ضد آفتاب روشن کننده پوست

معرفی ضدآفتاب های روشن و سفید کننده پوست

ارسال به دیگران:

محافظت از پوست در برابر آفتاب یکی از اقدامات ضروری است که باید در طول روز برای مراقبت از پوستمان انجام دهیم. به همین منظور استفاده منظم از ضد آفتاب های با SPF مناسب، به ویژه در فصل تابستان، باید ضروری ترین بخش روتین روزانه پوست ما باشد. اما از آنجایی که این محصولات این روزها در فرمولاسیون ها، رنگ ها، برندها و کیفیت های مختلفی تولید می شوند، انتخاب و خرید کرم ضد آفتاب مناسب کمی دشوار و گیج کننده به نظر می رسد. با این حال اگر می خواهید یک محصول چندکاره داشته باشید که علاوه بر محافظت در برابر اشعه UV خاصیت روشن کنندگی نیز داشته باشد، می توانید از کرم های ضد آفتاب سفید کننده صورت استفاده کنید.

آموزش پاکسازی پوست صورت
آموزش پاکسازی پوست صورت دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

ضد آفتاب های روشن کننده یا سفید کننده یکی از محبوب ترین محصولات مراقبت پوست هستند که کار دو محصول را یکجا برای شما انجام می دهند. اگر می خواهید با انواع برندهای این محصول بی نظیر آشنا شوید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. ما بهترین ضد آفتاب های روشن کننده پوست ایرانی و خارجی را به شما معرفی می کنیم.

بهترین ضد آفتاب روشن کننده پوست ایرانی

کرم ضد آفتاب سفید کننده پوست مانند کرم ها و سرم های روشن کننده پوست عمل می کنند. بعلاوه اینکه خاصیت جلوگیری از آشعه ماوراءبنفش خورشید را نیز دارند و از بروز لکه های پوستی و سایر آسیب های آفتاب به پوست جلوگیری می کنند. این محصولات روند تولید رنگدانه در پوست را کند می کنند، به مرور زمان لکه های پوستی را کمرنگ می کنند و می توانند چین و چروک ها را نیز از بین ببرند. خوشبختانه شرکت های ایرانی در تولید این محصولات بسیار فعال هستند و ضدآفتاب های روشن کننده بسیاری با کیفیت مناسب و قیمت پایین به بازار عرضه کرده اند. در ادامه بهترین ضد آفتاب روشن کننده ایرانی را به شما معرفی می کنیم.

ضد آفتاب روشن کننده ایرانی

کرم ضد آفتاب پریم سفید کننده

 ضد آفتاب بی رنگ پریم مدل Rejuvenating سرشار از آنتی اکسیدان است و به کاهش لکه های پوستی، جوانسازی و بهبود حالت کشسانی پوست کمک می کند. بعلاوه این کرم بافت بسیار سبکی دارد و به راحتی جذب پوست می شود، خاصیت مرطوب کنندگی دارد و فاقد چربی است. از این رو یک انتخاب ایده آل برای پوست ها چرب، آکنه دار و مستعد لکه محسوب می شود.

ضدآفتاب لافارر

ضد آفتاب ضد لک لافارر کاملا بی رنگ بوده و برای پوست های چرب و مستعد آکنه مناسب است. این محصول ایرانی بی نظیر بافت بسیار سبکی دارد، پوست را از اشعه های UVA و UVB در امان نگه می دارد و در عین حال به روشن شدن پوست نیز کمک می کند. ضد آفتاب بی رنگ لافارر حاوی عصاره آلوئه ورا، خربزه درختی،شیرین بیان، گواوا و … است و می تواند به کنترل چربی پوست و جلوگیری از بروز آکنه کمک کند. به همین دلیل بهترین کرم ضد آفتاب سفید کننده برای پوست چرب محسوب می شود. اگر پوست حساسی دارید و همچنین می خواهید ظاهر پوست شما بعد از زدن ضدآفتاب کاملا مات باشد، این محصول به شدت پیشنهاد می شود.

کرم ضد آفتاب سفید کننده ایرانی

کرم ضدآفتاب آردن

کرم ضد آفتاب بدون رنگ آردن اکسپرت ایج برای محافظت از پوست در برابر اشعه های مضر آفتاب و همچنین به طور ویژه برای روشن کردن پوست شما طراحی شده است. بافت این محصول بسیار سبک است و به راحتی جذب پوست می شود. همچنین به دلیل وجود عصاره شیرین بیان و ویتامین های C و E می تواند رادیکال های آزاد را به دام بیندازد، لکه های پوستی را از بین ببرد، کلاژن سازی پوست را تحریک کند و در نهایت پوستی سالم، جوان و زیبا را به شما هدیه بدهد. ناگفته نماند که کرم ضد آفتاب اکسپرت ایج آردن حاوی شی باتر است و با پوست های خشک و معمولی کاملا سازگار است، اما گزینه مناسبی برای پوست های چرب محسوب نمی شود.

ضدآفتاب سان سیف

یکی دیگر از محصولات بی نظیر ایرانی که برای همه پوست ها مناسب است، کرم ضد آفتاب سفید کننده صورت سان سیف نام دارد. این کرم رنگی است و می تواند به عنوان یک سی سی کرم برای استفاده روزانه شما مناسب باشد. همچنین دارای عصاره شیرین بیان است و خاصیت روشن کنندگی قوی آن می تواند لکه های پوستی شما را از بین ببرد. ضد آب بودن، مرطوب کنندگی و فاقد چربی بودن این ضد آفتاب به محبوبیت آن اضافه کرده و می تواند یک انتخاب عالی برای پوست های چرب و مستعد لک باشد.

کرم ضد آفتاب ضد لک ایرانی

ضدآفتاب روشن کننده ژیناژن

کرم ضد آفتاب و ضد لک ژیناژن به دلیل قدرت فوق العاده آن در روشن کنندگی پوست شناخته شده است. این محصول کاملا بی رنگ بر پایه آب بوده و احساس سنگینی روی پوست ایجاد نمی کند. از طرفی بدون الکل، پارابن و اسانس بوده که آن را برای پوست های حساس بسیار مناسب می کند. اگر به دنبال یک کرم سبک، سفید کننده و با محافظت قوی در برابر آفتاب می گردید، حتما کرم ضد آفتاب سفید کننده صورت ژیناژن را امتحان کنید.

ضد آفتاب برایت مکس

کرم ضد آفتاب Bright Max بهترین کرم ضد آفتاب سفید کننده برای پوست های حساس است، زیرا علاوه بر محافظت از پوست در برابر آفتاب، فاقد عطر و مواد شیمیایی و آلرژی زاست. همچنین فاقد چربی است و به دلیل بافت سبکی که دارد به راحتی جذب پوست می شود. این کرم فوق العاده حاوی هیالورونیک اسید است که می تواند پوست را به طور عمیق رطوبت رسانی کند و چین و چروک ها را از بین ببرد. علاوه بر این وجود کمپلکس درماوایت در این محصول تولید ملانین را کاهش داده و به مرور زمان لکه های پوستی را از بین می برد.

بهترین کرم ضد آفتاب روشن کننده

ضد آفتاب رنگی روشن کننده سیسپرسا

برند سیسپرسا یک ضد آفتاب خوب با ویژگی روشن کنندگی تولید کرده که برای انواع پوست مناسب است. این کرم رنگی طبیعی دارد و می تواند پوشانندگی خوبی برای لکه های پوستی شما داشته باشد. از طرفی به دلیل وجود ویتامین C و نیاسین آمید، تولید رنگدانه ملانین در پوست مهار شده و لکه های پوستی شما به مرور زمان از بین می روند. از دیگر مزایای این ضد آفتاب سفید کننده قوی می توان به بافت سبک و جذب راحت آن اشاره کرد که احساس سنگینی به پوست نمی دهد.

ضد آفتاب ضد لک درماتیپیک

کرم ضد آفتاب درماتیپیک ساخت ایران تحت لیسانس فرانسه است که نه تنها پوست را در برابر اشعه های مضر نور خورشید محافظت می کند، بلکه به دلیل دارا بودن اکتیوهای ضد لک، لکه های پوستی را درمان کرده و از ایجاد لکه های جدید جلوگیری می کند. این کرم ضد آفتاب روشن کننده ایرانی فاقد چربی است و برای همه انواع پوست به ویژه برای پوست چرب مناسب است و اثر براقی از خود به جا نمی گذارد. یکی دیگر ویژگی های فوق العاده این محصول مقاومت آن در برابر تعریق و آب است که آن را برای شنا در فضای باز مناسب می کند.

ژل کرم ضد آفتاب روشن کننده ساین اسکین

اگر به دنبال یک ضد آفتاب سفید کننده قوی بی رنگ می گردید که قیمت مناسب و کیفیت بالایی داشته باشد، ما به شما ژل کرم ضد آفتاب ساین اسکین را معرفی می کنیم. این محصول ایرانی فاقد چربی است و برای پوست های چرب و مستعد آکنه مناسب است. به ویژه اینکه ظاهر نهایی ماتی دارد و برق نامناسبی روی پوست ایجاد نمی کند. ساین اسکین اثر ضد لک و روشن کنندگی دارد و به مرور زمان می تواند لکه های پوستی شما را از بین ببرد. همچنین اثر سفیدی روی پوست بجا نمی گذارد و در برابر آب نیز مقاوم است.

بهترین ضدآفتاب سفید کننده پوست خارجی

اگر به دنبال اسم بهترین ضد آفتاب سفید کننده خارجی می گردید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید. ما شما را با بهترین برندهای ضد آفتاب دنیا که خاصیت روشن کنندگی نیز دارند آشنا می کنیم:

کرم ضد آفتاب روشن کننده خارجی

کرم ضد آفتاب بایودرما

بایودرما یکی از بهترین برندهای فرانسوی است که لاین مراقبت از پوست آن بسیار محبوب است، به ویژه در میان افرادی که پوست حساسی دارند. ضد آفتاب ضد لک و روشن کننده بایودرما مدل Pigmentbio حاوی ویتامین C و E است که باعث می شود از تولید ملانین جلوگیری کرده و از این طریق به درمان لکه ها و روشن تر شدن پوست کمک کند. این ضد آفتاب سفید کننده بی رنگ یکی از بهترین مدل های کرم ضد آفتاب سفید کننده خارجی است برای همه پوست ها مناسب است و حتی افراد با پوست چرب نیز می توانند از آن استفاده کنند.

کرم ضدآفتاب نوکس

کرم ضد آفتاب سفید کننده نوکس نیز ساخت کشور فرانسه است و می تواند یک گزینه فوق العاده برای محافظت از پوست شما باشد. این محصول فاقد پارابن و مواد حساسیت زاست و از این رو برای پوست های حساس مناسب است. همچنین حاوی آنتی اکسیدان های قوی است که به آن خاصیت روشن کنندگی می بخشد. اگر به دنبال یک کرم ضد آفتاب بی رنگ می گردید که کک و مک شما را از بین ببرد و همچنین بتوانید از آن برای زیر آرایش استفاده کنید، نوکس بهترین گزینه است.

کرم ضد آفتاب سفید کننده خارجی

کرم ضد آفتاب ایزدین

کرم ضد آفتاب روشن کننده اسپات پریونت و اکتیو یونیفای ایزدین یکی از بهترین کرم ضد آفتاب و روشن کننده پوست خشک و حساس ساخت کشور اسپانیا است که خواص فوق العاده ای برای مراقبت از پوست شما دارد. این ضد آفتاب بی رنگ غیرکمدون زا است و می تواند به راحتی برای پوست های با منافذ باز استفاده شود. ضد آفتاب ایزدین رنگ پوست شما را یکدست و هموار می کند و در فرمولاسیون آن از آنتی اکسیدان های قوی بسیاری استفاده شده است. قیمت این محصول نسبت به سایر کرم های ضد آفتاب بالاتر است، اما به مراقبت از پوست شما کمک بسیاری می کند.

ضدآفتاب الارو

الارو یکی از ضد آفتاب های محبوب فرانسوی در ایران است. کرم ضد آفتاب الارو مدل Spot Solution بدون اسانس، بدون پارابن و مناسب برای همه انواع پوست ساخته شده است. یکی دیگر از ویژگی های خاص این کرم مبارزه آن با لکه های پوستی است که آن را به یک کرم چندکاره پرطرفدار تبدیل کرده است. کرم الارو را می توان بهترین کرم برای همه انواع پوست دانست که علاوه بر محافظت ار پوست در برابر آفتاب، به کاهش رنگدانه های پوست شما نیز کمک می کند.

کرم ضد آفتاب ضد لک خارجی

ضد آفتاب ضد لک نوتروژینا

نوتروژینا علاوه بر تولید محصولات آبرسان قوی، سفید کننده ترین ضد آفتاب را نیز تولید کرده است که با لکه های پوستی شما مبارزه می کند. این محصول فوق العاده نه تنها ضد آفتاب پرقدرتی است، بلکه یک آبرسان و روشن کننده قوی نیز می باشد و می تواند کار چند کرم را برای شما انجام دهد. نوتروژینا فاقد چربی، مواد حساسیت زا و همچنین حاوی ویتامین های E و C است که به کاهش ملانین پوست و جوانسازی پوست شما کمک می کند.

ضد آفتاب روشن کننده مناسب پوست چرب

افرادی که پوست چرب دارند به خوبی می دانند که پیدا کردن یک کرم ضد آفتاب مناسب برای پوست های چرب بسیار دشوار است. اغلب کرم های ضد آفتاب یک لایه سنگین روی پوست به جا می گذارند که هم ظاهر براق و نامناسبی به پوست می دهد و هم منافذ پوست را باز می کند. اما اگر بهترین کرم های ضد آفتاب مناسب پوست چرب را بشناسید، انتخاب برایتان ساده تر خواهد بود. به ویژه اگر لک پوستی دارید، بهتر است که با یک تیر دو نشان بزنید و از یک کرم ضد آفتاب ضد لک مناسب استفاده کنید. بهترین ضد آفتاب روشن کننده برای پوست چرب عبارتند از:

  • کرم ضد آفتاب لافارر مدل Anti Spot
  • ضد آفتاب پرایم مدل Rejuvenating
  • کرم ضد آفتاب بایودرما مدل Pigmentbio
  • ژل کرم ضد آفتاب روشن کننده ساین اسکین
  • ضد آفتاب ضد لک درماتیپیک
  • کرم ضد آفتاب روشن کننده سی بی مدل Anti Spot
کرم ضد آفتاب روشن کننده برای پوست خشک

ضد آفتاب روشن کننده مناسب پوست خشک

افرادی که پوست خشکی دارند، می توانند از کرم های فاقد چربی که آبرسانی خوبی دارند، استفاده کنند. این افراد همچنین با چرب بودن ضد آفتاب ها نیز مشکلی ندارند و به راحتی می توانند چربی کرم های سنگین را تحمل کنند. اما اگر پوست خشکی دارید، حتما باید محصولی را انتخاب کنید که برای پوست های حساس مناسب باشد. زیرا پوست های خشک اغلب حساس هم هستند و به مواد شیمیایی آلرژی زای موجود در کرم ها واکنش نشان می دهند. از جمله کرم های ضد آفتاب مناسب پوست های خشک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کرم ضد آفتاب آردن اکسپرت ایج و آتوپیا
  • ضد آفتاب سینره بی رنگ
  • ضد آفتاب برایت مکس
  • کرم ضد آفتاب روشن کننده ژیناژن
  • ضد آفتاب ضد لک نوکس
  • کرم ضد آفتاب ایزدین مدل Active Unify
  • ضد آفتاب نوتروژینا مدل Bright Boost و Ultra Sheer
  • کرم ضد آفتاب بایودرما مدل Photoderm spot
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
نظرات کاربران
اطلاع رسانی کن
guest
مثلا: نوشین جعفری
مثلا: me@example.com
برای اطلاع رسانی های و تخفیف های رز سرخ
0 کامنت
قدیمی
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنت ها

  • تماس با ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲
  • اینستاگرام رز سرخ
  • ارسال پیام در واتسپ
  • مشاوره رایگان

تماس با رز سرخ

۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲


یا، ما با شما تماس می گیریم: