ریمل رنگی مژه

ریمل رنگی چیست؟ معرفی انواع ریمل رنگی و نحوه ست کردن آن با آرایش

ارسال به دیگران:

بسیاری از ما مژه‌های پرپشت و بلندی نداریم و از طرفی هم افرادی هستند که به اکستنشن مژه تمایلی ندارند. اینجا است که ریمل مژه یک مزیت عالی و بدون عوارض خاص به حساب می‌آید. امروزه ریمل رنگی یکی از برجسته‌ترین ترندهای آرایشی در بین مردم و حتی سلبریتی‌ها است.

این محصول آرایشی نه تنها زیبایی و جذابیت خاصی را به چهره می‌بخشد، بلکه باعث می‌شود سرحال‌تر و شاداب‌تر به نظر برسید. اگر با این محصول بی نظیر آشنا نیستید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید. ما در این مقاله انواع ریمل رنگی، طرز استفاده، نحوه ست کردن آن با آرایش و رنگ چشمتان را توضیح می دهیم.

آموزش گریم و میکاپ
آموزش گریم و میکاپ دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

ریمل رنگی چیست؟

ریمل محصول بی نظیری برای زیبایی و فرم دادن به مژه هاست. افراد ممکن است به دلایل مختلفی از ریمل استفاده کنند. به عنوان مثال برخی مژه های کم پشتی دارند و به دنبال ریمل های حجم دهنده هستند. اما برخی دیگر مژه های کوتاهی دارند و ترجیح می دهند از ریمل های خرده مژه دار برای بلند شدن مژه های خود استفاده کنند.

اما اخیرا یک کاربرد دیگر نیز به ریمل ها اضافه شده است و آن هم رنگی کردن مژه هاست. با ورود ریمل های رنگی به بازار افراد زیادی به سمت آرایش فانتزی روی آوردند. زیرا رنگ های جذاب و زیبای این محصول باعث می شود همه برای یک بار هم که شده آن را امتحان کنند. ریمل های رنگی در رنگ های مختلفی تولید می شوند که در ادامه به آن ها می پردازیم.

انواع رنگ‌های ریمل و ترندهای 2021

ریمل رنگی چشم

وقتی صحبت از ریمل به میان می‌آید، اولین موردی که به ذهن افراد خطور می‌کند، ریمل مشکی است. اما این رنگ تنها گزینه پیش روی شما نیست. بسیاری از رنگ‌های دیگر نیز وجود دارند که به همان اندازه شایسته جای گرفتن در کیف آرایشی شما هستند. در ادامه به معرفی انواع ریمل‌های رنگی می‌پردازیم.

انواع ریمل‌های رنگی

۱. ریمل رنگی آبی یا سرمه‌ای

 این دو رنگ گزینه‌های مناسبی برای چشم‌های آبی نیز هستند. همچنین نیاز به آرایش زیادی ندارد و خود به تنهایی جلوه زیبایی به چهره می‌دهند. اگر تمایل به یک آرایش ملایم دارید با استفاده از ریمل آبی یا سرمه‌ای می‌توانید چهره‌ای لاکچری و شیک برای خود به وجود آورید.

ریمل رنگی قرمز

۲. ریمل رنگی قرمز روشن یا تیره

توجه داشته باشید در این سبک از رنگ‌ها نیازی به استفاده از سایه ندارید. این طیف به اندازه کافی پررنگ، درخشان و به طرز شگفت‌انگیزی زیبا هستند و مژه‌های شما را برجسته‌تر و چشمگیرتر نشان خواهند داد.

۳. ریمل بنفش

برای هر رنگ چشم مناسب است و چهره را شاداب، جوان و شیک نشان می‌دهد.

ریمل رنگی سبز

۴. ریمل رنگی سبز روشن و تیره

 چرا ریمل مشکی را کنار نمی گذارید و رنگ‌های سبز را امتحان نمی‌کنید! این طیف رنگی چشمان شما را گیرا و چهره‌تان را شاداب می‌کند و به راحتی می‌توانید آن را با لباس‌های مهمانی یا بیرون خود ست کنید. ریمل رنگ سبز برای چشم های سبز بسیار زیبا خواهد بود.

۵. ریمل طلایی

رنگ طلایی جلوه درخشانی به چشم شما خواهد داد و اگر مژه‌های بور دارید این رنگ برای شما ایده‌آل است.

طرز زدن ریمل رنگی

طرز زدن ریمل رنگی

آیا تمایل دارید تغییری در روتین آرایشی خود ایجاد کنید اما نمی‌دانید چطور؟ ما در ادامه به برخی از نکات آرایشی در مورد استفاده از این نوع ریمل اشاره کرده‌ایم که می‌توانید از این نکات کمک بگیرید و تغییرات شگفت‌انگیزی را در چهره خود تجربه کنید.

۱. انتخاب سایه مناسب

 ممکن است استفاده از ریمل رنگی چالش برانگیز به نظر برسد. مهم این است که رنگ‌های درست و مناسب را برای ریمل و سایه چشم خود انتخاب کنید. به طور کلی، ریمل آبی با چشمان مشکی و قهوه‌ای مطابقت دارد، در حالی که سایه‌های قهوه‌ای و نارنجی برای چشم‌های آبی عالی خواهد بود.

ریمل رنگی صورتی

۲. استفاده از پرایمر یا پیگمنت

 گاهی اوقات به دلیل پر و تیره بودن مژه‌ها، رنگ‌های ریمل به خوبی مشخص نمی‌شود. بنابراین برای اینکه بتوانید رنگ‌ها را کاملا نمایان کنید، ابتدا بر روی مژه‌های خود پرایمر سفید یا پیگمنت بزنید و سپس از ریمل رنگی استفاده کنید.

آموزش خودآرایی
آموزش خودآرایی دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

۳. آرایش ساده

 استفاده از ریمل رنگی به تنهایی ظاهر بی‌نظیری به صورت شما خواهد داد، بنابراین بقیه صورت خود را آرایش نکنید و یا آرایش کم یا ساده داشته باشید تا چهره‌تان بهم ریخته و عجیب به نظر نرسد.

ریمل رنگی آبی روشن

۴. استفاده از خط چشم همرنگ ریمل

 برای اینکه رنگ‌ها واقعا جلوه کنند و به خوبی در صورت شما دیده شوند، سایه ریمل رنگی خود را با خط چشم خود مطابقت دهید.

۵. استفاده از سایه هم در پشت و هم زیر چشم

 سایه زدن پشت چشم و پایین آن واقعا به بیشتر نمایان شدن رنگ ریمل کمک می‌کند. همان سایه‌ای را که در پشت چشم خود زدید را به پایین چشم خود نیز بزنید (یعنی سایه یک رنگ).

ست کردن ریمل رنگی با آرایش

 ۶. استفاده از خط چشم متضاد با ریمل رنگی

 می‌توانید خط چشم یا سایه متضاد با ریمل خود استفاده کنید. اما باید دقت کنید که رنگ متضادی را بزنید که با ریمل شما به خوبی هماهنگی داشته باشد.

انتخاب ریمل رنگی با توجه به رنگ چشم

ریمل مناسب چشمان شما را برجسته و جذاب‌تر نشان خواهد داد. بسیاری از خانم‌ها از ریمل مشکی استفاده می‌کنند؛ اما گزینه‌های دیگری نیز وجود دارند. البته برای انتخاب ریمل رنگی باید به رنگ چشم و پوست خود نیز دقت کنید. در اینجا چند نکته برای کمک به شما در انتخاب ریمل مناسب آورده شده است:

ست کردن ریمل رنگی با رنگ چشم

۱. چشم‌های آبی

بهترین گزینه برای این رنگ از چشم‌ها ریمل رنگی قرمز است. این ریمل چشم‌های شما را گیراتر و شاداب‌تر خواهد کرد.

۲. چشم‌های قهوه‌ای

اگر چشم‌های قهوه‌ای دارید از ته دل خوشحال باشید، زیرا می‌توانید تقریبا از هر رنگی استفاده کنید. در بین تمامی ریمل‌ها، ریمل رنگی آبی تیره یا روشن گزینه مناسب‌تری هستند. اما بهتر است از رژ لب کمرنگ یا به رنگ خنثی استفاده کنید، با این‌ کار چشم‌های شما بیشتر در معرض دید قرار می‌گیرند.

ریمل رنگی بنفش

۳. چشم‌های سبز

برای چشم‌های سبز، ریمل رنگی مایل به بنفش یا بنفش انتخابی ایده‌آل است. تضاد این بنفش با رنگ چشم‌های شما تقریبا یک حالت کانونی ایجاد می‌کند. در نتیجه همه نگاه‌ها و توجه‌ها به سمت شما جلب خواهد شد.

۴. چشم‌های خاکستری

چشم‌های خاکستری مانند چشم‌های میشی دارای ترکیبی از رنگ‌ها است. آن‌ها معمولا ترکیبی از تناژهای خاکستری، آبی و سبز هستند و گاهی اوقات نیز مقدار کمی زرد در اطراف مردمک دارند. ریمل رنگی قهوه‌ای می‌تواند رنگ آبی و سبز چشم‌های خاکستری را بیشتر نمایان کند و به آن‌ها نشاط بیشتری ببخشد.

انواع ریمل رنگی آبی

۵. چشم‌های میشی

انتخاب ریمل رنگی برای چشم‌های میشی گاهی اوقات می‌تواند امری دشوار باشد. این رنگ چشم ترکیبی زیبا از رنگ‌های قهوه‌ای، طلایی و سبز است. ریمل سبز، رنگ قهوه‌ای و سبز موجود در چشم‌های میشی را بیشتر نشان خواهد داد.

طرز تهیه ریمل رنگی در منزل

یافتن برخی از ریمل‌های رنگی بسیار دشوار است. اما اگر به شما بگوییم که نیازی به خرید این نوع ریمل ندارید چه می‌کنید؟ تهیه این نوع ریمل در خانه بسیار ساده‌تر است. در ادامه نحوه انجام این کار توضیح خواهیم داد.

نحوه ایجاد ریمیل رنگی سبز در خانه
  • رنگ مورد علاقه خود را از پالت سایه چشم‌تان انتخاب کنید.
  • با ناخن خود بر روی سایه بکشید و آن را بتراشید تا به شکل پودر در بیاید.
  • پودر سایه را با یک مرطوب کننده مخلوط کنید. برای این‌کار حتی می‌توانید از وازلین نیز استفاده کنید.
  • از یک مسواک اضافی یا قلم ابرو تمیز استفاده کنید تا مخلوط را روی مژه‌های خود بمالید.

اگر در مورد استفاده از رنگ سایه سردرگم هستید، در ادامه راهنمایی در جهت استفاده از سایه‌هایی که متناسب با رنگ چشم شما هستند و  بر روی مژه های شما عالی به نظر خواهند رسید آورده شده است:

ست کردن ریمل رنگی با سایه
  • چشم‌های سیاه: صورتی تیره، زمردی
  • چشم‌های فندقی: آبی، سبز، فیروزه‌ای و قرمز مخملی
  • چشم‌های قهوه‌ای تیره: صورتی تیره، زمردی و قرمز
  • چشم‌های سبز: آبی روشن، قرمز مخملی و بنفش

سخن پایانی

یکی از وسایل آرایشی که خانم‌ها به آن بسیار علاقه‌مند هستند، ریمل است! اگرچه ریمل‌های مشکی همچنان پرطرفدار بوده و کاربرد بیشتری دارند، اما ریمل‌های رنگی نیز جذابیت بسیاری به چهره خواهند داد و مطمئنا اگر از آن‌ها استفاده کنید طرفدارشان خواهید شد.

شما می‌توانید از سایه یا خط چشم یکرنگ با ریمل رنگی خود استفاده کنید یا اصلا هیچ‌گونه آرایش دیگری نکنید. نیازی نیست که حتما این نوع ریمل‌ها را از بیرون خریداری کنید، شما می‌توانید شخصا آن را در خانه تهیه کنید.

نرگس شریفی

آیا شما تا به حال از ریمل رنگی استفاده کرده اید؟ به نظر شما کدام رنگ آن جذاب تر است؟

منبع: stylecraze

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 10 میانگین: 3.8]
نظرات کاربران
اطلاع رسانی کن
guest
مثلا: نوشین جعفری
مثلا: me@example.com
برای اطلاع رسانی های و تخفیف های رز سرخ
0 کامنت
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنت ها

  • تماس با ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲
  • اینستاگرام رز سرخ
  • ارسال پیام در واتسپ
  • مشاوره رایگان

تماس با رز سرخ

۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲


یا، ما با شما تماس می گیریم: