شابلون خط چشم چیست

شابلون خط چشم چیست و چگونه استفاده می شود؟

ارسال به دیگران:

آیا شما هم با کشیدن خط چشم مشکل دارید؟ می خواهید خط چشم گربه ای بکشید اما نمی توانید؟ شابلون خط چشم یک انتخاب عالی است و می تواند به سرعت مشکل شما را حل کند. بسیاری از خانم ها به دلایل مختلف نمی توانند یک خط چشم صاف، درست و قرینه بکشند.

البته بیشترین مشکل در کشیدن خط چشم های بالدار است زیرا باید خط در زاویه و جهت درستی باشد و با خط چشم دیگر دقیقا قرینه باشد. اما ممکن است دست شما بلرزد، نتوانید زاویه درست را انتخاب کنید یا نتوانید هر دو خط چشم را شبیه به هم بکشید. همه این مشکلات با یک شابلون خط چشم ساده برطرف می شود و شما می توانید به راحتی و بسیار سریع یک خط چشم دخترانه زیبا و حرفه ای برای خود بکشید. برای آشنایی بیشتر با این وسیله کوچک و جادویی و نحوه استفاده از آن این مطلب را از دست ندهید.

آموزش خودآرایی
آموزش خودآرایی دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

شابلون خط چشم چیست؟

حتما شما هم در دوران کودکی خود از شابلون های مختلف برای کشیدن نقاشی استفاده کرده اید. برای کشیدن خط چشم، سایه چشم، ابرو و … نیز شابلون هایی وجود دارد که به شما برای داشتن آرایش بی نقص و حرفه ای کمک می کند. جنس آن ها از پلاستیک قابل انعطاف یا سیلیکون است تا به راحتی روی چشم های شما قرار بگیرد. این ابزار کاربردی برای انواع مدل های خط چشم ساخته شده است. به عنوان مثال شابلون خط چشم روباهی از انواع پرطرفدار و محبوب است که کار شما را برای داشتن این مدل آرایش زیبا بسیار راحت می کند. با استفاده از این وسیله می توانیدد یک آرایش چشم تمیز و بدون نقص داشته باشید.

شابلون خط چشم دخترانه

طرز استفاده از شابلون خط چشم

استفاده از شابلون خط چشم بسیار ساده است. برای اینکه راحت تر باشید و نتیجه کار نیز بهتر از آب دربیاید، ترجیحا از خط چشم ماژیکی استفاده کنید. سپس مطابق خط چشم مورد نظر خود یک مدل مناسب را انتخاب کنید و مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

۱. زیرسازی کنید

مهم ترین مرحله قبل از هر آرایشی زیرسازی است. این کار باعث می شود مواد آرایشی به خوبی روی چشم شما بنشینند و ماندگاری آرایشتان نیز بیشتر شود. برای زیرسازی آرایش چشمتان ابتدا با پرایمر شروع کنید. مقداری پرایمر چشم را روی پلک هایتان بزنید تا سایه و خط چشم به خوبی روی پوست پلکتان بنشیند. سپس مقداری کانسیلر بزنید و با استفاده از یک براش یا بیوتی بلندر کاملا محو کنید.

طرز استفاده از شابلون خط چشم چسبی

۲. شابلون روی پلکتان قرار دهید

شابلون را از قسمت باز آن روی پلکتان قرار دهید. گوشه آن را دقیقا روی گوشه چشمتان تنظیم کنید و زاویه آن را مطابق میل خود تنظیم کنید. با خط چشم تمام قسمت های باز را بکشید. شابلون را به پوستتان بچسبانید تا آرایش تمیزتری داشته باشید. بسیار مهم است که در طول کشیدن خط چشم شابلون را حرکت ندهید.

۳. آرایشتان را کامل کنید

اگر بعد از اتمام کار احساس کردید که خط چشمتان کامل نیست نگران نباشید. اگر نقطه کوچکی را جا گذاشته اید به راحتی می توانید با خط چشم یا مداد چشم آن را پر کنید.

در ادامه یک مدل آرایش چشم اسموکی با استفاده از شابلون سایه چشم و سایه خط چشم را به صورت تصویری آموزش می دهیم:

ویدئو شماره ۱- طرز استفاده از شابلون چشم اسموکی

انواع شابلون خط چشم

این وسیله جادویی انواع مختلفی دارد و شما می توانید برای هر نوع چشم و هر مدل خط چشمی شابلون مورد نظر خود را تهیه کنید. این ابزارها برای خط چشم های دنباله دار، دنباله کوتاه، معمولی، فانتزی، شابلون خط چشم گربه ای، خط چشم پلک پایین و … کاربرد دارند. نگران اندازه آن ها نیز نباشید. می توانید با جا به جا کردن شابلون روی چشمتان محل دقیق قرارگیری آن را تعیین کنید.

منبع: lorealparisusa

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 4]
نظرات کاربران
اطلاع رسانی کن
guest
مثلا: نوشین جعفری
مثلا: me@example.com
برای اطلاع رسانی های و تخفیف های رز سرخ
0 کامنت
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنت ها

  • تماس با ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲
  • اینستاگرام رز سرخ
  • ارسال پیام در واتسپ
  • مشاوره رایگان

تماس با رز سرخ

۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲


یا، ما با شما تماس می گیریم: