اکستنشن موی رنگی

همه چیز درباره انواع اکستنشن مو رنگی و آموزش نصب آن در منزل

ارسال به دیگران:

اکستنشن مو رنگی یک راه عالی برای ایجاد تغییرات بزرگ و شگفت انگیز در ظاهر موهای شماست. شما می توانید موهای خود را هایلایت، بالیاژ، یا حتی آمبره کنید بدون اینکه از دکلره مو و رنگ های شیمایی استفاده کنید و سلامت موهای خود را به خطر بیندازید. علاوه بر این، با استفاده از اکستنشن های رنگی می توانید قد و حجم موهایتان را افزایش دهید و انواع مدل شینیون باز و مدل های زیبا را روی آن ها پیاده کنید.

برای اینکه با انواع اکستنشن موی رنگی، نحوه نصب آن ها روی موهایتان و رنگ ها و مدل های مختلف آن آشنا شوید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

آموزش اکستنشن مو
آموزش اکستنشن مو دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

اکستنشن مو رنگی چیست؟

اکستنشن مو به طور کلی رشته های موی مصنوعی یا طبیعی هستند که به صورت آماده برای اتصال به موهای شما در دسترس هستند. این موهای مصنوعی در رنگ های مختلف وجود دارند و شما می توانید با توجه به سلیقه و رنگ موهای خود، اکستنشن موی مناسب خود را انتخاب کنید. اکستنشن هایی که از مواد مصنوعی ساخته شده اند قابلیت تغییر رنگ را ندارند. اما اگر از انواع طبیعی این موها استفاده کنید، می توانید آن ها را مانند موهای خودتان رنگ کنید.

در صورتی که علاقه مند به رنگ موهای مصنوعی و طبیعی خود هستید و قصد دارید از این مهارت برای درآمدزایی استفاده کنید، پیشنهاد می‌کنیم در دوره آموزش رنگ مو رز سرخ شرکت نمائید.

انواع اکستنشن موی رنگی

اکستنشن های موی رنگی بر اساس روش نصب به سه مدل زیر تقسیم می شوند:

اکستنشن مو رنگی کلیپسی

۱. اکستنشن رنگی کلیپسی

این اکستنشن ها روش نصب ساده ای دارند و می توانید آن ها را به راحتی در خانه استفاده کنید. در یک سر این موها کلیپس کوچکی قرار دارد که به موهای شما وصل می شود. تنها کافی است یک لایه از موهایتان را جدا کنید، کلیپس را به یک دسته از موهایتان بچسبانید و سپس لایه قبلی را روی آن قرار دهید تا روی کلیپس را بپوشاند.

اکستنشن های کلیپسی برای استفاده کوتاه مدت گزینه بسیار مناسبی هستند. به ویژه اگر بخواهید از رنگ های فانتزی و خاص استفاده کنید. زیرا موقتی هستند و شما می توانید در پایان روز آن ها را به راحتی از موهای خود جدا کنید. اما باید توجه داشته باشید که نمی توانید با آن ها بخوابید، حمام بروید، و آن ها را رنگ کنید.

انواع اکستنشن موی رنگی

۲. اکستنشن موی رنگی نواری

اکستنشن های نواری یا خطی به صورت افقی از یک طرف سر تا طرف دیگر در یک ردیف به موها چسبانده می شوند. این اکستنشن ها را می توان با روش های مختلفی مانند حرارتی، گره ای، چسبی و … به موهایتان نصب کنید. ماندگاری این مدل اکستنشن ها بالا است و می توانند ۳ تا ۴ ماه دوام داشته باشند.

۳. اکستنشن های رنگی تار مویی

اکستنشن های تار مویی به صورت دسته های کوچک تار مو وجود دارند و به روش های مختلفی مانندگره ای، بافت، یا رینگ به بالای موها بسته می شوند. این اکستنشن ها ظرافت بسیار بالایی دارند و بهتر است برای نصب آن ها به یک متخصص حرفه ای مراجعه کنید.

اکستنشن بافت مو رنگی

۴. اکستنشن بافت مو رنگی

اکستنشن های بافت مو رنگی با صورت موهای بافته شده تولید شده و شما می توانید آن ها را به موهای خود اضافه کنید. همچنین، می توانید اکستنشن های مخصوص بافت را به موهای خود اضافه کنید و آن ها را در ترکیب با موهای طبیعی خود ببافید.

آموزش اکستنشن مو رنگی دخترانه در خانه

برای اینکه بتوانید هایلایت های رنگی و جذابی را بدون رنگ کردن روی موهای خود ایجاد کنید، می توانید از دسته های باریک و ظریف اکستنشن مو استفاده کنید. یکی از روش های ساده و سریعی که می توانید در خانه اجرا کنید، روش رینگ است. در ادامه با آموزش این تکنیک ساده با ما همراه باشید.

ویدئو شماره ۱- نصب اکستنشن مو با رینگ

در این ویدئو از روش رینگ برای نصب اکستنشن ها استفاده می کنیم. به این صورت که ابتدا یک دسته باریک از موهایمان را جدا کرده و سپس با استفاده از قلاب، یک رینگ را وارد مو کنید. دسته اکستنشن انتخابی خود را وارد حلقه کنید و آن را به ریشه مو نزدیک کنید. حلقه را با انبر سفت کنید و تمام.

راهنمای انتخاب اکستنشن رنگی مناسب

هدف این است که اکستنشن ها بسیار طبیعی و مانند موهای خودتان به نظر برسند. بنابراین، مهم است که در انتخاب رنگ مناسب اکستنشن دقت کنید. برای این منظور، نکاتی را در ادامه بیان می کنیم تا بتوانید انتخاب بهتری و مناسب تری داشته باشید.

۱. رنگ اکستنشن را با انتهای موهای خود هماهنگ کنید

اکستنشن ها بیشتر در انتهای موهای شما خود را نشان می دهند. بنابراین مهم است که رنگ آن ها با رنگ انتهای موهای شما تناسب و همخوانی داشته باشند. اگر رنگ ریشه موهای شما تیره تر است، نگران نباشید. اکستنشن ها در بالای سر کاملا زیر مو پنهان می شوند.

انتخاب رنگ اکستنشن موی رنگی

۲. اگر شک دارید، رنگ روشن را انتخاب کنید

اگر بین دو رنگ مردد هستید، همیشه بهتر است رنگ روشن تر را انتخاب کنید. زیرا اگر نیاز باشد می توانید اکستنشن های خود را تیره تر کنید. اما روشن تر کردن برخی اکستنشن ها با دکلره کردن امکان پدیر نیست و باعث آسیب رساندن به آن ها می شوید.

۳. رنگ اکستنشن را از نزدیک با رنگ موهای خود مطابقت دهید

رنگ ها زیر نورهای مختلف ممکن است متفاوت به نظر برسند. اگر می خواهید اینترنتی خرید کنید، این نکته را حتما مد نظر داشته باشید. به عنوان مثال اگر از یک اکستنشن مو در خانه عکس بگیرید، ممکن است تیره تر از زمانی به نظر برسد که در بیرون از خانه و در زیر نور طبیعی از آن عکس می گیرید.

اکستنشن موی رنگی چیست

۴. اگر موهای شما هایلایت است، به این نکته دقت کنید

اگر موهای خود را هایلایت کرده اید، رنگ اکستنشن های خود را نزدیک یا دقیقا مطابق رنگ روشن تر موهایتان انتخاب کنید تا کاملا طبیعی به نظر برسد. اما اگر می خواهید از ۲ رنگ هایلایت مو یا بیشتر استفاده کنید،‌ دستتان باز است و می توانید رنگ های متفاوت تری را انتخاب کنید. به ویژه اگر تصمیم دارید از رنگ های فانتزی استفاده کنید.

۵. برای موهای بالیاژ، رنگ انتهای موهایتان را در نظر بگیرید

همانطور که می دانید، در تکینک بالیاژ انتهای موهای شما روشن تر می شوند. بنابراین، هنگام انتخاب رنگ اکستنشن مو باید رنگ آن قسمت از موهایتان را در نظر بگیرید. اگر نگران هستید که رنگ اکستنشن در قسمت های بالای موهایتان نیز دیده شود، کافی است بالای اکستنشن ها را رنگ کنید تا به رنگ پایه موهایتان برسد.

نرگس شریفی

شما کدام نوع اکستنشن را می پسندید؟ نظرات و پیشنهادات خود را از طریق کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: sittingprettyhalohair

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 11 میانگین: 3.3]
نظرات کاربران
اطلاع رسانی کن
guest
مثلا: نوشین جعفری
مثلا: me@example.com
برای اطلاع رسانی های و تخفیف های رز سرخ
0 کامنت
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنت ها

  • تماس با ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲
  • اینستاگرام رز سرخ
  • ارسال پیام در واتسپ
  • مشاوره رایگان

تماس با رز سرخ

۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲


یا، ما با شما تماس می گیریم: