ریمل اسنس مشکی یا صورتی؟

کدام ریمل اسنس (essence) بهتره؟ مشکی یا صورتی؟

ارسال به دیگران:

انتخاب یک ریمل خوب برای هرچه زیباتر شدن آرایش چشم ما بسیار مهم است. ریمل ها به طور خاص برای پرپشت و بلندتر نشان دادن مژه ها طراحی شده اند، اما یک سری ویژگی های مهم وجود دارد که باید هنگام خرید به آن ها دقت کنیم. به عنوان مثال کیفیت پایین و حساسیت زا بودن ریمل می تواند سلامت چشم و مژه های ما را به خطر بیندازد. همچنین سبک بودن، رنگ خوب، ماندگاری بالا و ریزش کم و قیمت مناسب از جمله ویژگی های مهمی است که می تواند یک محصول را از میان برندهای مختلف متنوع به یک ریمل محبوب و پرطرفدار تبدیل کند. ریمل اسنس یکی از این برندهای پرفروش و دوست داشتنی است که در سرتاسر دنیا طرفدارهای بسیاری دارد. به ویژه ریمل اسنس صورتی و مشکی آی لاو اکستریم (I love extreme) که قرار است بیشتر درباره آن ها صحبت کنیم.

آموزش خودآرایی
آموزش خودآرایی دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

ریمل Essence یک محصول شناخته شده آلمانی است که با هدف تولید لوازم آرایشی با کیفیت و قیمت مناسب فعالیت می کند و تا کنون نیز بسیار موفق بوده است. مجموعه آی لاو اکستریم که دارای چهار نوع ریمل مشکی، صورتی، آبی و سبز است تا کنون عملکرد فوق العاده ای داشته و در ایران هم کاملا محبوب و شناخته شده است. ریمل اسنس مشکی و صورتی معمولی و مدل سبز و آبی ضد آب هستند. در این مقاله قصد داریم درباره ویژگی ها و تفاوت های مدل صورتی و مشکی این مجموعه صحبت کنیم تا بتوانید خرید دقیق تر و بهتری داشته باشید.

ریمل اسنس مشکی بهتره یا صورتی؟

با توجه به این که این دو مدل محصول یک برند و یک مجموعه هستند و همچنین با توجه به نظر مصرف کنندگان به جرئت می توان گفت که هر دو ریمل کیفیت بسیار بالایی دارند و از خرید آن ها پشیمان نمی شوید. اما برای اینکه بتوانید مدلی را انتخاب کنید که برای شما مناسب تر باشد، باید ابتدا به مژه های خود و انتظاری که از ریمل دارید دقت کنید. تفاوت هایی که در فرمولاسیون و مدل برس آن ها وجود دارد، می تواند نتایج متفاوتی را نیز خلق کند. پس قبل از انتخاب، بیایید این دو ریمل را با جزئیات بیشتری بررسی کنیم.

کدام ریمل اسنس بهتر است؟

ریمل اسنس مشکی مناسب چه مژه هایی است؟

ریمل اسنس مشکی برای مژه های کم حجم مناسب است. این ریمل با توجه به نوع برس ریمل و فرمولاسیونی که دارد، می تواند حجم فوق العاده ای به مژه های نازک شما می دهد. به ویژه اگر تار موهای کمرنگی دارید و همین مسئله باعث کم پشت دیده شدن مژه های شما می شود، رنگ مشکی این ریمل می تواند تاثیر شگفت انگیزی روی مژه های شما بگذارد. بنابراین می توان گفت ریمل اسنس مشکی برای مژه های بلند اما نازک و کم حجم انتخاب بهتری است.

ویژگی ریمل اسنس مشکی؟

برای اینکه درباره ویژگی های ریمل اسنس مشکی بدانیم، بیایید فاکتورهای زیر را با هم بررسی کنیم:

برس ریمل: براش یا همان برس ریمل اسنس مشکی مویی متقاطع و به شکل مخروطی است. این ویژگی باعث می شود براش بتواند حجم بیشتری از ریمل را به مژه های شما منتقل کرده و در نتیجه تمام تار مژه های شما را پوشش دهد. با این براش دیگر نیازی نیست که برای پرپشت دیده شده مژه هایتان چند لایه ریمل بزنید و مژه هایتان را سنگین کنید. همچنین، در نظر داشته باشید که ریمل اسنس مشکی برای مژه های کوتاه مناسب نیست و این براش نمی تواند مژه های شما را خیلی بلند کند.

کدام ریمل اسنس بلند کننده است؟

فرمولاسیون: در تهیه این ریمل از مواد کاملا گیاهی مانند پارافین، گلیسریل استئارات، صمغ اقاقیای سنگالی، موم زنبور عسل، و تروپولون استفاده شده است. بنابراین هیچگونه ضرری برای چشم های شما ندارد، حساسیت ایجاد نمی کند و برای طبیعت هم مضر نیست. همچنین بافت این ریمل به صورت کرمی است و به راحتی روی تار مژه های شما می نشیند و آن ها را می پوشاند.

ماندگاری: این ریمل ماندگاری خوبی دارد، اما ضد آب نیست. بنابراین ممکن است عرق کردن در روزهای گرم سال یا بارش باران باعث خراب شدن آرایش شما بشود.

رنگ: ریمل Essence مشکی فقط در رنگ مشکی تیره موجود است و اگر به دنبال ریمل رنگی هستید، پیشنهاد می کنیم سایر مدل ها را امتحان کنید. البته رنگ مشکی این ریمل خیلی تیره و غیرطبیعی نیست و می توانید مطمئن باشید که حالت طبیعی در ظاهر مژه های شما ایجاد می کند.

ریزش: اسنس مشکی خیلی سریع خشک می شود و ریزش بسیار کمی دارد. بنابراین می توانید با خیال راحت برای یک روز طولانی از آن استفاده کنید.

ریمل اسنس صورتی برای مژه های پر حجم

ریمل اسنس صورتی مناسب چه مژه های است؟

ریمل اسنس صورتی برای مژه های کم حجم و کوتاه بسیار مناسب است. این ریمل علاوه بر اینکه به مژه های شما حجم می دهد، می تواند کوتاه ترین مژه ها را نیز به ریمل آغشته کرده و آن ها را بلند کند. برای اینکه با ویژگی های اسنس صورتی بیشتر آشنا شوید، با ما همراه باشید.

ویژگی ریمل اسنس صورتی؟

برای شناخت ویژگی های اسنس صورتی و تشخیص تفاوت های آن با نوع مشکی، همان فاکتورها را برای این ریمل نیز بررسی کردیم:

برس ریمل: ریمل Essence صورتی برس سیلیکونی باریک و بلندی دارد که می تواند کوتاه ترین موهای مژه را هم بگیرد. این براش ها مایع ریمل کمتری را به خود جذب می کنند، بنابراین تمام مایعی که روی آن است به مژه های شما منتقل می شود. همچنین تارهای ریز و کوچک این براش متراکم و به هم فشرده هستند و می توانند تمام تار مژه های شما را پوشش دهند. ریمل اسنس صورتی برای مژه های بلند خیلی مناسب نیستند، زیرا ممکن است قد مژه های شما را به صورت غیرطبیعی افزایش دهند.

ویژگی ریمل اسنس صورتی

فرمولاسیون: ریمل های صورتی نیز دقیقا مانند مدل مشکی این برند کاملا گیاهی، دوستدار محیط زیست و بدون تست حیوانی هستند. بافت آن ها کرمی است و از موادی مانند موم کارناوبا، موم زنبورعسل، صمغ اقاقیای سنگالی، اسید استئاریک، بوتلین گلیکول، و فنوکسی اتانول تشکیل شده است. اما یک فرق بزرگ با ریمل مشکی دارد و آن مدت زمان لازم برای خشک شدن آن است. با توجه به این ویژگی، باید دقت داشته باشید که پس از استفاده از آن صبر کنید که کاملا خشک شود. در غیر این صورت ممکن است اطراف چشمتان را سیاه کند.

ماندگاری: از نظر ماندگاری می توان گفت کاملا مانند ریمل مشکی است. زیرا این مدل هم ضد آب نیست و با برخورد رطوبت به راحتی پاک می شود.

رنگ: رنگ ریمل اسنس صورتی نیز مشکی طبیعی است و می تواند جلوه شیک و جذابی را در چشم های شما ایجاد کند.

ریزش: همانطور که گفتیم، ریمل صورتی به دلیل بافتی که دارد، بیشتر از نوع مشکی دچار ریزش می شود. اما به طور کلی می توان گفت که ریزش کمی دارد.

ریمل اسنس صورتی یا مشکی

ماندگاری ریمل اسنس مشکی بهتره یا صورتی؟

با توجه به تفاوت های این دو ریمل که تا کنون توضیح دادیم، می دانیم که ریمل اسنس صورتی به دلیل بافت خاصی که دارد کمی دیرتر خشک می شود. بنابراین ممکن ریزش بیشتری داشته باشد و نیاز باشد که در طول روز چند بار آن را چک کنید، سیاهی های دور چشمتان را تمیز کنید و دوباره ریمل بزنید. اما مدل مشکی این مشکل را ندارد و سریع خشک می شود و در صورت برخورد نکردن با رطوبت تا آخر روز همراه شما می ماند.

نحوه استفاده از ریمل اسنس مشکی و صورتی؟

نحوه استفاده از ریمل های اسنس هیچ فرقی با سایر ریمل ها ندارد. فرچه ریمل را به صورت دورانی و به سمت بالا روی مژه هایتان بکشید. بهتر است قبل از ریمل زدن با استفاده از فر مژه به مژه هایتان حالت بدهید. این نکته را نیز فراموش نکنید که اگر می خواهید از ریمل اسنس صورتی برای مژه های کوتاه خود استفاده کنید، بهتر است که پس از خشک شدن کامل، یک لایه دیگر نیز بزنید تا مژه ها حجم و زیبایی بیشتری به خود بگیرند.

همچنین برای استفاده از ریمل اسنس مشکی برای مژه های پر حجم بهتر است که به یک لایه نازک بسنده کنید. زیرا حجم زیاد ریمل روی مژه های پرپشت شما می تواند جلوه نامناسبی به آن بدهد.

آیا ریمل اسنس مشکی و صورتی ضدآب هستند؟

خیر، این دو مدل در مقابل آب مقاوم نیستند و به راحتی با استفاده از میسلار واتر یا سایر مواد پاک کننده آرایش پاک می شوند. اما اگر به دنبال یک فرمول ضد آب با کیفیت و با قیمت مناسب می گردید، می توانید از ریمل اسنس آبی برای مژه های بلند و نازک و از ریمل اسنس سبز برای مژه های کوتاه و کم حجم استفاده کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 3]
نظرات کاربران
اطلاع رسانی کن
guest
مثلا: نوشین جعفری
مثلا: me@example.com
برای اطلاع رسانی های و تخفیف های رز سرخ
0 کامنت
قدیمی
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنت ها

  • تماس با ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲
  • اینستاگرام رز سرخ
  • ارسال پیام در واتسپ
  • مشاوره رایگان

تماس با رز سرخ

۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲


یا، ما با شما تماس می گیریم: