا 👏🏻👏🏻👏🏻

اما واتسون

یک وقت تو دوست نداری در مورد کسی قضاوت نکن😡😡😡

هیچ

تو خوبی

Amir

تو باید زیباترین میشدی

ارژدها

همشون چیزای خوبین

fff

یجوری جرف میزنی ادم به چشمات شک میکنه حسودی بهت زیاد فشار اوورده به اما میگی زشت؟ خودت چی هستی مگه

نازلی

هانده اچکل از همه زیباتره

علی

لیسا بانو اول

بلینک

بله لیسام شاخ بلیکاس بایدم اول باشه

لارا

درسه لیسا بهترین عضو گروه بلک پینک هست

Amir

همه اعضا خوبن

ایدا

همه خوشگلن
با دیدن ایرانی ها ذوق کردم
ولی با دیدن اسم لالیسا مانوبان بیشترررررررررر🤩🤩😍😍

امیدفرزانه

ایدای عزیزم شما بسیار آرمان گرا هستید و همچنین به خلقت خدا ارزش قائل هستید همه آفریده های خدا به خودی خود زیبا هستند

امیر

خودتم خوشکلی

زهرا

ایش

چور

لیسا مانوبان شماره

pedram

همتون اشتباه میکنید با سلام زیبا ترین زن دنیا اول همسر سرخیو اگویعرو هست دوم مری ال فانینگ اوکی

M_R_J_J

تو کلا پرتی 🤦🏼‍♀️😂

انی؟

سید تو دیگه خودت سایتی

Ashkan

بابا اگرم قرار باشه فقظ یه دختر تو کل جهان خوشکل باشه candice swanepoel فقط و فقط ایشونه که خودم ۱ میلیون و نیم عکس ازش دارم برو اونو ببین بعد بیا بگو این خوشکله اون خوشکله خوشکلی کندیس خدادایه مثه ترلان و شرلان و این داستانا عمل نکرده

ناز

لالیسا مانوبان

ویانا

دهدهدهدهدهه کیم جنی چی

هیچکس

جنی ثبت نام نکرده مهندس

سایه

لیسا خیلی قشنگ بود

مهزیار

ترلان یه چیز دیگست

نیا

مارگو رابی و اما واتسون

Ali

به نظر من یائل شلبیا مدل اسرائیلی چون کمترین آرایش رو داره

tornado

لیسا اگه عمل های زیبایی نمی کرد هیچی نمیشد آخرین زن میشد ولی بعضیا هستن که بدون عمل زیبایی خوشگلن و نمیدونم چرا بعضیا خودشونو به خاطر بلینک میکشن واقعا تاسف باره

هیچکس

بازم خوبه که لیسا شبیه تو نیس

Arianagrande fan

موافق

.​⚔​

سلنا گومز اینه تو آهنگ مامان منو ببخش ساسی هم هس
که میگع من براش سلنا گومز بودم اون بهاره رهنما دوس داشت😂😂

.........

وقتی نمیتونی خوشگلی کسی رو ببینی هیت نده چشمتو روش ببند به زشتی خودت ببال😏

آیو

کاملا موافق

نازنین

لیسا عمل نکرده برو عکس های بچگیش رو ببین فقط بینیشو عمل کرده
شبیه مامانش هم هست و همینطور بقیه دوستاش فقط بینیشونو عمل کردن😕

امیدفرزانه

شما چی عمل کردین

BLINK

اون عمل نکرده اصلا برو یکم اطلاعات جمع آوری کن بدبخت فک میکنی خودت خوشگلی🤬🤬🤮🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Nobody

ولی لیسا عمل بینی کرده….👀🚶‍♀️

Nobodyam

گل گفتی👏🏻

JENNIE LOVER

برو بابا عکسای بچگیشو ندیدی؟

انی؟

کمپانی نمیزاره عمل کنن

Zia

تو اول برو یکم اطلاعات جمع کن بعد بیا حرف بزن وقتی چیزی نمیدونی مگه چوب میزنن روت حرف بزنی لیسا عمل نکرده و اصلا در کمپانی وای جی آیدل عملی قبول نمیکنن نه خودت خوشگلی …

زهرا

مگه عمل بینی یک نوع زیبایی نیست

نهال

جنی دومین نفر شد ولی من لیسا ندیده بودم

Arianagrande fan

تغییر میکنه هر سال دیگه عزیز
من سایت معتبر نگا کردم سال 2022 بلا حدید اول شده بود

ليسا

من كه اينجا ديدم ليسا اول شده

بیلینکم کیوتم

جنی جیسو رزی کوشن حتما تقلبی صورت گرفته وگرنه جزو نفرات اول میشدن

اسمم؟

لیسااا عحرررر
دخملمم
راستی رزی دخملم کو پس؟
اما واتسون و اريانا هم خعلی خوشملننن

کوروش

عاشق گل کدوت هستم الهه زیبایی

آیو

دوستان ما نباید قضاوت کنیم همه ی آدما قشنگی و صورت خاصی دارند

نازنین

موافق

نازنین

لیسا مانوبان بایدم اول باشه 🤍🤩

اهم اهم

مارگو…لیسا😐😂😂😂
به هیچ عنوان قبول نمیکنم یه کدو رتبه یک بشه😂😂😂

BLINK_LALISA_BLACKPINK

بازم خوبه اون کدوعه و خیلی هم طرفدار داره توچی هستی 😂😂😂😂😂😂😂😂

JENNIE LOVER

عه حسوودد کویینم زیباترین زن جهان شده داری فشار میخوری؟نوش جانت

Zia

حسادتت رو بزار برای عمت کدو تنبل

Army and Blink

اول لالیسا بعد اما واتسون بعد سلنا گومز بعد هم هانده آرچل ،من عاشق همشون مخصوصن لالیسا جونممم

ليسا

درست ميگي اما واتسون كه زياد زيبا نيست اما بازم درست ميگي

مینا

هاند ارچل بهتر است

سنا

قشنگ ترین زن هانده ارچله

لا لیسا مانوبان

لالیسا خیلی خوشگله

Helen

لیسا واقعا لیاقتش بود اول شه چون واقعا خوشگله:)))

ليسا

دقيقا اون لياقتشو داشت كه اول شد. ولي واقعا اون زيبا عه و من عاشقشم

جنی

بله لیسا حقشه رتبه اول رو بگیره چون خوشکلترینه

blink

قطعا لیسا زیباترینه:)

نفس

آیشواریا رای زیبا ترینه بسیار زیبا و جذاب

BLACKPINK

سیاه وصورتی 👇👇
زیبایی همه چیز نیست درون آدما مهم هست💖💖معنی بلک پینک واقعا عالیه دست از مقایسه کردن بردارید 💯

yesmi

خدایی لیسا خیلی خوشگله و نچراله این ب کنار
ولی اقا بعضیا واقعا دیگه اونقدرم خوشگل نیست اگه اینطوره منم جزوه ۱۰۰ نفر هستم🙄😂

ليسا

دقيقا ليسا كمترين ارايش رو بينشون داشت اما بعضي ها ميگن يكي ديگه كمترين ارايش رو داشت

🦄🦄🦄🦄🦄

من هم هانده رو دوست دارم هم لیسا

بلک پینگ

لیسا عااااااااااااااااالی عااااااااااااشقشم واقعا خوشگله 😍👩🏻👩🏻👩🏻

بلک پینگ

نه تنها لیسا بلکه کل گروه بلک پینگ خوشگله اونا بهترینن ولی من لیسا و جنی رو بیشتر دوست دارم

بلک پینگ

اما خوب …………انصافا هانده هم خوشگله

محمد

همه خوشکلن حتی شما
پس به خودتون افتخار کنید نه به دیگران

حامد

هانده ارچل خشگله

محمد علی شمس

سلا م بنده به دنبال یک زن خوب با اخلاق انسان با معرفت بامرام وخوشگل ونجیب هستم

حمیده

اونی که شما میگردید دیگه نیست

ARMYBLINKONCE

بقیه اعضای بلک پینک و توایسم باید بودن خیلی خوشگلن ولی لیسا و جویی برامون افتخار شدن🤗

محسن

ملاک زیبایی این زنان چی بوده ، اینان زیبا نیستند بلکه معروفیت داشتن اسپانیا ، مکزیک ؛ ایران کردستان و (منطقه کشمیر که الان بین پاکستان وهند که قبلا مربوط به ایران ….چشم ولب نقش اساسی در صورت رو دارند …لبان درشت جز مرودترین لبهاست …اندام هم قسمتی از زیبایی رو رقم میزنه قد بالای ۱۸۰ و وزن درهمین قد ۷۵ کیلو بیشتر اندام رو به زشتی میبره وکوتاهی ۱۵۵و وزن ۴۸ کیلو …..

BLINK🖤💗

تو فشار نخور:)تو بروهرجا از کشور خدت خوب بگو زیبایی واقعی جدا از نژاد پرستی صددرصد لیسا و جنی و جیسو و رزی هستن که اینجا لیسا بود ی مشت ادم نژاد پرست میان سیاسی زر میزنن😐💅

چرا به اسمم نگاه میکنی 🤔🤔

فقط ۱.۳.۵.۷.۱۴.۱۸.۲۰

دخترک

اول ایوانا علوی بعد هانده راچل

جذاب دوست داشتنی

خودم زیباترین زن جهانم 😍ایناکه اصلاقشنگی درشون نیست

امیدفرزانه

یه عکس بذارین بهتون رای بدیم

طناز. علیخانی

واقعا که فرشته حسینی با اینکه افغانیه بازم خوشگله ولی تو این لیست نبود لیسا عمل کرده این انصاف نیست

امیدفرزانه

آیشواریا رای زیباترین است اما بحث از زیبایی چیز دیگری است صورت زیبا دلیل نبایدباشه باید همه ی اعضاء بدن زیباباشه از اندام پایین تنه ساق های کشیده ی پا گرفته تا باسن و شرمگاهی و شکم و سینه ها و درنهایت صورت که ویترین بدن است

ح. س

خیر به هیچ عنوان

حامد

هانده ارچل ترکی خشگله

JENNIE LOVER

جنی هم باید بود لیاقتشو داره

jisoo

جیسو لیاقتشو داره چون خوشگل ترین دختر جهان

رزی

ترلان پروانه زیبا عالی خوش تیپ

:)I don't have name

قیافه هاشون خوب بود ولی من آریانا و گلگدوت رو خیلی دوست دارم… حالا اینا به کنار ولی دیگه انصاف نیست که بعضیا میگن جنی خوشگله .. قیافه جنی عادی هست.. حتما نیاز نیست که چون طرفدار گروه بلک پینک هستین بگین که خوشگلن الان من خودم هم بلینک‌ام ولی دیگه خودم رو نمی‌کشم که لیسا خوشگله و جنی کو… ول کنین دیگه.. حالا منم نظرم رو گفتم لطفا حمله نکنید… و اینکه وقتی کسی نظرش رو میگه در مورد آیدلتون نیاز نیس که طرف رو بکشین اون فقط نظرش رو گفته:)

خودم

🙄

علی

مونیکا بلوچی چرا در این لیست نیست؟

ابراهیم ابراهیمی

کدوم احمقی آریانا رو جزع صد زن انتخاب کرده فاطی کماندو ما از اون بهتره

علیرضا

هیچ کدوم جایگاه اول ندارن.چون دخترروستامون خیلی زیباترازایناست.

ليسا

دقيقا

  • تماس با ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲
  • اینستاگرام رز سرخ
  • ارسال پیام در واتسپ
  • مشاوره رایگان

تماس با رز سرخ

۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲


یا، ما با شما تماس می گیریم: