آموزش کوتاهی مدل مو فارا

کوتاهی مو مدل فارا مرحله به مرحله [ویدئو]

ارسال به دیگران:

مدل های کوتاهی مو برای خانم‌ها تنوع بسیار زیادی دارد، مانند انواع مدل مصری، قارچی، مدل کرنلی، فارا و مدل های دیگر. یکی از مدل های بسیار جذاب که هم برای موهای کوتاه و هم برای موهای بلند مناسب است، مدل مو فارا می‌باشد. در این مدل، قد مو کوتاه نمی‌شود و مو حالت لایه لایه به خود می‌گیرد. از این رو برای حجیم نشان دادن موهای نازک و کم حجم بسیار مناسب است. در ادامه با آموزش کوتاهی مو مدل فارا به صورت تصویری و مرحله به مرحله با ما همراه باشید.

آموزش کوتاهی مو
آموزش کوتاهی مو دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

آموزش کوتاهی مو مدل فارا

۱. موها را تقسیم بندی کنید

۱. برای شروع کار، ابتدا سمت چپ موها را با یک خط در راستای کمان ابرو جدا می‌کنیم. سپس از انتهای همان خط، یک خط منحنی به سمت راست سر می‌کشیم و قسمت وسط موها را جدا می‌کنیم و با کلیپس می‌بندیم.

ویدئو شماره ۱- تقسیم بندی موها

۲. در مرحله بعد، موهای سمت چپ را با یک خط افقی به دو قسمت مساوی تقسیم می‌کنیم و قسمت بالا را با کلیپس می‌بندیم.

ویدئو شماره ۲- تقسیم بندی موها

۳. موهای قسمت پایین را نیز به روش بافت معمولی می‌بافیم و انتهای آن را باز می‌گذاریم.

ویدئو شماره ۳- تقسیم بندی موها

۴. برای تقسیم بندی موهای سمت راست، یک خط منحنی از سمت چپ سر به سمت گوش راست می‌کشیم. سپس با یک خط افقی، موهای سمت راست را نیز دقیقا مانند سمت چپ، به دو قسمت مساوی تقسیم می‌کنیم. موهای قسمت بالا را می‌بندیم و قسمت پایین را می‌بافیم.

ویدئو شماره ۴- تقسیم بندی موها

۲. کوتاه کردن موها را شروع کنید

۱. موهای پشت سر را به سه قسمت تقسیم می‌کنیم. قسمت میانی را به اندازه دلخواه، با استفاده از تیغ آرایشگری به حرکت رفت و برگشتی کوتاه می‌کنیم. سپس، موهای سمت راست و چپ را نیز به همین اندازه کوتاه می‌کنیم. کوتاهی مو در این مرحله باید در جهت رویش موها و با کمی شیب انجام شود.

ویدئو شماره ۵- کوتاه کردن موهای پشت سر

۲. در مرحله بعد، قسمت بالایی سمت چپ موها را باز می‌کنیم و آن را به ۵ قسمت تقسیم می‌کنیم (تقسیم بندی به صورت چشمی صورت می‌گیرد). ابتدا قسمت اول را جدا می‌کنیم و در زاویه ۹۰ درجه با تیغ به صورت اریب کوتاه می‌کنیم. برای بقیه موها نیز همین کار را تکرا می‌کنیم.

ویدئو شماره ۶- کوتاه کردن موهای سمت چپ

۳. اکنون بافت موها را باز کرده و آن را کاملا به سمت پایین شانه می‌کنیم. انتهای موها را کمی با تیغ پیتاژ به صورت اریب کوتاه می‌کنیم. پیتاژ مو باید به صورتی باشد که قد موها با یک شیب ملایم به سمت جلو افزایش پیدا کند. برای سمت راست موها نیز همین کار را تکرار می‌کنیم.

ویدئو شماره ۷- کوتاه کردن موهای سمت چپ

۴. برای کوتاه کردن قسمت بالای سر، ابتدا موها را باز کرده و آن را به سمت پایین شانه می‌کنیم. موها را در سه مرحله با تیغ پیتاژ کوتاه می‌کنیم.

ویدئو شماره ۸- کوتاه کردن موهای جلوی سر

۵ در نهایت کل موهای این قسمت را با تیغ، با حرکت رفت و برگشتی و به صورت اریب کوتاه می‌کنیم. به طوری که قد موها در سمت راست بلندتر از سمت چپ باشد.

ویدئو شماره ۹- کوتاه کردن موهای جلوی سر

۳. موها را حالت دهید

براشینگ مو را با استفاده از کاندیشنر مناسب، سشوار و اتوی مو انجام دهید تا حالت لایه لایه آن کاملا مشخص شود.

ویدئو شماره ۱۰- پایان کوتاهی مو

مدل موی فارای زیبای شما آماده است! امیدواریم که این آموزش برای شما مفید بوده باشد و بتوانید با تمرین و تکرار زیاد بر تمام اصول و ریزه کاری های آن مسلط شوید.

منبع: wikihow

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 25 میانگین: 3.7]
نظرات کاربران
اطلاع رسانی کن
guest
مثلا: نوشین جعفری
مثلا: me@example.com
برای اطلاع رسانی های و تخفیف های رز سرخ
0 کامنت
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنت ها

  • تماس با ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲
  • اینستاگرام رز سرخ
  • ارسال پیام در واتسپ
  • مشاوره رایگان

تماس با رز سرخ

۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲


یا، ما با شما تماس می گیریم: