۱۴۰۰ رنگ سال 1400 چه رنگی است

رنگ سال ۲۰۲۱ چه رنگی است؟ بهترین رنگ های آرایش سال۱۴۰۰

ارسال به دیگران:

امسال هم مانند سال های پیش، رنگ سال جدید توسط موسسه پنتون انتخاب شد. این موسسه امسال برخلاف همیشه، دو رنگ را به عنوان رنگ سال معرفی کرده است. رنگ زرد و خاکستری که نشان دهنده قدرت و امید هستند. در نوورز ۱۴۰۰، علاوه بر دکوراسیون و پوشاک، می‌توانید از این رنگ ها برای آرایش خود نیز استفاده کنید. در این مقاله درباره رنگ سال ۲۰۲۱ بیشتر صحبت می‌کنیم و نمونه هایی از جذاب ترین رنگ موهای ۲۰۲۱، آرایش چشم، و طراحی ناخن با رنگ سال را معرفی می‌کنیم.

دوره میکاپ
دوره میکاپ دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

ترند رنگ سال ۲۰۲۱

امسال رنگ زرد روشن با کد ۱۳-۰۶۴۷ و خاکستری خنثی با کد ۱۷-۵۱۰۴ هر دو به عنوان رنگ سال ۱۴۰۰ انتخاب شدند. البته لازم به ذکر است که این رنگ ها به عنوان رنگ شاخص در نظر گرفته می‌شوند و می‌توان از سایه های مختلف آن‌ها نیز استفاده کرد. در صورتی که علاقه مند به یادگیری رنگ کردن مو هستید، توصیه می‌کنیم در دوره آموزش رنگ مو رز سرخ شرکت نمائید.

رنگ زرد، رنگ سال ۲۰۲۱

رنگ سال ۲۰۲۱ چیست
پالت سایه چشم

رنگ زرد که یکی از رنگ های اصلی محسوب می‌شود، در غرب نماد سرگرمی و سرخوشی و در شرق نماد گرما و زندگی دوباره است. این رنگ گرم و سرزنده را می‌توایند در دکوراسیون منزل، لباس، و انواع طراحی ناخن، آرایش چهره، و انتخاب رنگ موهای خود استفاده کنید.

رنگ سال ۲۰۲۱ پنتون
سایه چشم زرد
رنگ سال ۲۰۲۱ چه رنگی است
لاک ناخن زرد
رنگ سال ۲۰۲۱ چیه
خط چشم زرد
رنگ سال ۲۰۲۱ میلادی
لاک ناخن زرد و مشکی
رنگ سال ۲۰۲۱ مو
سایه چشم رنگ زرد
رنگ سال 2021 و 1400
هایلایت رنگ زرد

رنگ خاکستری، رنگ سال ۲۰۲۱

خاکستری شامل کلیه رنگ های بین سیاه و سفید است و رنگی خنثی محسوب می‌شود. این رنگ نمادی از جاودانگی و اعتماد است و همچنین می‌تواند احساس خونسردی و مقاومت را در ما تقویت کند. استفاده از رنگ خاکستری در دکوراسیون داخلی می‌تواند نماد سکون و آرامش باشد. رنگ خاکستری در واقع رنگ شاخص سال ۱۴۰۰ است، اما می‌توان از طیف های رنگ طوسی نیز استفاده کرد.

۲۰۲۱ رنگ سال 2021
لاک ناخن طوسی
رنگ سال ۱۴۰۰چیست
رنگ موی خاکستری
رنگ سال ۱۴۰۰چه رنگی است
لاک ناخن خاکستری

رنگ سال ۲۰۲۱، تلفیق زرد و خاکستری

از آنجا که رنگ زرد یادآور خورشید و نماد گرمی و رشد و سرزندگی است، می‌تواند در مقابل سکون و سردی خاکستری قرار بگیرد. ترکیب این دو رنگ در شرایط سخت بیماری و قرنطینه کنونی می‌تواند مقاومت در برابر سختی و امید و نور زندگی را در ما تقویت کند. با توجه به تضاد زیبایی که تلفیق زرد و خاکستری ایجاد می‌کند، می توانید از ترکیب این دو رنگ در انتخاب رنگ مناسب آرایش، لباس، و دکوراسیون منزل در نوروز ۱۴۰۰ استفاده کنید.

رنگ سال ۱۴۰۰ چیه
رنگ موی زرد و خاکستری
رنگ سال ۱۴۰۰ مو
لاک ناخن زرد و طوسی
رنگ سال ۱۴۰۰ ایران
لاک ناخن زرد و طوسی روشن
رنگ سال ۱۴۰۰ چیست
لاک ناخن خاکستری روشن و زرد

در صورتی که علاقه مند بودید می‌توانید مقاله رنگ موی سال 1400 را در وبلاگ رز سرخ مطالعه نمائید. خوشحال می‌شویم نظرات شما درباره این نوشتار را بدانیم.

منبع: pantone

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]
نظرات کاربران
اطلاع رسانی کن
guest
مثلا: نوشین جعفری
مثلا: me@example.com
برای اطلاع رسانی های و تخفیف های رز سرخ
0 کامنت
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنت ها

  • تماس با ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲
  • اینستاگرام رز سرخ
  • ارسال پیام در واتسپ
  • مشاوره رایگان

تماس با رز سرخ

۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲


یا، ما با شما تماس می گیریم: