اکستنشن لیزر مو

اکستنشن لیزری مو چیست، چه عوارض و ویژگی هایی دارد؟

ارسال به دیگران:

آیا موهای شما کوتاه و کم‌پشت است و نمی‌توانید مدل‌های مد روز را روی موهایتان پیاده کنید؟ آیا شما اعتقاد دارید که اکستنشن مو راه حل مناسبی برای این کار نیست. زیرا ظاهر و احساس غیر طبیعی دارند، به موهای شما آسیب می‌رسانند و همه مصنوعی بودن آن‌ها را متوجه می‌شوند؟

ما یک راه حل شگفت‌انگیز جدید را به شما پیشنهاد می‌کنیم. اکستنشن لیرزی مو!

این روش موهای پر، بلند، و زیبایی را به شما می‌دهد که بسیار طبیعی جلوه می‌کند. لطافت این موها مانند موهای طبیعی شماست و حتی از آن‌ها در برابر آسیب‌های محیطی محافظت می‌کند. همه موهای جدید شما را تحسین می‌کنند و به راحتی متوجه مصنوعی بودن آن نمی‌شوند و … همه فقط در یک ساعت!

آموزش اکستنشن مو
آموزش اکستنشن مو دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

اکستنشن لیزری مو چیست؟

اکستنشن لیزری یک فناوری پیشرفته و جدید است که نسبت به سایر انواع اکستنشن مو در مدت زمان کمتری انجام می‌شود. این اکستنشن ها بسیار لوکس و درجه یک هستند و موهای بسیار زیبا و واقعی را برای شما به ارمغان می‌آورند. با این روش به راحتی به موهای رویایی خود خواهید رسید.

اکستنشن لیزری مو به دلیل اتصال نایلون پلیمری ایمن‌ترین اکستنشن موجود در بازار است. زیرا به موهای بیشتری متصل می‌شود و در نتیجه شکستگی کمتری دارد. این پیوندهای کوچک نانو با رنگ مو مطابقت دارند که به آن‌ها اجازه می‌دهد پنهان بمانند!

اکستنشن موی لیزری

مزایای اکستنشن لیزری مو

برتری اکستنشن‌های لیزری نسبت به سایر اکستنشن‌های مو را می‌توان بر اساس ۴ فاکتور بررسی کرد:

۱. صرفه جویی در زمان

اکستنشن لیزری مو نسخه به روز شده فناوری قبلی Hairdreams است. تفنگ جدید نانو در این روش می‌تواند همزمان 5 پیوند ایجاد کند. سپس نرم افزار موجود در تفنگ یک فرآیند خنک کننده سریع را برای تثبیت پیوندهای موجود در مو شروع می‌کند.  به این ترتیب، یک برنامه اکستنشن کم حجم در کمتر از ۳۰ دقیقه و یک برنامه اکستنشن پرحجم در کمتر از ۲ ساعت انجام می‌شود.

۲.  ماندگاریی بیشتر

طول عمر اکستنشن‌ های لیزری به عواملی مانند سرعت رشد، حجم و ساختار مو و مدل موی مورد نظر شما بستگی دارد. همانطور که موهای طبیعی رشد می‌کنند، پیوندها نیز به آرامی از پوست سر دور می‌شوند. این باعث می‌شود پیوندها پس از چهار تا شش ماه قابل مشاهده باشند. بنابراین پس از این مدت برداشتن آن‌ها اجتناب ناپذیر می‌شود. اگر موهای مورد استفاده در اتصال مو از کیفیت بالایی برخوردار باشند، می‌توان برای یکی دو دوره دیگر نیز از آن‌ها استفاده کرد. به طور کلی اگر رشد موهای شما بسیار خوب باشد هر ۴ ماه یک بار نیاز به ترمیم خواهید داشت. همچنین در صورتی که رشد موهای کند یا معمولی داشته باشید، تا ۶ ماه به ترمیم نیاز پیدا نخواهید کرد.

اکستنشن مو لیزری آموزش

۳. ایمنی موها

 برای ضافه کردن اکستنشن به موها در این روش از سیستم اتصال پیوند کراتین استفاده می‌شود. این چسب‌ها هیچ گونه عارضه منفی برای موهای شما ایجاد نمی‌کنند. از طرف دیگر برای ریموو اکستنشن‌ها ی  لیزری نیز از ریموورها و حلال‌های کراتین استفاده می‌شود که در این صورت نیز آسیبی به موها وارد نمی‌شود.

۴. راحتی

اکستنشن‌ها در این روش در واقع موهای طبیعی هستند که با روشی بسیار ظریف و ملایم به موهای شما متصل می‌شوند. این موها در واقع بخشی از موهای شما می‌شوند و هیچ احساس ناخوشایندی نخواهید داشت. با این اکستنشن‌ها می‌توانید انواع شینیون مو، براشینگ، و رنگ مو را روی موهای خود انجام دهید. دقیقا مانند موی واقعی شما!

آیا اکستنشن لیزری مو عوارض دارد؟

اکستنشن لیزری مو نسبت به سایر روش‌های اکستنشن عوارض کم‌تری دارد و آسیب کم‌تری به موها وارد می‌کند. اما با تمام ویژگی‌های مثبتی که گفتیم، این روش هم مانند هر روش زیبایی دیگری عوارض خود را دارد. از بارزترین و مهم‌ترین عوارض این نوع اکستنشن‌ها احتمال بروز حساسیت است. اگر پوست شما حساس باشد، ممکن است در اثر برخورد اشعه لیزر به پوست دچار تورم و قرمزی شود. بنابراین به یاد داشته باشید که اگر پوست حساسی دارید از این روش صرف نظر کنید.

عوارض اکستنشن لیزری مو

هزینه اکستنشن لیزری مو چقدر است؟

اکستنشن های لیزری مو مانند یک سرویس کاملاً اختصاصی هستند و متناسب با نیازهای دقیق شما از نظر طول، حجم یا هر دو نصب می‌شوند. هزینه اکستنشن مو به ظاهر مورد نظر شما، میزان استفاده از اکستنشن و مدت زمان استفاده از آن بستگی خواهد داشت. پس از مشاوره با متخصص اکستنشن مو، مبلغی دقیق آن مشخص می‌شود.

نتیجه گیری

سیستم لیزر نانو نوآورانه‌ترین روش برای افزایش ضخامت و طول طبیعی موهای شما به روشی بسیار ملایم است.  در این روش اکستنشن‌ها کاملا با موهای طبیعی شما ادغام می‌شوند. رشته‌های اضافی مو دائمی هستند، به این معنی که آن‌ها بخشی از موهای شما می‌شوند.  شما می‌توانید موهای خود را به حالت عادی و حتی بیشتر از هر زمان دیگری حالت دهید.  مهم نیست که چه کاری انجام می‌دهید (ورزش، سونا، شنا و غیره) اکستنشن‌های لیزری می‌توانند در برابر هر فعالیتی مقاومت کنند و همیشه عالی به نظر برسند!

منبع: aquasalonstudio

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 3.7]
نظرات کاربران
اطلاع رسانی کن
guest
مثلا: نوشین جعفری
مثلا: me@example.com
برای اطلاع رسانی های و تخفیف های رز سرخ
1 دیدگاه
قدیمی
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنت ها
نازی

من دنبال اکستنشن کار خوب میگردم نمیدونم چطور پیدا کنم

  • تماس با ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲
  • اینستاگرام رز سرخ
  • ارسال پیام در واتسپ
  • مشاوره رایگان

تماس با رز سرخ

۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲


یا، ما با شما تماس می گیریم: