یون تراپی پا

یون تراپی پا چیست و چگونه انجام می شود؟ + معرفی روش های عالی سم زدایی پا

ارسال به دیگران:

در سال‌های اخیر استفاده از روش‌های مراقبتی پا مورد توجه بیشتری قرار گرفته است و همواره راه حل‌های مراقبتی زیادی برای پاها معرفی می‌شود. کفسابی پا ، پارافین تراپی و … از جمله مواردی هستند که فواید زیادی برای پا و بدن دارند. یون تراپی پا هم از روش‌‌های جدیدی است که بدن شما را سم زدایی می‌کند و به سلامت بدنتان کمک می‌کند. این روش می‌تواند برای بهبود آلرژی‌ها و بیماری آرتریت تأثیر به سزایی داشته باشد. در ادامه مطلب در مورد یون تراپی پا و فواید آن بیشتر می‌خوانید با ما همراه باشید.

آموزش پدیکور و پارافین تراپی
آموزش پدیکور و پارافین تراپی دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

یون تراپی پا چیست؟

یون تراپی پا چیست؟

امکان دارد در آگهی‌های تبلیغاتی در رابطه با یون تراپی پا خوانده باشید. این روش تمام سموم را از طریق پاها و بدنتان بیرون می‌کشد و برای شما یک پچ یا مایع قهوه‌ای (معروف به سموم) باقی می‌گذارد. اما آیا این روش واقعاً‌ امکان پذیر است؟ یا اینکه مدرک علمی برای حمایت از این ادعاها وجود دارد؟

تحقیقات علمی نشان می‌دهد افرادی که یون تراپی پا انجام می‌دهند طی سه روز پس از درمان مقدار بیشتری از سموم را در ادرار و مدفوع خود دارند. همچنین تحقیقات نشان می‌‌دهد این درمان، واقعاً‌ سم زدایی از بدن را افزایش می‌دهد. با این روش مقدار آلومینیوم و آرسنیک در خون بیمار به مقدار قابل توجهی کاهش می‌یابد و پاکسازی یونی انجام می‌شود.

از دیگر موارد اثرات سم زدایی، کاهش قند خون و کاهش سطح کلسترول است. طبق مطالعه‌ای که در سال ۲۰۰۸ انجام شد، سطح آلومینیوم شرکت کنندگان تا ۴۶ درصد و سطوح آرسنیک به طور متوسط تا ۲۴ درصد کاهش می‌یابد.

یون تراپی پا چگونه عمل می کند؟

یون تراپی کف پا

سم زدایی پا با بیرون کشیدن سموم از بدن از طریق پاها عمل می کند. دستگاه یونیزه کننده به عنوان راهی ایمن و آرامش بخش برای پاکسازی است که با یونیزه کردن آب، حمام پا به کار می افتد. این فرآیند به هیدروژن موجود در آب بار مثبت می دهد و بار مثبت سموم دارای بار منفی بدن را جذب می کند. ظاهراً یون‌های موجود در یون تراپی پا باری را نگه می دارند که آن‌ها را قادر می سازد به فلزات سنگین و سموم بدنتان متصل شوند و در حقیقت مانند یک آهنربا عمل می‌کنند. این عملکرد اجازه می‌دهد تا سموم از کف پاهایتان خارج شود.

آیا یون تراپی پا فلزات سنگین بدن را از بین می‌برد؟

دستگاه یون تراپی پا

طبق برخی مطالعات یون تراپی پا واقعاً می‌تواند فلزات سنگین را از بدن حذف کند در حالی که مطالعات دیگر قادر به تکرار این نتایج نبوده‌اند. با انجام تحقیقات بیشتر احتمالاً اثر یون تراپی پا در حذف فلزات سنگین را بهتر درک می‌کنیم. به طور کلی روش‌های مختلف سم زدایی پا، به عنوان راهی برای حذف عناصر بالقوه سمی از بدن به طور فزاینده‌ای محبوب شده‌اند. با این روش می‌توانید فلزات سنگین و سایر سمومی را که در طول زمان در بدنتان انباشته شده‌اند را از طریق پا خارج کنید.

آیا یون تراپی پا ضرر دارد؟

یون تراپی پا نی نی سایت

عوارض جانبی یون تراپی پا بسیار کم است. با این حال ممکن است برخی بیماران پس از استفاده از این روش دچار حالت تهوع یا سرگیجه خفیف شوند. قبل استفاده از روش‌های مراقبتی،‌ شما همیشه باید با پزشک خود مشورت کنید تا در صورت داشتن هر گونه بیماری یا مصرف دارویی از روش‌هایی که مضر هستند، اجتناب کنید. برای ایمن بودن بیماران دیابتی یا افرادی که زخم های باز روی پاهای خود دارند، نباید یون تراپی پا انجام شود. همینطور می‌توانید از خواص حنا برای پوست پاها یا از روغن آرگان برای تقویت ناخن‌هایتان استفاده کنید. روغن حنا به عنوان داروی ضد التهاب مفاصل عمل می‌کند و روغن آرگان به ترمیم ناخن‌های پا کمک می‌کنند.

فواید یون تراپی پا

سم زدایی بدن از طریق پا

مزیت اصلی یون تراپی پا این است که توانایی سم زدایی طبیعی بدن را افزایش می‌دهد. این روش باعث می‌شود تا فلزات سنگین بدن و سایر عناصر سمی به طور مؤثرتری از بدن خارج شود.

کمک به فرآیند سم زدایی طبیعی بدن منجر به موارد زیر می شود:

  • سیستم ایمنی قوی‌تر
  • کاهش درد و التهاب مزمن
  • پیشگیری از بیماری مزمن
  • رهایی از علائم بیماری مزمن
  • کاهش وزن بالقوه
  • افزایش انرژی و تمرکز
  • افزایش تخلیه لنفاوی
  • سلامت پوست بهتر
  • سردرد و میگرن کمتر
  • بهبود گردش خون و سلامت قلب
  • احساس کلی آرامش و بهبود خلق و خو
  • تسکین استرس
  • کاهش تورم در پاها و مچ پا
  • بهبود هضم و جذب مواد مغذی

چرا رنگ آب در یون تراپی پا تغییر می‌کند؟

سم زدایی بدن نی نی سایت

علت تغییر رنگ در یون تراپی پا فقط به دلیل خارج شدن سموم از بدنتان نیست. واکنش‌هایی که در مواد یون تراپی پا اتفاق می‌افتد نیز یکی از عوامل اصلی در عوض‌ شدن حمام یون تراپی پا هستند. هنگامی که پاهای خود را در آب فرو می‌برید، جریان الکتریکی باعث تبادل یونی می‌شود. به این معنی که یون‌های دارای بار مثبت به سمت یون‌های منفی آب جذب می‌شوند و بالعکس. نتیجه این است که ناخالصی‌ها از بدن شما خارج می‌شوند و به آب می‌روند.

هر چند وقت یکبار باید یون تراپی پا انجام دهیم؟

با توجه به اینکه یک سم زدایی خوب پا برای سلامتی شما معجزه می‌کند، هر هفته می‌توانید یک یا دو بار یون تراپی پا انجام دهید. اگر اغلب کفش‌های پاشنه بلند می پوشید یا زمان زیادی را روی پاهای خود می گذرانید، بهتر است دفعات سم زدایی پا را افزایش دهید. با این حال همانطور که قبل‌تر گفتیم مهم است که به بدن خود گوش دهید و قبل از ایجاد هر گونه تغییر در روش‌های مراقبتی خود با یک متخصص مشورت کنید. با کمک آن‌ها می‌توانید تعادل کاملی را برای نیازهای فردیتان پیدا کنید.

سم زدایی پا چیست؟

سم زدایی پا چیست؟

سم زدایی فرآیندی است که به حذف عناصر سمی مانند فلزات سنگین، کپک، مخمر، قارچ، آفت کش‌ها، مواد نگهدارنده و سایر مواد شیمیایی بدن کمک می‌کند. این فرآیند به طور طبیعی در بدن انسان توسط کبد، کلیه‌ها و حتی پوست انجام می‌شود. اما زمانی که بدن بیش از حد با سموم پر شود فرآیند سم زدایی و سم زدایی طبیعی مهار می شود. در حقیقت بسیاری از بیماری‌ها مربوط به آلاینده‌ها و سموم موجود در محیط هستند که وارد بدن می شوند و در بدن تجمع می یابند. به غیر از سم زدایی برای تقویت عضله‌های خود نیز می‌توانید از پیله ابریشم استفاده کنید.

چه کسانی می توانند از سم زدایی پا استفاده کنند؟

سم زدایی بدن از طریق پا چگونه است؟

اکثر افراد به جز کسانی که زخم های باز یا عفونت در پاهای خود دارند، می توانند از آرامش هنگام خیساندن گرم پا بهره مند شوند. با این حال خرید یک محصول گران قیمت سم زدایی پا ضروری نیست.

تقریباً هر کسی می تواند از سم زدایی پا برای تقویت و سلامت کلی خود بهره مند شود. البته این روش برای بیمارانی که از بیماری یا درد مزمن، میگرن و خستگی رنج می برند، بهترین پیشرفت را دارد.

سم زدایی پا برای کسانی که از بیماری های پوستی عفونت قارچی یا مخمری و مشکلات گوارشی رنج می برند نیز مفید است. این درمان همچنین به عنوان همراهی با سایر روش‌های درمانی مانند درمان IV و آب درمانی روده بزرگ عمل می کند.

روش‌های مختلف سم زدایی پا

روش های مختلف سم زدایی پا

حمام سم زدایی پا یک فرآیند ساده خیساندن پاها در وان آب گرم است. مواد خاصی به آب اضافه می شوند تا به فرآیند سم زدایی کمک کنند. این روش یکی از آرامش بخش‌ترین و امن‌ترین راه‌ها برای حذف سموم از بدن به شمار می‌رود.

در ادامه روش های سم زدایی پا را مشاهده می کنید:

۱- حمام پا با ذغال

۲- ماسک پا با خاک رس بنتونیت

۳- خیساندن پا با نمک اپسوم

۴- خیس کردن پا با سرکه سیب

۵- روغن‌های مخصوص برای پا

آیا سم زدایی یونی برای همه خوب است؟

به خاطر بی خطر بودن یون تراپی پا محدودیتی برای استفاده از آن وجود ندارد و بیشتر مردم می‌توانند از آن استفاده کنند. به ویژه برای کسانی که از اختلالات گوارشی، بیماری‌های پوستی، عفونت‌های قارچی یا مخمری و سرطان رنج می‌برند، می‌تواند مفید باشد.

جمع بندی

یون تراپی پا یکی از روش‌هایی است که به خارج شدن سموم بدنتان از طریق پا کمک می‌کند. می‌توانید از این روش برای قوی‌تر شدن سیستم ایمنی بدن خود، کاهش استرس و فواید بسیار دیگر استفاده کنید. همینطور روش‌هایی مانند سم زدایی پا با حمام ذغال یکی از راه حل‌هایی هستند که به خارج شدن سموم بدنتان کمک کنند.

منبع: rahavwellness

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 12 میانگین: 4.3]
نظرات کاربران
اطلاع رسانی کن
guest
مثلا: نوشین جعفری
مثلا: me@example.com
برای اطلاع رسانی های و تخفیف های رز سرخ
4 کامنت
قدیمی
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنت ها
علیرضا آسوده

اسفاده بیو الکترولیز و بیورزونانس کاربرد های زیادی داره که بطور معمول در اختلالات الکترولیتی و متابولیکی میشه استفاده کرد

ژاسمن اسکندریان

سلام من چطور می تونم برای یون تراپی نوبت بگیرم

احمد عباس زاده

سلام ، مدت یکسال شیمی درمانی شدم دوسال پیش ،رفته رفته قدرت پاهام کم شده گز گز و ضعف شدید دارم روی پاها ایستادن و راه رفتن سخت شده برام و و و آیا پاهام بااین روش بهتر می‌شوند؟

رویا کریمی

دوست گرامی، یون تراپی در اون موارد تاثیر خاصی نداره. با آرزوی سلامتی روزافزون برای شما🌹

  • تماس با ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲
  • اینستاگرام رز سرخ
  • ارسال پیام در واتسپ
  • مشاوره رایگان

تماس با رز سرخ

۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲


یا، ما با شما تماس می گیریم: