میکرودرم خانگی

معرفی ۹ روش پاکسازی پوست صورت با دستگاه

ارسال به دیگران:

داشتن پوست زیبا و شاداب تاثیر فوق العاده ای در ظاهر افراد دارد. بسیاری از افراد به دلیل مشغله های گوناگون قادر به رسیدگی اصولی به پوست خود نیستند. یکی از مراقبت هایی که اغلب به آن روی می آورند، پاکسازی پوست صورت است. اما اگر پوست مشکلات پیچیده تری داشته باشد از پاکسازی صورت با دستگاه استفاده می شود. پاکسازی صورت به دلایل مختلفی انجام می ‌شود. برخی می‌ خواهند جوش‌ های سرسیاه خود را از بین ببرند. برخی برای سلامتی و جوانسازی پوست آن را انجام می‌ دهند. بعضی از افراد هم فقط به دنبال آرامش و تغذیه پوست خود هستند.

پاکسازی پوست صورت با دستگاه علاوه بر حل مشکلات پوستی، می ‌تواند فواید بسیاری برای پوست شما داشته باشد. امروزه روش ‌ها و دستگاه ‌های مختلفی برای پاکسازی پوست صورت در کلینیک‌ ها ارائه می‌ شود. شما می‌ توانید با توجه به نوع پوست و نیاز خود و همچنین توصیه پزشک بهترین آن‌ ها را انتخاب کنید. دراین مقاله قصد داریم به معرفی ۹ روش پاکسازی پوست صورت با دستگاه بپردازیم. با ما همراه باشید.

آموزش پاکسازی پوست صورت
آموزش پاکسازی پوست صورت دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

نور LED

پاکسازی پوست با نور LED یک روش درمانی غیر تهاجمی است. این دستگاه از طول موج‌ های مختلف نور برای درمان مشکلات مختلف پوستی استفاده می ‌کند. رنگ ‌های مختلف باعث ایجاد واکنش ‌های مختلف بر روی پوست می ‌شوند. به عنوان مثال، نور آبی با التهاب مبارزه می ‌کند. به همین دلیل برای خلاص شدن از شر باکتری‌ های ایجاد کننده آکنه مناسب است.

نور قرمز و نور نزدیک به مادون قرمز به پوست شما کمک می‌ کند تا سریع‌ تر بهبود یابد. باعث رشد کلاژن و جوانسازی پوست می ‌شود، و خطوط و چین و چروک ‌ها را درمان می‌ کند. می‌توانید برای داشتن پوست درخشان، از انواع ماسک های خانگی استفاده کنید.

پاکسازی پوست با نور LED برای انواع پوست مناسب است. به همین دلیل می ‌تواند یک درمان مکمل برای انواع مختلف پوست باشد.

لیزر (Laser Skin Resurfacing)

پاکسازی صورت با لیزر

لیزر درمانی یک روش پاکسازی تهاجمی است. مهم‌ ترین لیزر مورد استفاده در این درمان لیزر فرکشنال است. این روش احیا کننده پوست است. لایه‌ های خارجی پوست را از بین می ‌برد و تولید کلاژن را تحریک می ‌کند. به این ترتیب شرایط را برای رشد سلول‌ های جدید فراهم می‌ کند. همچنین از این روش می‌ توان برای کاهش ظاهر ضایعات و خطوط روی صورت و گردن استفاده کرد.

لیزردرمانی ممکن است برای بعضی از افراد دردناک باشد. بنابراین، قبل از درمان باید از کرم ‌های بی‌حس کننده استفاده کنید. تعداد جلسات درمانی مورد نیاز شما به پوست شما بستگی دارد. پس از درمان ممکن است احساس آفتاب سوختگی داشته باشید.

میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ زخم‌ های کنترل شده ‌ای را از طریق سوزن‌ های ریز در پوست ایجاد می ‌کند. این یک روش پاکسازی تهاجمی است که برای جلوگیری از درد به کرم بی‌ حس کننده احتیاج دارد.

میکرونیدلینگ با ایجاد پارگی ‌های عضلانی باعث افزایش گردش خون و تولید کلاژن می ‌شود. این صدمات میکروسکوپی باعث می‌ شوند که پوست شما روند بهبودی را آغاز کند. این امر منجر به ایجاد پوستی سالم‌ تر، بهبود علائم پیری، جای جوش، و ناهمواری بافت پوست می ‌شود.

دستگاه اکسیژن صورت

میکرودرم یا دستگاه اکسیژن صورت چیست

روش پاکسازی با اکسیژن دقیقاً همان چیزی است که از نام آن پیداست. پس از آماده شدن صورت و باز کردن منافذ، اکسیژن از طریق یک ابزار فشار ویژه به پوست وارد می ‌شود. این روش منافذ را پاک کرده و گردش خون را بهبود می‌ بخشد. این کار باعث می ‌شود که پوست شما دوباره جوان و با طراوت شود.

دستگاه اکسیژن صورت برای انواع پوست مناسب است. باعث آبرسانی و روشن‌ تر شدن پوست می ‌شود. افرادی که از پوست لک ‌دار و کدر خود خسته شده‌ اند، می ‌توانند این روش پاکسازی پوست را امتحان کنند.

هیدرافیشیال

اگر ازجوش ‌های سر سیاه، سرسفید و افتادگی پوست رنج می ‌برید، هیدرافیشیال می ‌تواند روش مناسبی برای پاکسازی صورت شما باشد. این دستگاه لایه بیرونی و سلول ‌های مرده پوست شما را مانند جاروبرقی تمیز می‌ کند. دستگاه هیدرافیشال با مکش بالا هرگونه آلودگی و کثیفی را از روی صورت شما برمی ‌دارد.

بعد از پاکسازی، همین دستگاه چندین سرم را به پوست تزریق می ‌کند. تا پوست شما را تمیز، هیدراته، و روشن کند. هیدرافیشیال برای پوست‌ های خشک، معمولی، مختلط و چرب مناسب است. این روش پاکسازی اغلب اولین قدم برای سایر روش‌ های پاکسازی است.

دستگاه فرکانس بالا (High Frequency)

دستگاه فرکانس بالا، فرکانس رادیویی و های فرکانسی نیز نامیده می ‌شود. نوعی دستگاه پاکسازی صورت است که در آن از جریان ‌های الکتریکی با فرکانس بالا برای اکسیژن رسانی به پوست استفاده می ‌شود. این روش بدون درد برای انواع پوست‌ های مستعد آکنه بسیار مؤثر است. همچنین به کاهش ظاهر چین و چروک‌ و کوچک شدن منافذ کمک می کند. هایفرکانسی سموم و باکتری ‌ها را از بین می ‌برد.

میکرودرم ابریژن

دستگاه بلولایت رفع آکنه

دستگاه بلولایت رفع آکنه با هدف قرار دادن باکتری ‌هایی که باعث آکنه می ‌شوند کار می‌ کند. آکنه‌ هایی که با سایر روش‌ های پاکسازی پوست از بین نرفته ‌اند، با این روش درمانی سبک، قابل درمان هستند. دستگاه بلولایت به ندرت باعث ایجاد عوارض جانبی می شود و به پوست آسیب نمی رساند.

میکرودرم ابریژن

میکرودرم ابریژن یک روش کم‌ تهاجمی برای پاکسازی پوست است. این دستگاه ابزاری دارد که سر آن بلورهای الماس یا کریستال قرار دارد. میکرودرم ابریژن، لایه بالایی پوست را مانند کاغذ سمباده می ‌تراشد. پزشک از این ابزار دستی برای اسپری کردن بلورهای کوچک کریستال روی پوست استفاده می‌ کند. با قدرت مکش دستگاه، بلورها همراه با سلول‌ های مرده تراشیده شده، از سطح پوست به داخل دستگاه کشیده می شوند.

این روش پاکسازی پوست سلول‌ های مرده پوست انباشته شده بر روی صورت را از بین می ‌برد. این امر باعث افزایش گردش خون در پوست و افزایش میزان کلاژن و الاستین می ‌شود. این روش بدون درد و غیرجراحی است. میکرودرم ابریژن لکه‌ های ناشی از افزایش سن، جای جوش و چروک ‌های ریز را کاهش می‌ دهد.

دستگاه گالوانیک صورت

دستگاه گالوانیک صورت از جریان‌های گالوانیک برای تحریک صورت استفاده می ‌کند. این یک روش پاکسازی غیرجراحی است که باعث تقویت عضلات صورت می ‌شود. در میان انواع مختلف روش‌ های پاکسازی پوست، گالوانیک یکی از بهترین روش‌ های ضد پیری برای کاهش چین و چروک پوست است. علاوه بر این، در این روش از چندین محصول مراقبت پوستی نیز استفاده می ‌شود. پاکسازی پوست با دستگاه گالوانیک برای به حداقل رساندن چین و چروک، تقویت پوست، تولید کلاژن و سفت شدن پوست مناسب است. نتایج فوری قابل مشاهده هستند، اما برای حفظ نتایج به چندین جلسه درمانی نیاز خواهید داشت.

منبع: ejollify

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 9 میانگین: 4.3]
نظرات کاربران
اطلاع رسانی کن
guest
مثلا: نوشین جعفری
مثلا: me@example.com
برای اطلاع رسانی های و تخفیف های رز سرخ
0 کامنت
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنت ها

  • تماس با ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲
  • اینستاگرام رز سرخ
  • ارسال پیام در واتسپ
  • مشاوره رایگان

تماس با رز سرخ

۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲


یا، ما با شما تماس می گیریم: