بافت مو حصیری

بافت مو حصیری از بالای سر

ارسال به دیگران:

بافت مو می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای آرایش موها در مهمانی و مجالس باشد. این تکنیک علاوه‌بر زیبایی منحصر به فردش دارای تنوع زیادی در نوع بافت و مدل‌های آن است. شما می‌توانید انواع بافت مو را متناسب با مراسمات خود انتخاب کنید. حتی می‌توانید چند مدل را با هم ترکیب کنید و زیبایی آن را دو چندان کنید. علاوه بر این، چنین تکنیکی می‌تواند برای آرایش روزمره موها نیز مناسب باشد.
بافت مو حصیری از آن دسته مدل‌هایی است که هیچوقت از مد نمی‌افتد. همچنین این مدل هم برای مراسمات و هم برای استفاده روزمره، می‌تواند انتخاب بسیار خوبی به نظر آید. در نگاه اول ممکن است بافتن مو به این شکل، دشوار به نظر رسد. اما در این مطلب این بافت را به ساده‌ترین حالت ممکن یاد می‌گیرید. با ما همراه باشید.

آموزش بافت مو
آموزش بافت مو دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

بافت مو حصیری

بافت مو حصیری به عنوان یک مدل بافت مو شیک و دخترانه شناخته می‌شود و طرفداران زیادی دارد. این مدل در نهایت ظاهری زیبا برای شما ایجاد می‌کند که می‌توانید برای مراسم و جشن‌های مختلف از آن استفاده نمایید. بسیاری از افراد فکر می‌کنند انجام چنین تکنیک‌هایی بسیار دشوار است و حتما باید تجربه زیادی در این زمینه و موارد مشابه آن داشت. اما این تصور اشتباه است. شما می‌توانید با تماشای ویدیوهایی که در ادامه برای شما فراهم کرده‌ایم، این مدل را به راحتی یاد بگیرید.

بافت مو حصیری جدید

بافت مو حصیری مجلسی

در این بخش می‌خواهیم یک مدل بافت مو حصیری مجلسی به شما آموزش دهیم. اگر از شینیون‌های تکراری خسته شده‌اید یا می‌خواهید متفاوت باشید، می‌توانید این مدل را جایگزین انواع شینیون کنید. برای انجام این تکنیک تنها به چند سنجاق باریک و کش نازک دارید.

شروع بافت حصیری مجلسی

در شروع کار باید یک دسته نازک از مو را از کنار سر جدا کنید. باید این دسته مو را از لا به لای موهای دیگر رد کنید و به پیش روید. در انتهای آن شما توانسته‌اید یک ردیف را ببافید.به همین راحتی!
تماشای ویدیوی زیر می‌تواند به شما کمک کند تا روش کار را بهتر درک کنید.

شروع بافت حصیری

رفتن به ردیف دوم و ادامه بافت

بعد از این که ردیف اول را بافتید نوبت به ردیف دوم می‌رسد. برای شروع ردیف دوم باید دسته مویی دیگر از کنار سر به دسته قبلی اضافه کنید. این مرحله را در بافت هلندی نیز انجام داده‌اید. با این کار طول موها بیشتر می‌شود و بافت شما نیز زیباتر جلوه می‌کند.
برای ظرافت بیشتر در بافت، سعی کنید حجم موهای هر دسته بسیار کم باشد تا در نهایت بافت ظریف‌تری به دست آورید.
در ویدیو زیر می‌توانید انجام این مرحله را نیز مشاهده نمایید.

رفتن به ردیف بعدی

مرحله نهایی و بستن مو

تا اینجا باید تمام مو را تا پشت گردن مطابق مرحله قبلی ببافید. در ادامه باید موها را به روشی جمع کنید تا حالت مجلسی به خود گیرد. برای این کار، انتهای مو را با کش نازک ببندید و انتهای بافت را به سمت بالا ببرید تا انسجام پیدا کنند.

ادامه موها را ساده ببافید و انتهای آن را با کش ببنیدید. موهای بافته شده انتهایی را به داخل رول کنید و زیر بافت حصیری با سنجاق فیکس کنید. با این کار تمام مو جمع شده و حالت شینیونی شیک به خودش می‌گیرد.

البته اگر بخواهید بافت شما ساده‌تر باشد یا دخترانه‌تر جلوه کند، می‌توانید انتهای مو را نبافید و با چند موی فر شده آن را رها کنید. در نهایت می‌توانید از اکسسوری‌های مو برای دیزاین آن استفاده نمایید.

نتیجه نهایی

بافت مو حصیری برجسته جدید

شما می‌توانید با مدل بافت مو حصیری برجسته، در نهایت موهایی زیبا و جذاب داشته باشید. این مدل می‌تواند برای یک دورهمی دوستانه بسیار مناسب باشد. از طرفی می‌توانید به سادگی آن را انجام دهید. این مدل بافت یکی از زیباترین مدل‌های بافت مو حصیری از بالای سر است.
در ادامه می‌توانید آموزش آن را به صورت مرحله به مرحله تماشا کنید.

آماده سازی موها

در این مرحله باید موها را از پشت سر به دو دسته تقسیم کنیم. توجه داشته باشید که می‌خواهیم در ادامه این دو دسته را به صورت ساده ببافیم.

بعد از این که دو دسته را از بالای سر جدا کردید باید آن‌ها را از زیر و رو یکدیگر رد کنید. سپس دو دسته را به صورت ساده ببافید. انتهای آن‌ها را با کش نازک ببندید.

دسته بندی موها

شروع بافت حصیری برجسته

بعد از این که دو دسته مو را به طور ساده بافتید وارد مرحله ابتدایی بافت حصیری برجسته می‌شوید. در این مرحله باید دسته‌هایی کم حجم از مو را از بغل سر بردارید و از داخل بافت مو عبور دهید.
این کار را در دوطرف آن انجام دهید.

شروع بافت حصیری

ایجاد بافت اصلی

برای تکمیل این بافت مو حصیری جدید باید موهایی که در مرکز سر و بین بافت دو طرفه قرار دارد را در همان محیط داخلی از لا به لای یکدیگر عبور دهیم. این گونه می‌توانید به بافت مو حصیری برجسته نزدیک شوید.

مدل دادن به بافت

مرحله نهایی و نتیجه کار

رد کردن موها از بین یکدیگر را باید تا آخرین دسته موی بافته شده ادامه دهید.
بعد از آن باید موهایی که در مرکز این دو دسته بافت مو قرار دارند را به اطراف برسانید. برای این کار باید دسته‌های مو را از بین بافت مو عبور دهید.

در نهایت می‌توانید انتهای مو را با کش ببندید. همچنین می‌توانید ادامه آن را ببافید تا یک بافت مو حصیری دنباله‌دار داشته باشید.

مرحله آخر

بافت مو حصیری ساده دخترانه

اگر می‌خواهید زیادی سختگیری نکنید و یک بافت مو حصیری ساده دخترانه داشته باشید، می‌توانید به روش زیر این کار را انجام دهید.

برای این کار ابتدا از بالای سر، سه دسته کم‌حجم از موها را جدا کنید. در این بخش باید مانند ابتدای بافت مو فرانسوی، موها را از لا به لای یکدیگر رد کنید و از هر طرف یک دسته دیگر اضافه کنید.
در تمام طول بافت باید همینطور عمل کنید. با این تفاوت که دسته موهای اضافه شده را به جای اینکه ببافید، به صورت زیر و رو از یکدیگر عبور دهید.

این کار را تا موهای بغل سر ادامه دهید. در نهایت موها را با یک کش نازک ببندید.

بافت مو حصیری کف سر

بافت مو حصیری کف سر می‌تواند یک مدل بافت مو ساده و دردسترس باشد. حتی اگر حوصله مدل های پیچیده را ندارید، می‌توانید با استفاده از یک روش ساده، موهای خود را از یکنواختی خارج کنید.

این مدل بافت مو حصیری را هم می‌توانید بدون ابزار انجام دهید. اما اگر می‌خواهید کارتان راحت شود، می‌توانید از یک قلاب ساده بافت استفاده کنید. این ابزار به شما کمک می‌کند تا دسته‌های مو را به راحتی از لابه‌لای یکدیگر عبور دهید.

برای این کار ابتدا موهای خود را به حالت زیر دسته‌بندی کنید. می‌توانید هر دسته را با کش ببندید تا از یکدیگر تفکیک شوند.

دسته بندی موها

حالا باید در این مرحله، دسته‌ای کم‌حجم از موها را از جلوی سر جدا کنید. آن را داخل قلاب بیندازید. با کمک نوک قلاب، آن را از لابه‌لای موها عبور دهید.
روش صحیح این مرحله را می‌توانید در ویدیو زیر تماشا کنید.

این کار را برای دسته‌های بعدی مو نیز انجام دهید. این کار را تا زمانی ادامه دهید که به کنار پوش برسید.

رد کردن موها از لابه‌لای یکدیگر

حال که موها را تا کنار گوش بافته‌اید، باید انتهای مو را با کش ببندید. در نهایت می‌توانید آن را با کمک یک سنجاق در پشت سرتان فیکس کنید.

مرحله آخر بافت مو حصیری کف سر

سخن پایانی

بافت مو یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای ایجاد تنوع در موهاست. اگر حوصله و توان انجام بافت‌های پیچیده را ندارید، بافت مو حصیری می‌تواند ساده‌ترین راه برای رسیدن به موهایی جذاب است. شما می‌توانید با کمک مدل‌هایی که در بالا به آموزش آن‌ها پرداخته‌ایم به موهای خود جلوه دهید.

اگر وقت کافی برای آماده شدن و رفتن به مهمانی ندارید، با کمی حوصله می‌توانید یکی از مدل‌های بالا را انتخاب کنید و موهای خود را به زیباترین حالت ممکن آرایش کنید.

در نهایت امیدواریم این مطلب برای شما مفید باشد و بتوانید جلوه موهای خود را به سادگی تغییر دهید.

مهشید عزت پوری

شما تا به حال تجربه انجام بافت مو حصیری را داشتید؟ تا به حال خودتون بافت مو مدل‌دار انجام دادید؟ خوشحال میشیم تجربیاتتون رو با ما به اشتراک بذارید.

منبع: greenlemon

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 3.7]
نظرات کاربران
اطلاع رسانی کن
guest
مثلا: نوشین جعفری
مثلا: me@example.com
برای اطلاع رسانی های و تخفیف های رز سرخ
0 کامنت
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنت ها

  • تماس با ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲
  • اینستاگرام رز سرخ
  • ارسال پیام در واتسپ
  • مشاوره رایگان

تماس با رز سرخ

۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲


یا، ما با شما تماس می گیریم: