اکستنشن مو چیست؛ معرفی انواع اکستنشن مو

اکستنشن مو چیست؛ معرفی محبوب ترین انواع اکستنشن مو

ارسال به دیگران:

موهای افراد یکی از اجزای کلیدی در جذابیت و نوع شخصیت آن‌ ها به شمار می‌ روند. در واقع فرم، رنگ و حتی نوع آرایش موها یکی از بارزترین ویژگی‌ های شخصیتی شما را بروز می ‌دهد. به همین سبب بسیاری از افراد سالیانه هزینه زیادی را بابت خدمات مو مانند انواع شینیون ساده و مجلسی، بافت مو و … و همچنین محصولات مراقبتی مو پرداخت می ‌کنند.

اما مسلما نمی ‌توانید مدام رنگ یا مدل موهایتان را تغییر دهید، تا به بهترین نتیجه ممکن برسید. رنگ و دکلره کردن مداوم موها ممکن است آسیب ‌های جبران ناپذیری برای سلامت موهایتان داشته باشد. یکی از بهترین روش ‌ها برای آزمایش انواع مدل ‌ها و رنگ موها، استفاده از اکستنشن مو است.

آموزش اکستنشن مو
آموزش اکستنشن مو دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

اکستنشن مو مردانه و زنانه در واقع ساده ‌ترین روش برای افزایش حجم، طول و یا تغییر رنگ موهایتان است. به علاوه امروزه رواج بیش از اندازه لوازم آراستن مو، منجر به گسترش و تنوع بسیاری در این محصولات شده‌ است و انواع اکستنشن مو به بازار معرفی شده است. بنابراین بی شک می‌ توانید اکستنشنی مطابق با سلیقه و چهره خود پیدا کنید.

این موهای مصنوعی در انواع مختلفی تولید می شوند که هرکدام کاربرد و ویژگی خاص خود را دارد. شما باید با توجه به نیاز و سلیقه خود مدل مناسب خود را انتخاب کنید. در ادامه این مطلب به شما می گوییم که اکستنشن مو چیست و رایج‌ترین انواع اکستنشن مو، مزایا، و نکات مهم مراقبتی آن را بررسی می کنیم.

اکستنشن مو چیست - انواع مختلف اکستنشن رنگی

اکستنشن مو چیست؟

اکستنشن مو یکی از روش های محبوب آرایش مو است که برای افزایش حجم و همچنین تغییر فرم یا رنگ موهایتان به کمک شما می‌آید. این موهای مصنوعی با قابلیت اتصال موقت یا دائمی می توانند در هر فرم، سایز و یا تناژ رنگی متناسب با موهای طبیعی شما باشند. به بیان دیگر با کمترین زحمتی برایتان بهترین و جذاب‌ترین موها را به وجود می‌آورند.

انواع اکستنشن مو ساده و رنگی

همان گونه که اشاره کردیم امروزه انواع اکستنشن مو ساده و رنگی در بازار موجود است. فرقی ندارد که موهای شما چگونه باشد. بلند و کوتاه، تیره و روشن و حتی فر و صاف. همیشه می‌توانید یکی از انواع اکستنشن مو را پیدا کنید، که با موهای طبیعی خودتان مطابقت داشته باشد. همچنین اگر بتوانید خوب از اکستنشن نگهداری کنید، حتی تا ۸ ماه هم ماندگاری دارند.

۱. اکستنشن موی کلیپسی

اکستنشن کلیپسی یکی از رایج‌ترین و کاربردی‌ترین انواع اکستنشن مو است. این نوع اکستنشن مو با کلیپس‌های کوچکی که در انتهای خود دارد، به راحتی می‌تواند به موهایتان اضافه شود. به علاوه برداشتن آن هم خیلی راحت است. کافیست کلیپس را باز کنید و آن را به انتهای ریشه موهایتان بچسبانید. این نوع اکستنشن در انواع مختلفی در بازار موجود است که می‌توانید به تناسب جنس، نوع و رنگ موهایتان از آن استفاده کنید.

اکستنشن مو چسبی

۲. اکستنشن موی چسبی

بسیاری از افراد با کلیپس‌های اکستنشن کلیپسی احساس راحتی نمی‌کنند. در این صورت اکستنشن چسبی گزینه مناسب بعدی برای این افراد است. اکستنشن‌های چسبی هم مانند کلیپسی در انواع مختلف و رنگ‌های گوناگون در بازار موجودند. البته اگر از انواع کوتاه این اکستنشن استفاده کنید، ظرافت بهتری به موهایتان می‌بخشند. به علاوه با نوارهای نامرئی خود به زیبایی با موهایتان ترکیب می‌شوند و جلوه طبیعی‌تری دارند.

۳. اکستنشن مو حلقه‌ای

اکستنشن موی رینگی در چند ثانیه حجم مناسبی به موهای شما می‌دهد. حلقه‌های باریک این اکستنشن به سادگی با چند گیره لابه لای موهایتان فیکس می‌شوند و جلوه خوبی به موهایتان می‌بخشند. این نوع اکستنشن هم در مدل‌ها و رنگ‌های مختلفی برخوردار است.

۴. اکستنشن موی کشی

اکستنشن موی کشی برای موهای چرب انتخاب ایده‌آلی به شمار می‌رود. موهای چرب اغلب از چربی زیادی برخوردارند که منجر به چرب و لغزنده شدن بافت موها می‌شوند و ممکن است اکستنشن از میان موها بیفتد. در چنین شرایطی فرد باید برای ریموو اکستنشن ها به آرایشگاه مراجعه کند. اما کش‌های موجود در این محصول ، به خوبی اکستنشن را در جای خود حفظ می‌کنند و مانع لغزش آن می‌شوند. البته ممکن است موقع نصب موهایتان را کمی بکشد.

اکستنشن بافت مو رنگی

۵. اکستنشن بافت مو رنگی و ساده

بافتن موها کاری سخت و زمان بر است و ممکن است وقت زیادی بطلبد. بنابراین اگر می‌خواهید انواع مدل بافت مو را روی سر خود داشته باشید و زمان کافی ندارید، اکستنشن بافت انتخاب مناسبی برایتان خواهد بود. به علاوه هر زمان که بخواهید می‌توانید آن‌ها را جدا کنید و دوباره استفاده کنید. اکستنشن بافت مو در دو نوع بافت ساده و بافت پیچانده در بازار موجود است. مراقبت از اکستنشن موی بافت نسبت به دیگر اکستنشن ها مراقبت بیشتری می طلبد.

۶. اکستنشن موی آمبره

اگر موهایتان را با تکنیک آمبره رنگ کرده‌اید، بهتر است از اکستنشن متناسب با آن استفاده کنید. اکستنشن‌های آمبره از سایه‌های مختلفی برخوردار هستند و می‌توانند جلوه طبیعی به موهایتان ببخشد. کافیست رنگ و سایه متناسب با موهایتان پیدا کنید. البته بسیاری از مراکز فروش اکستنشن یا آرایشگاه‌های مختلف هم می‌توانند آن‌ها را با رنگ موهای خودتان هماهنگ کنند.

۷. بالیاژ مو ها با اکستنشن

برخی اوقات برای جلوه بخشیدن به موهای خود نیاز به استفاده از چندین رنگ و تناژهای مختلف دارید. در این مواقع اکستنشن موی بالیاژ می‌تواند به شما کمک کند. فرقی ندارد از چه مدلی استفاده می‌کنید. چه آن‌ها را بدوزید یا بچسبانید و یا ببندید، بی شک ظاهر فوق‌العاده‌ای برایتان ایجاد می‌کنند. به علاوه از آن‌جا که موهای بالیاژ شده از سایه‌ها و تناژهای مختلفی برخوردارند، تطبیق تناژ رنگی این نوع اکستنشن کار چندان سختی نیست.

۸. دوخت اکستنشن مو رنگی به سر

بهترین سالن اکستنشن مو

اکستنشن موی دوخته از هیچ گونه چسبی استفاده نمی‌کند. این نوع اکستنشن ساده و رنگی با دوخته شدن به موهای طبیعی خودتان فیکس می‌شود. بنابراین با این اکستنشن حتی می‌توانید به صورت معمول حمام کنید. اکستنشن متصل می‌تواند تا یک ماه و نیم برایتان ماندگاری داشته باشد.

۹. اکستنشن موی میکرو مهره‌ای

اکستنشن موی مهره‌ای بر خلاف مدل‌های دیگر الحاقات حجیمی ندارد که لابه لای موهایتان اضافه شود. بنابراین اگر به دنبال اکستنشن‌های طریف هستید می‌توانید از این مدل اکستنشن مهره‌ای استفاده کنید. اکستنشن مهره‌ای مانند تارهایی نازک به لابه لای موهایتان اضافه می‌شود. اگرچه میزان افزایش حجم مو در اما در عوض تغییرات فوق العاده‌ای در ظاهرتان ایجاد می‌کند.

۱۰. اکستنشن موی نانو مهره‌ای

اکستنشن نانو مانند میکرو است. با این تفاوت که از ریزترین مهره‌های موجود در جهان برخوردار است. این نوع اکستنشن با بافته شدن در میان موهای طبیعی خودتان به ریشه موها می‌چسبد و ظاهری دلفریب ایجاد می‌کند. ظرافت مهره‌های نانو هم به طبیعی‌تر جلوه دادن موها کمک بسزایی می‌کند.

۱۱. اکستنشن مو با کراتین

اکستنشن مو کراتینه

اکستنشن موی کراتینه مناسب افرادی است که تمایل به استفاده از الحاقاتی مانند مهره، حلقه، گیره یا چسب ندارند. اکستنشن کراتینه در واقع رشته‌های واقعی مو است که پروسه کراتینه روی آن‌ها انجام شده‌ است. این نوع اکستنشن‌ها به وسیله اتصالات گرم یا سرد به موهای شما اضافه می‌شوند. به علاوه ظاهر سالم و شاداب این نوع اکستنشن می‌تواند تاثیر بسزایی در جذابیت موهایتان داشته باشد.

۱۲. اکستنشن موی دائمی

اکستنشن دائمی مو زنانه یکی از بهترین انواع اکستنشن مو است که به سادگی از موهایتان جدا نمی‌شود. در واقع مانند موهای طبیعی خودتان است. نیاز نیست نگران افتادن بست‌ها یا جدا شدن چسب باشید. فقط فراموش نکنید که این نوع اکستنشن نیاز به ترمیم دارد. بنابراین در دوره‌های منظم به آرایشگاه بروید، تا ماندگاری بهتری داشته باشد.

مزایای اکستنشن مو

۱. افزایش حجم، سایز و ضخامت موها

یکی از مهم ‌ترین فواید اکستنشن مو افزایش حجم و سایز موهای شماست. اگر درصدد بلند کردن موهای کوتاه خود باشید، استفاده از اکستنشن بهترین و سریع‌ ترین راه حل ممکن است. در واقع با استفاده از اکستنشن مو در کمتر از چند دقیقه سایز موهای ۲۰ سانتی خود را به ۴۰ سانت  یا بیشتر افزایش می ‌دهید. به علاوه اگر اکستنشن‌ های با کیفیتی تهیه کنید، می‌ توانید به راحتی حجم و ضخامت موهای نازک خود را بهبود ببخشید و به جذابیت موها بیافزایید.

آموزش اکستنشن مژه
آموزش اکستنشن مژه دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

۲. صرفه جویی در وقت

یکی دیگر از فواید اکستنشن موو صرفه جویی در وقت است. اگر روزانه وقت زیادی برای نگهداری و آرایش موهای خود ندارید، اکستنشن مو انتخاب ایده‌ آلی برایتان خواهد بود. امروزه انواع اکستنشن‌ مو مصنوعی یا اکستنشن موی طبیعی در بازار موجودند، که می ‌توانید به راحتی به موهای خود اضافه کنید. به این ترتیب در کمتر از چند دقیقه ظاهری بی نقص و زیبا برای خود به وجود می‌ آورید.

۳. تغییر و ایجاد تنوع

اگر شما هم در زمره افرادی هستید که از تنوع بخشیدن به موهایتان لذت می ‌برید، اکستنشن مو انتخاب مناسبی برایتان خواهد بود. با استفاده از این محصولات به راحتی می‌ توانید موهایتان را به مدل ‌های مختلفی از جمله بلند، لایه لایه، مجلسی، با هایلایت‌ های رنگی، فر، صاف و هر مدل یا رنگی که بخواهید تبدیل کنید. با استفاده از لینک فر کردن مو را به سادگی یاد بگیرید..

به علاوه نیازی نیست نگران آسیب‌ رساندن به موهای خود باشید. اکستنشن ‌ها، موهای شما را از آسیب ‌های حاصل از مواد شیمیایی مانند دکلره در امان نگه می ‌دارند. مهم نیست چه مدل مویی با چه سایزی و چه رنگی را در ذهن دارید. هر کدام را بخواهید در کوتاه ‌ترین زمان و با کیفیت عالی به دست می ‌آورید.

از آنجایی که ریموو اکستنشن مو در بسیاری از روش ها بسیار ساده است، پس به راحتی می توانید هر زمان که اراده کنید آنها را تغییر دهید. همچنین می توانید اکستنشن مو در خانه را نیز امتحان کنید و به سادگی موهای دلخواه خود را بدست آورید.

انواع اکستنشن مو چه مزایایی دارد؟

۴. مخفی کردن موهای بد فرم

بدون تردید همه افراد حداقل یک بار در طول زندگی خود از تغییر مدل موهایشان ناراضی بوده ‌اند. حتی اگر از بهترین آرایشگاه و حرفه ‌ای‌ترین آرایشگر دنیا هم استفاده کنید، باز هم ممکن است از مدل یا رنگ موهایتان ناراضی باشید. در این مواقع اکستنشن مو یک راه حل فوری برای خلاص شدن از موهای ناهماهنگ شماست. بنابراین اگر برای حاضر شدن در جمعی از موهای خود احساس شرمساری دارید، کافیست سری به فروشگاه ‌های اکستنشن مو بزنید. به این ترتیب حتی اگر وحشتناک ‌ترین موی دنیا را هم داشته باشید، با استفاده از اکستنشن ظاهری فوق العاده پیدا می‌ کنید.

۵. داشتن ظاهری متفاوت

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده که سلبریتی‌ ها چگونه هر بار با یک ظاهر متفاوت در صحنه حاضر می .شوند. بی شک همه افراد تمایل دارند که در هر موقعیتی ظاهر و تیپی جدید داشته باشند. در واقع چاره این کار فقط به دست اکستنشن مو است. اکستنشن‌ های با کیفیتی که امروزه در بازار موجودند، با ظاهر طبیعی خود به راحتی می ‌توانند در میان موهایتان گم شوند. بنابراین برای تغییر ظاهر شما در هر موقعیتی کارآمد هستند. این افزونه‌ های منحصر به فرد بدون هیچ ماده شیمیایی در کمترین زمان ممکن ظاهرتان را تنوع و جذابیت می‌ بخشند. اگر می ‌خواهید تارهای رنگی به لابه لای موهایتان بیافزایید، یا سایز و حالت آن‌ها را عوض کنید، اکستنشن مو انتخاب مناسبی برایتان خواهد بود. به این ترتیب در هر مجلسی می‌ درخشید. 

۶. هایلایت بدون دکلره

با استفاده از اکستنشن مو دیگر لازم نیست موهایتان را با آسیب‌ های مواد شیمیایی حاصل از رنگ و دکلره به مخاطره بیاندازید. کافیست از اکستنشن‌ های موقت یا کلیپسی استفاده کنید و هر رنگ و مدل هایلایت مو که می ‌خواهید به موهایتان ببخشید. انواع اکستنشن مو فانتزی در رنگ های مختلف در بازار وجود دارد که می توانید بوسیله آن ها جلوه متفاوتی به موهای خود بدهید.

مدل های متنوع هایلایت مو در خانه بدون نیاز به دکلره

۷. همراهی با مد روز

با استفاده از اکستنشن مو، همیشه به روز و بر اساس مد پیش می‌ روید. اگر شیفته مد و ترندهای روز هستید و یا فقط برای چند روزی نیاز به تنوع دارید، اکستنشن مو راه حل مناسبی به نظر می‌رسد. در واقع اکستنشن با ظاهر به روزی که برایتان می‌ آفریند، قدرت و اعتماد به نفس را به شما هدیه می ‌کند.

عوارض اکستنشن مو

هیچکدام از روش های زیبایی بدون ضرر نیستند. اکستنشن مو نیز از این قضیه مستثنی نیست. بنابراین بهتر است قبل از تصمیم گیری نهایی، درباره عوارض اکستنشن مو اطلاعات کاملی بدست آورید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

۱. ریزش مو

احتمالا شما هم درباره ریزش موی کششی چیزهایی شنیده اید. این نوع ریزش مو در اثر کشیده شدن بیش از حد مو رخ می دهد. اتفاقی که هنگام انجام اکستنشن مو میفتد. بنابراین ممکن استمدتی بعد از انجام این کار متوجه ریزش شدید موهایتان شوید که ممکن است به آسیب دائمی ریشه موهایتان منجر شود.

۲. ایجاد آلرژی

بسته به نوع و روشی که انتخاب می کنید، ممکن است به مواد مورد استفاده برای چسباندن موهای مصنوعی به موهای خودتان حساسیت داشته باشید. در صورت ایجاد واکنش آلرژیک به چسب اکستنشن ممکن است پوست سر شما دچار التهاب، قرمزی، خارش، و سوزش شود.

آموزش اکستنشن مو

۳. تشدید میگرن

اکستنشن کردن موها باعث میگرن نمی‌شود، اما کشیده شدن مو در اثر این کار می‌تواند باعث تشدید سردردهای میگرنی شود.

نکات طلایی مراقبت های بعد از اکستنشن مو

اکستنشن مو یکی از بهترین روش‌ها برای برخورداری از مدل موهای مورد نظر شماست. اگرچه برای انتخاب نوع اکستنشن باید دقت کافی به خرج دهید و مناسب‌ ترین روش اکستنشن مو را برای خود انتخاب کنید. اما این تمام ماجرا نیست.

در واقع نحوه مراقبت‌ از اکستنشن مو نقش بسزایی در حفظ کیفیت و زیبایی ظاهری آن دارد. هر چه بیشتر مراقبت ‌های بعد از اکستنشن مو را رعایت کنید، دوام طولانی ‌تری برایتان خواهد داشت. در ادامه نکات مهم مراقبت از اکستنشن مو را توضیح می دهیم.

۱. شستشوی اکستنشن مو

برای شستشوی موهای اکستنشن شده، بهتر است توصیه‌ های مرتبط را جدی بگیرید. به علاوه سعی کنید بیش از ۳ بار در هفته موهای خود را نشویید. در ادامه مراحل توصیه شده برای شستشوی اکستنشن مو قرار داده شده‌ است.

  • پیش از حمام کردن، گره ‌های موهای خود را توسط یک برس ملایم از ریشه تا ساقه باز کنید.
  • موهای خود را در حالت ایستاده توسط شامپوهای مخصوص و آب ولرم شستشو دهید. سعی کنید موها را به شدت نسایید و نپیچانید.
مراقبت های اکستنشن مو
  • شامپو را به ملایمت روی پوست سر و محل ‌های نصب اکستنشن بزنید، تا آلودگی ‌ها از موها خارج شوند.
  • از نرم کننده فقط در ساقه مو یا میانه ‌های تارهای مو استفاده کنید. سعی کنید به ریشه موها یا محل ‌های نصب اکستنشن برخورد نکند. در نهایت موها را به خوبی آبکشی کنید تا از به هم چسبیدن موها جلوگیری کنید.
  • برای خشک کردن موها از مالیدن و سایش حوله با موها اجتناب کنید. سعی کنید به آرامی آب اضافی آن را بفشارید و سپس موها را به آرامی با حوله خشک کنید.
  • در انتها می ‌توانید از روغن ‌های تقویت کننده برای ساقه موهایتان استفاده کنید. البته سعی کنید روغن را به ریشه موهایتان نزنید.
  • اگر برای خشک کردن موهایتان از سشوار استفاده می‌ کنید، در ابتدا از باد خنک آن استفاده کنید تا مانع از شل شدن یا خوردگی حلقه‌ های اکستنشن شود.

۲. نگهداری روزانه اکستنشن مو

نگهداری روزانه یکی از مهم ‌ترین مسائل در حفظ اکستنشن مو به شمار می ‌رود. برای شروع بد نیست بدانید، استفاده از برس مخصوص اکستنشن در هنگام شانه زدن موها از اهمیت ویژه ‌ای برخوردار است. همچنین همیشه سعی کنید شانه زدن موهایتان را از قسمت ‌های پایینی و ساقه آغاز کنید و به آرامی بالا بروید. هرگز با موهای خیس نخوابید. پیش از خواب از خشک بودن اکستنشن‌ های خود اطمینان حاصل کنید تا مشکلی برایشان به وجود نیاید. همچنین بهتر است پیش از خواب، موهای خود را به صورت دم اسبی شل ببندید یا آن‌ها را ببافید. به این ترتیب از گره خوردن موهای خود جلوگیری می ‌کنید.

مراقبت بعد اکستنشن مو

۳. رنگ کردن اکستنشن مو

بسیاری از خانم ‌ها علاقه زیادی به تغییر رنگ موهای خود و ایجاد تنوع دارند. اما اگر از اکستنشن مو استفاده می‌کنید، شاید بهتر باشد تجدید نظری در علایق خود داشته باشید. اول از همه باید بدانید فقط اکستنشن ‌های طبیعی قابلیت رنگ پذیری دارند و نمی ‌توانید اکستنشن‌های مصنوعی را رنگ کنید. البته فراموش نکنید اکستنشن‌های مو قبلا یک پروسه رنگ را پشت سر گذاشته‌ اند. در نتیجه ممکن است با رنگ کردن مجدد آسیب ببینند.

بنابراین شاید بهتر باشد قبل از انجام اکستنشن، رنگ موهایتان را انتخاب کنید. البته افرادی که از اکستنشن ‌های خاکستری استفاده کنند می‌ توانند برای دوام تناژ محصول از رنگ ‌های نقره ‌ای یا بنفش استفاده کنند. به این ترتیب از محو شدن رنگ آن جلوگیری می ‌شود. در غیر این صورت ممکن است دوام آن کمتر شود.

۴. شنا با اکستنشن مو

کلر موجود در آب استخر یا آب شور دریا و همچنین مواد معدنی و گرمای بیش از معمول، ممکن است اکستنشن مو را دچار آسیب کنند یا رنگ آن را از بین ببرند. به همین سبب شنا و آب تنی در آب استخر یا دریا با وجود اکستنشن مو توصیه نمی ‌شود. البته اگر عاشق آب تنی هستید و نمی‌ توانید از آن دل بکنید، نگران نباشید.

امروزه محصولاتی برای ترمیم موی اکستنشن شده تولید شده ‌اند که ممکن است بتوانند تا حدودی مشکل را برطرف کنند. اما موثر بودن این محصولات تضمین شده نیستند. بنابراین بهتر است با استفاده از محصولات نرم کننده و آبرسان مناسب، از گره خوردن موها جلوگیری کنید. همچنین بهتر است بعد از آب تنی موهایتان را به خوبی بشویید و برای ساقه‌ های مو از مقدار زیادی نرم کننده استفاده کنید.

۵. استفاده از محصولات تخصصی اکستنشن مو

در نهایت استفاده از محصولات مراقبتی تخصصی اکستنشن مو را فراموش نکنید. این محصولات اغلب از با کیفیت ترین مواد تشکیل شده‌اند تا به خوبی از اکستنشن ‌های مو محافظت کنند. با نگهداری مناسب از اکستنشن مو و انجام ترمیم‌ های منظم، می ‌توانید تا مدت‌ها اکستنشن‌ های زیبای خود را حفظ کنید. همچنین اگر تصمیم به برداشتن یا ریموو اکستنشن مو خود دارید، بهتر است به آرایشگر حرفه ‌ای مراجعه کنید. به این ترتیب از آسیب رساندن به پوست سر و موهای خود جلوگیری می ‌کنید.

چه موقع پس از اکستنشن کردن موها میتوان دوش گرفت؟

برای اطمینان از خشک شدن کامل چسب ها توصیه می شود تا ۵ روز دوش نگیرید.

چه مدت می توانم اکستنشن ها را نگه دارم؟

نگهداری اکستنشن ها بیشتر از ۳ ماه توصیه نمی شود. زیرا ممکن است به موهای طبیعی شما آسیب بزند.

حتما باید از شامپوی مخصوصی برای شستن اکستنشن ها استفاده کنم؟

برای شستن اکستنشن موهای خود لازم نیست حتما از شامپوی مخصوصی استفاده کنید. می توانید آن ها را با شامپوی معمولی روزانه خود بشویید.

آیا ریموو اکستنشن مو به موها آسیب می رساند؟

برای برداشتن اکستنشن ها باید حتما به یک متخصص مراجعه کنید. اگر بخواهید خودتان در خانه این کار را انجام دهید ممکن است به موهای طبیعی خود آسیب برسانید. روش ریموو اکستنشن باید مطابق با روش نصب آن انتخاب شود.

آیا بعد از جدا کردن اکستنشن ها می توان دوباره از آن ها استفاده کرد؟

اگر از اکستنشن های طبیعی به کمک کلیپس استفاده کرده باشید، می توانید بعد از جدا کردن به راحتی دوباره از آن ها استفاده کنید.

زهرا رمضانی

شما از کدام نوع اکستنشن مو استفاده کرده اید؟ به نظر شما کدام نوع مناسب تر است؟ نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منابع: who

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 4 میانگین: 3.8]
نظرات کاربران
اطلاع رسانی کن
guest
مثلا: نوشین جعفری
مثلا: me@example.com
برای اطلاع رسانی های و تخفیف های رز سرخ
0 کامنت
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنت ها

  • تماس با ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲
  • اینستاگرام رز سرخ
  • ارسال پیام در واتسپ
  • مشاوره رایگان

تماس با رز سرخ

۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲


یا، ما با شما تماس می گیریم: