ماربل ناخن

ماربل ناخن چیست؟ زیباترین و شیک ترین مدل های ناخن ماربل

ارسال به دیگران:

با اینکه مدل های ناخن ساده مانند طرح ناخن مینیمال این روزها طرفدارهای بسیاری دارد، اما ایده بدی نیست که هرازگاهی از رنگ ها و مدل های متنوع تری برای دیزاین ناخن های خود استفاده کنید. یکی از روش هایی که می توانید ناخن های خود را به زیبایی هرچه تمام تر و با استفاده از چند لاک مختلف طراحی کنید و در عین حال سادگی استایل خود را حفظ کنید، ماربل ناخن است. شما با استفاده از این تکنیک می توانید رنگ های بسیاری را با هم ترکیب کنید و از یک طراحی بدون نظم اما بی نظیر لدت ببرید.

آموزش طراحی ناخن
آموزش طراحی ناخن دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

اگر شما هم دوست دارید درباره این تکنیک ساده و فوق العاده جذاب بیشتر بدانید، روش انجام آن را یاد بگیرید و با مدل های زیبای آن آشنا شوید، این مطلب را از دست ندهید. ما هرآنچه که باید درباره ماربل ناخن بدانید به شما می گوییم. با ما همراه باشید.

ماربل ناخن چیست؟

اول از همه بیایید به این موضوع بپردازیم که ناخن ماربل چیست. این تکنیک درواقع استفاده از چند رنگ لاک به طور همزمان روی ناخن است که در محیط دیگری بغیر از ناخن با هم ترکیب شده اند. اگر شما لاک ها را در آب با هم ترکیب کنید و بعد روی ناخن منتقل کنید به آن واترماربل (water marble) می گویند. اما اگر لاک ها را روی یک سطح صاف و خشک با هم ترکیب کنید و بعد با ابزارهای خاصی روی سطح ناخن منتقل کنید به آن درای ماربل (dry marble) می گویند. ناگفته نماند که ترکیب کردن لاک ها در روش خشک را می توانید روی ناخن نیز انجام دهید.

ماربل ناخن چیست

آموزش طراحی ماربل ناخن

قبل از اینکه شروع به کار کنید، لوازم و ابزارهای مورد نیاز را آماده کنید. در ادامه لیستی از لوازم لازم برای این کار برای شما آماده کرده ایم:

بیس کت: اولین لایه در تمام تکنیک های طراحی ناخن بیس کت است. این لایه ناخن های شما را برای زدن لاک آماده می کند، باعث چسبندگی بهتر لاک به ناخن شما شده و ماندگاری آن را بالا می برد.

لاک اول (رنگ زمینه): زمینه ناخن های شما می تواند هر رنگی باشد. از انواع لاک ژل براق، مات، دیسکوژل ناخن و … در رنگ های خنثی گرفته تا رنگ های پررنگ و تیره. کاملا سلیقه ای است.

لاک دوم (رنگ بافت): اگر می خواهید طرح ناخن شما شبیه به سنگ مرمر باشد، رنگ لاک دوم باید یک یا دو درجه روشن تر از لاک زمینه باشد. به عنوان مثال اگر رنگ لاک زمینه شما مشکی است، می توانید از لاک خاکستری به عنوان رنگ دوم استفاده کنید. البته می توانید رنگ های بیشتری را در این مرحله اضافه کنید و با هم ترکیب کنید و طرح های متنوع تری ایجاد کنید.

قلم موی طراحی ناخن: یک قلم موی باریک و ظریف مخصوص طراحی ناخن تهیه کنید. اگر چنین چیزی در منزل خود ندارید، می توانید از براش خط چشم خود برای این کار استفاده کنید.

طراحی ناخن ماربل

آب: برای طراحی ناخن به روش واتر ماربل به آب نیاز دارید. از یک ظرف پلاستیکی یا یک بار مصرف برای این کار استفاده کنید.

صفحه شیشه ای یا پلاستیکی: برای طراحی به روش درای ماربل باید لاک ها را روی یک سطح صاف با هم مخلوط کنید. می توانید از هر وسیله ای که دم دستتان است برای این کار استفاده کنید. مهم این است که کاملا صاف باشد تا لاک ها روی آن با هم ترکیب شوند و بتوانید آن را به راحتی بردارید.

تاپ کت: برای افزایش مقاومت لاک ناخن در برابر خط و خش و زیبایی و درخشندگی بیشتر به یک تاپ کت نیاز دارید. تاپ کت باید در دستگاه LED یا UV خشک شود.

لاک پاک کن و پیلاف لاک: برای پاک کردن لاک از روی پوست اطراف ناخن هایتان به لاک پاک کن و پیلاف لاک نیاز خواهید داشت.

مراحل طراحی ناخن به روش واتر ماربل

در ویدئوی زیر آموزش تصویری و مرحله به مرحله واترماربل ناخن را با ۵ رنگ شاد و زیبا را مشاهده خواهید کرد. ابتدا تمام لوازمی که در بالا اشاره کردیم را تهیه کنید و بعد مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

ویدئو شماره ۱- آموزش واترماربل ناخن

برای طراحی ناخن در این ویدئو از ۵ رنگ بنفش، صورتی، نارنجی، سبز و زرد استفاده شده است. شما می توانید رنگ لاک ها را بر اساس نظر و سلیقه خود انتخاب کنید. برای شروع و پس از مانیکور ناخن هایتان، یک لایه بیس کت بزنید و در دستگاه خشک کنید.

سپس لاک زمینه را بزنید. لاک زمینه در این ویدئو سفید انتخاب شده است. دقت کنید که برای ژلیش ناخن باید دو لایه لاک ژل بزنید و هر لایه را در دستگاه LED یا UV خشک کنید.

اکنون نوبت به ترکیب کردن رنگ ها می رسد. یک لیوان آب تهیه کنید. آب باید در دمای اتاق باشد، نه سر و نه گرم. یک قطره از هر رنگ لاک را به آرامی روی سطح آب بریزید و صبر کنید تا کاملا و به شکل دایره پخش شود. دقت کنید که قطره را بسیار سطحی روی آب بریزید تا به زیر آب نرود. لاک بعدی را دقیقا در مرکز دایره قبلی بریزید و به همین ترتیب پیش بروید. سپس با یک وسیله نوک تیز رنگ های روی آب را حالت بدهید.

یک لایه پیلاف لاک دورتادور ناخن بزنید و بعد از خشک شدن، تمام ناخنتان را با یک زاویه ملایم درون آب فرو ببرید. چند ثانیه صبر کنید تا لاک دور ناخن خشک شود. با یک گوش پاک کن بقیه لاک ها را از روی آب جمع کنید و انگشتتان را بیرپن بیاورید.

اکنون لاک های اضافی دور ناخن را بکنید و بقایای آن را با لاک پاک کن پاک کنید. یک لایه بیس کت روی آن بزنید

زیباترین طرح های ناخن ماربل

طرح ناخن واتر ماربل
طراحی ناخن رنگین کمانی
طرح ناخن ماربل آبی
طرح ناخن ماربل آبی
ناخن ماربل آبرنگی
مدل ناخن آبرنگی زیبا
طرح ناخن ماربل مشکی
طرح ناخن ماربل مشکی
طرح ناخن ماربل دخترانه
زیباترین دیزاین ناخن دخترانه
طرح ناخن ماربل صورتی
طرح ناخن ماربل صورتی
ناخن ماربل ساده و شیک
طراحی ناخن ساده و شیک
طرح ناخن ماربل سبز
طرح ناخن ماربل سبز
طرح ناخن ماربل زنانه
خاص ترین مدل ناخن زنانه
طرح ناخن ماربل بنفش
طرح ناخن ماربل بنفش
کاشت ناخن ماربل
کاشت ناخن رنگارنگ
طراحی ناخن ماربل
طراحی ناخن ابر و بادی
طراحی ماربل با لاک ژل
ژلیش ناخن سبز

منبع: byrdie

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
نظرات کاربران
اطلاع رسانی کن
guest
مثلا: نوشین جعفری
مثلا: me@example.com
برای اطلاع رسانی های و تخفیف های رز سرخ
0 کامنت
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنت ها

  • تماس با ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲
  • اینستاگرام رز سرخ
  • ارسال پیام در واتسپ
  • مشاوره رایگان

تماس با رز سرخ

۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲


یا، ما با شما تماس می گیریم: