ماساژ صورت برای زاویه دار کردن فک

ماساژ صورت برای زاویه دار کردن فک از صفر تا صد

ارسال به دیگران:

افزایش سن اثرات مختلفی روی بدن ما می گذارد که به علائم پیری شناخته می شوند. سفید شدن مو، کوتاهی قد، پیری پوست، و بسیاری علائم دیگر. اما نشانه هایی که در چهره ما ظاهر می شود، بیش از همه چیز بر روحیه و اعتماد به نفس ما تاثیرگذار است. به مرور زمان و با افزایش سن تولید کلاژن و الاستین پوست کاهش می یابد. در نتیجه پوست ما دچار افتادگی، خشکی و چین و چروک می شود. گونه ها، چشم ها، و حتی فک و چانه نیز تغییر حالت می دهند و دیگر به زیبایی و جوانی گذشته نیستند. اما ماجرا تا این حد غم انگیز نخواهد بود، اگر از سنین جوانی از روش هایی مانند کلاژن سازی پوست، یا ماساژ صورت برای زاویه دار کردن فک و صورت خود استفاده کنید.

آموزش پاکسازی پوست صورت
آموزش پاکسازی پوست صورت دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

این روش ها اگر با مداومت همراه باشند، می توانند روند پیری پوست را به تعویق انداخته و چهره شما را حتی تا سنین بالا جوان و شاداب نگه دارند. ماساژ صورت نیاز به دستگاه های پیشرفته ندارد، هزینه ای ندارد و به راحتی در منزل انجام می شود. اگر ماساژ به درستی انجام شود، می تواند گونه هایی حجیم تر، خط فک واضح تر، و درخشندگی پوست را به همراه داشته باشد. برای اینکه با این روش بی نظیر برای زاویه دار کردن فک بیشتر آشنا شوید، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

چگونه زاویه فک بسازیم؟

این روزها که فک زاویه دار ترند شده است، بسیاری از خانم ها و آقایان به دنبال روش هایی برای زاویه سازی فک خود هستند. قبل از هرچیزی توجه به این نکته ضروری است که هر شخصی ویژگی های منحصر به فردی در چهره خود دارد. فرم صورت افراد متفاوت است و هرکدام زیبایی خود را دارند. قرار نیست همه به یک شکل باشند و فک های مربعی داشته باشند. اما روش های زیبایی مانند جراحی فک، یا تزریق چربی و ژل برای آن دسته از افراد که نواقص قابل توجهی در چهره خود دارند می تواند مفید باشد.

با این حال اگر در اثر چاقی یا افزایش سن و افتادگی پوست، خط فک شما نمایان نیست و از چهره خود ناراضی هستید، قبل از اینکه به سراغ روش های تهاجمی و پرهزینه بروید، ماساژ صورت برای زاویه فک را امتحان کنید. این یک راه موثر و بدون عوارض است که می تواند توسط متخصصان این حرفه یا توسط خودتان در منزل انجام شود. در ادامه انواع ماساژ صورت برای زاویه دار کردن فک را توضیح می دهیم.

انوع ماساژ صورت برای زاویه دار کردن فک

قبل از اینکه به معرفی تکنیک های ماساژ بپردازیم، لازم است اشاره کنیم که وضعیت صحیح بدن بر صورت ما بسیار تاثیرگذار است. وقتی تمام روز گردن و کمرمان را خم می کنیم، کشش زیادی در پشت و شانه های ما ایجاد می کند که به نوبه خود صورت ما را نیز تحت تاثیر قرار می دهد.

وضعیت نامناسب پاسچر بدن همچنین می تواند منجر به ضعیف شدن عضلات چانه و گردن شود که در نهایت باعث افتادگی و شل شدن پوست می شود. بنابراین، همزمان با ماساژ صورت، به وضعیت قرارگیری بدن خود نیز دقت کنید. انواع تکنیک های ماساژ صورت برای زاویه دار کردن فک به شرح زیر است:

آماده سازی

نکته اصلی در ماساژ صورت این است که دست ها و صورت خود را خوب بشویید تا از هرگونه آلودگی و میکروب پاک شود. بعلاوه از یک سرم یا روغن پوست استفاده کنید تا دستتان به راحتی روی صورتتان بلغزد و پوست دچار کشش زیاد و چین و چروک نشود. به عنوان مثال می توانید از روغن نارگیل برای پوست خود استفاده کنید تا از خواص آن نیز بهره مند شوید.

ماساژ فک

۱. در اولین مرحله برای زاویه دار کردن فک خود،‌ انگشت اشاره و وسط هر دو دست خود را در دو طرف چانه خود قرار دهید. انگشتان خود را روی پوست خود نگه دارید و با حرکات دایره ای به آرامی در امتداد خط فک خود از چانه به سمت گوش حرکت کنید. هنگامی که به ناحیه پشت لاله گوش خود رسیدید، انگشتان خود را بردارید و به چانه خود بازگردانید تا ماساژ دوباره شروع شود.

۲. در مرحله بعد، انگشت شست دو دست خود را در قسمت زیرین استخوان فک خود قرار دهید. دوباره مانند مرحله قبل از چانه به سمت گوش حرکت کنید و سپس انگشتتان را بردارید.

۳. اکنون انگشت اشاره و وسط خود را به شکل V نگه دارید. آن را دقیقا روی خط فک قرار دهید، به طوری که یک انگشت بالا و یک انگشت زیر خط فک قرار بگیرد و از چانه به سمت گوش حرکت دهید.

۴. روش دیگر برای زاویه دار کردن فک با ماساژ است که با انگشت اشاره و شست خود فکتان را نیشگون بگیرید. این کار را از چانه شروع کنید و به سمت گوش های خود حرکت کنید. این حرکت گردش خون در این ناحیه از صورت را به شدت بالا می برد.

  • همه این تکنیک ها برای تنش زدایی و افزایش گردش خون عالی هستند. همچنین حرکت دست ما به سمت بیرون و بالا، لیفت طبیعی عضلات فک را در پی خواهد داشت.

ماساژ خط خنده برای زاویه دار کردن فک

برای ساخت زاویه در فک نباید فقط به ماساژ فک متکی باشیم. بلکه ماساژ نواحی اطراف هم می تواند روی این بخش صورت تاثیر بگذارد. به همین منظور لازم است که ناحیه اطراف دهان و بینی را نیز ماساژ دهید. خطوطی که در این قسمت صورت ایجاد می شوند، خط خنده نام دارند و بدیهی است که افتادگی در این قسمت می تواند روی ظاهر فک ما نیز اثر منفی بگذارد.

ماساژ دادن این ناحیه به تقویت گردش خون کمک می کند و مواد مغذی و اکسیژن فراوانی را به پوست و ماهیچه ها می رساند. همچنین، هر گونه انرژی راکد یا انسداد ایجاد شده را نیز آزاد می کند.

برای انجام این ماساژ انگشت وسط و اشاره خود را کنار هم بگیرید و به استخوان فک خود در دو طرف چانه فشار وارد کنید. در امتداد خط خنده (از کناره های دهان به سمت گوشه های پره بینی) به صورت دایره ای ماساژ دهید. هنگامی که به بینی رسیدید، انگشتتان را بردارید و به فک خود بازگردید تا ماساژ را دوباره تکرار کنید.

ماساژ زیر چانه برای زاویه دار کردن فک

برای زاویه دار کردن فک از ماساژ زیر چانه یا غبغب غافل نشوید. به آرامی سر خود را به عقب خم کنید تا بتوانید راحت تر به این ناحیه دسترسی داشته باشید. با استفاده از هر دو دست، به سمت بالا روی گردن و زیر چانه خود ضربه بزنید. استفاده از سرم یا روغن را در این ناحیه فراموش نکنید.

روش دیگر به این صورت است که یک دست را زیر چانه خود بگیرید. به طوری که کف دست به سمت پایین باشد. از بالای انگشتان خود برای ضربه زدن به غبغب خود استفاده کنید و پوست زیر چانه خود را ماساژ دهید.

تاثیر ماساژ صورت بر زاویه سازی فک

اگر فکر می کنید با ماساژ دادن صورت می توانید در فرم استخوان فک خود تغییر ایجاد کنید، اشتباه می کنید. هیچ روشی بجز جراحی نمی تواند شکل استخوان فک شما را تغییر بدهد. اما ماساژ صورت از چند طریق دیگر به زاویه دار شدن فک شما کمک می کند.

اولین تاثیر ماساژ در زاویه دار کردن فک از بین بردن سلولیت ها و چربی های اضافه تجمع یافته در ناحیه فک، به ویژه زیر چانه و غبغب است. شما با ماساژ منظم می توانید چربی های این ناحیه را بسوزانید.

علاوه بر این، ماساژ صورت باعث افزایش جریان خون در پوست می شود. این اتفاق علاوه بر پاک کردن پوست از سموم، باعث تحریک تولید کلاژن و الاستین شده و به سفت و لیفت شدن پوست کمک می کند.

سومین اثر ماساژ صورت بر ماهیچه هاست. افزایش جریان خون در ماهیچه ها به فعال شدن و در نتیجه سفت شدن آن ها کمک می کند. عضلات سفت شده صورت بالا رفته و باعث می شوند ظاهر افتاده در ناحیه فک اصلاح شود و خط فک نمایان شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 3]
نظرات کاربران
اطلاع رسانی کن
guest
مثلا: نوشین جعفری
مثلا: me@example.com
برای اطلاع رسانی های و تخفیف های رز سرخ
0 کامنت
قدیمی
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنت ها

  • تماس با ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲
  • اینستاگرام رز سرخ
  • ارسال پیام در واتسپ
  • مشاوره رایگان

تماس با رز سرخ

۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲


یا، ما با شما تماس می گیریم: