بهترین مام ضد تعریق

معرفی بهترین مام های ضد تعریق

ارسال به دیگران:

وقتی که صحبت از یک روز گرم و پرتحرک به میان می آید، شاید استفاده از یک مام زیربغل خوشبو بهترین چیزی باشد که به آن فکر می کنید. شاید بخواهید از بوتاکس زیر بغل برای کنترل تعریق خود استفاده کنید، اما به شما توصیه می کنیم قبل از اینکه به روش های پرخطر و تهاجمی روی بیاورید، استفاده از مام ها را امتحان کنید. در فرمولاسیون بهترین مام های ضد تعریق از مقادیر زیادی مواد فعال استفاده شده است که به کاهش تعریق کمک می کنند. از طرفی مواد معطر و خوشبویی که در این محصولات بکار رفته باعث از بین رفتن بوی بد بدن شما شده و حس طراوت و شادابی به شما می بخشند. این محصولات نه تنها برای افراد مبتلا به هیپرهیدروزیس که یک اختلال عملکرد هورمونی است، بلکه برای هر کسی که به دلایل مختلف دچار عرق زیاد و بدبود در زیر بغل است، یک انتخاب ایده‌آل محسوب می شوند.

آموزش پاکسازی پوست صورت
آموزش پاکسازی پوست صورت دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

مام ها از نظر فرمولاسیون، بافت، بسته بندی، رایحه و اثربخشی، قیمت و … بسیار متفاوت هستند و با اسامی و برندهای مختلفی به بازار عرضه می شوند. از این رو ممکن است انتخاب برای شما دشوار باشد و نتوانید از میان تبلیغات و رنگ و لعاب های مختلف بهترین مارک مام زیر بغل را برای خود انتخاب و خریداری کنید. اگر شما هم از مشکل تعریق بیش از حد زیربغل رنج می برید، با ما همراه باشید تا با انواع مختلف مام و بهترین برندهای آن آشنا شوید.

 انواع مام های زیر بغل

انواع اصلی دئودورانت ها و مام های زیر بغل شامل مام های صابونی، رولی، کرمی، دستمال مرطوب و ژله ای هستند. دو نوع اسپری و خمیری محبوبیت و اثربخشی کمتری دارند. در ادامه رایج ترین انواع مام را بررسی می کنیم:

مام زیربغل صابونی

مام های صابونی یا استیکی به دلیل ساختار جامد و جمع و جوری که دارند بسیار محبوب و پرطرفدار هستند. استفاده از این محصولات ساده است، به راحتی حمل می شوند و به طور اتفاقی در کیف نمی ریزند یا اسپری نمی شوند، و همچنین شما کنترل بیشتری روی میزان و مکان مورد استفاده دارید. اما از معایب این نوع مام ها هم نباید غافل شوید. احتمال ایجاد لک روی بدن و لباس در این محصولات بسیار بیشتر از سایر مام هاست.

مام رولی زنانه

مام زیربغل رولی

اگر فرمول های مایع را ترجیح می دهید، ما به شما مام رول ضد تعریق را پیشنهاد می کنیم. زیرا اپلیکاتور دقیق و روان این نوع مام ها به شما این امکان را می دهد که هر مقدار از محصول را که می خواهید به سادگی روی قسمت مورد نظر پوست خود بمالید. به عبارت دیگر حالت رولی بسته بندی باعث می شود که با وجود مایع بودن محصول، کنترل کاملی روی آن داشته باشید. مام رول ها لک روی لباس باقی نمی گذارند و در برابر بوی نامطبوع و رطوبت مقاوم هستند.

مام زیربغل اسپری

اگر به دنبال محصولی هستید که استفاده آن آسان و سریع باشد، مام اسپری ها بهترین انتخاب هستند. این مام ها به صورت گردهای ریزی روی پوست شما اسپری شده و به سرعت خشک می شوند. بنابراین می توانید به سادگی آن ها را در حین حرکت و بیرون از منزل اسپری کنید و دیگر نگران خیس شدن زیر بغل و لباس خود نباشید. اما اسپری ها مقاومت بالایی در برابر تعریق ندارند و همانطور که گفتیم در میان سایر انواع مام محبوبیت کمتری دارند.

مام زیر بغل کرمی

شاید برایتان عجیب باشد، اما مام های کرمی هم درست به اندازه سایر انواع مام موثر و کاربردی هستند. این محصولات از روغن های طبیعی مانند روغن نارگیل، شی باتر و … ساخته می شوند و از این جهت برای افرادی که محصولات شیمیایی کمتری را ترجیح می دهند، ایده آل هستند. مام های ضد تعریق کرمی علاوه بر کاهش تعریق و بوی بد، به نرم و لطیف کردن پوست زیربغل نیز کمک می کنند. همچنین برخلاف سایر مام ها، بقایای پودری یا چسبناک از خود به جا نمی گذارند و می توانید با خیال راحت از آن ها استفاده کنید.

مام زیر بغل ژله ای

مام زیر بغل ژله ای

ژل ها فرمولاسیون و بافت متفاوت تری نسبت به انواع جامد و مایع دارند. ژل ها بر پایه الکل هستند، به مدت زمان بیشتری برای خشک شدن نیاز دارند و ممکن است باعث بروز تحریک و حساسیت، به ویژه پس از اصلاح با تیغ یا موم اپیلاسیون، شوند. مام های ژله ای اگرچه ظاهر شفافی دارند، اما بعد از خشک شدن مانند مام های جامد ظاهر سفیدی از خود به جا می گذارند. بنابراین اگر قبل از خشک شدن کامل آن لباس بپوشید، ممکن است باعث ایجاد لک روی لباستان شود. اما همه چیز انقدرها هم بد نیست. اثربخشی فرمول های ژله ای نسبت به فرمول های جامد بسیار بیشتر است و اگر اجازه دهید کامل خشک شود، نامرئی می شود و روی پوست نمی ماسد.

کدام نوع مام ضد تعریق بهتر است؟

انتخاب بهترین نوع مام زیر بغل به ترجیح و نظر شما بستگی دارد. زیرا هر کدام از آن ها ویژگی های خاص و مزایا و معایب خود را دارند که می توانند آن ها را به بهترین یا بدترین انتخاب تبدیل کنند. به عنوان مثال، اگر به سریع تر خشک شدن مام فکر می کنید و شدت تعریق شما خیلی زیاد نیست، اسپری ضد تعریق برای شما انتخاب مناسب تری است.

یا اگر با مشکل هیپرهیدروزیس مواجه هستید و به دنبال قوی ترین فرمول می گردید، می توانید از مام های رولی، ژله ای یا حتی صابونی استفاده کنید.

برای افرادی که استفاده از مواد طبیعی تر و دوستدار محیط زیست را ترجیح می دهند و دوست ندارند اثر مام روی پوست و لباس آن ها به جا بماند، مام های کرمی بهترین گزینه هستند.

بهترین مام زیربغل زنانه

اگر سری به فروشگاه های لوازم بهداشتی بزنید، متوجه برندها و مارک های مختلف مام ها می شوید. این تنوع علیرغم اینکه گزینه های پیش روی شما را فزایش می دهد، ممکن است شما را دچار سردرگمی نیز بکند. برای اینکه راحت تر انتخاب کنید، ابتدا با توجه به مطالبی که در بالا گفته شد، نوع مام مورد نظر خود را انتخاب کنید. اکنون می توانید در میان برندهای مختلف، به دنبال بهترین مام ضد تعریق زنانه بگردید. ما در ادامه لیستی از بهترین برندهای مام زنانه را تهیه کردیم که به شما در انتخابتان کمک می کند:

مام زنانه کامان

مام زنانه کامان مدل Deo Lady

کرم ضد تعریق زنانه کامان مدل Deo Lady ساخت ایران است و به دلیل وجود آلومینیوم کلروهیدرات، روغن درخت چای و اتیل هگزیل گلیسیرین در آن یک محصول فوق العاده موثر در کاهش تعریق زیر بغل محسوب می شود. مام ضد تعریق کامان رشد و تکثیر باکتری های مولد بو را کاهش داده و با رایحه دلپذیر و خاصیت آبرسانی و التیام بخشی خوبی که دارد، می تواند باعث ایجاد طراوت و شادابی در پوست شما شود.

رول ضد تعریق زنانه شون مدل Pink Princess

مام رول ضد تعریق زنانه شون مدل Pink Princess برای جلوگیری از تعریق زیاد و بوی بد زیر بغل طراحی شده و برای مصرف روزانه مناسب است. این محصول فاقد الکل و ضد حساسیت است و لکه و سفیدک روی لباس باقی نمی گذارد. مام ضد تعریق شون محصول مشترک ایران و آلمان است، ماندگاری ۲۴ ساعته دارد، دارای رایحه میوه های تابستانی، چوب سدر و وانیل است که به خوشبو شدن و کاهش بوی بدن کمک می ‌کند.

بهترین مام ضد تعریق زنانه

مام زنانه لامینین (Laminin)

لامینین نیز یک برند ایرانی است که مام زنانه آن فوق العاده محبوب و پرطرفدار است. مام رول ضد تعریق لامینین فاقد مواد نگهدارنده و پارابن است و به همین دلیل باعث ایجاد حساسیت نمی شود. همچنین دارای خاصیت ضد میکروبی است و با از بین بردن باکتری های مولد بو از بوی بد ناشی از تعریق زیر بغل جلوگیری می کند. از سایر ویژگی های مثبت این محصول می توان به قدرت جذب و ماندگاری بالا تا ۲۴ ساعت و استفاده راحت آن اشاره کرد.

مام زنانه بیول  (Biol)

مام رول ضد تعریق زنانه بیول مدل سافت تاچ یک محصول ایرانی باکیفیت است که می تواند تعریق و بوی نامطبوع زیر بغل شما را تا ۲۴ ساعت از بین ببرد. بوی خوش، استفاده راحت و نداشتن آلومینیوم و پارابن از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این محصول بی نظیر است. علاوه بر این استفاده از عصاره های گیاهی مثل آووکادو، چای سبز و لیمو علاوه بر ایجاد رایحه دلپذیر باعث نرمی و لطافت پوست نیز می شود.

مام ضد تعریق زنانه رکسونا

مام زنانه کاتن درای رکسونا (Rexona)

مام استیک ضد تعریق زنانه رکسونا مدل Cotton dry بادوام ترین مام زیر بغل صابونی است که محافظت ایده آلی در برابر رطوبت و بوی نامطبوع زیر بغل ایجاد می کند. این محصول هیچگونه لک و سفیدی روی لباس ها ایجاد نمی کند، فاقد الکل است و رایحه فوق العاده دلنشینی دارد. مام رکسونا صابونی می تواند تا ۴۸ ساعت نیز ماندگاری داشته باشد و زیربغل شما را بدون عرق و بو نگه دارد.

مام ضد تعریق ایوروشه (Yvesrocher)

ایوروشه برند با کیفیت فرانسوی است که مام های ضد تعریق در رایحه های گیاهی مختلفی مانند بابونه، لوندر، نعنا و … تولید کرده است. مام رولی های ایوروشه فاقد آلومینیوم، پارابن، و الکل هستند و بنابراین هیچونه ضرر و حساسیتی ایجاد نمی کنند. ارگانیک بودن، اثربخشی بالا، رایحه های دلچسب و ماندگاری طولانی از مزایای مام های این برند است که آن را در لیست بهترین مام های دنیا قرار داده است.

مام ضد تعریق الارو  (Ellaro)

اگر به دنبال یک مام زنانه با رایحه ملایم و ماندگاری طولانی می گردید، ما مام الارو مدل Aluminium_free را پیشنهاد می کنیم. همانطور که از نام آن پیداست، در ترکیبات این محصول خبری از آلومینیوم و مضرات آن نیست. همچنین به دلیل نداشتن پارابن می توانید آن را به راحتی برای پوست های حساس و مستعد اگزما و آکنه استفاده کنید. در فرمولاسیون این مدل مام زنانه الارو از رایحه مریم گلی استفاده شده است که بوی بسیار دلنشینی را ایجاد می کند.

بهترین مام زیربغل مردانه

مام ضد تعریق مردانه شون

رول ضد تعریق مردانه شون مدل Black Forest

مام رول مردانه بلک فارست شون، بهترین مام رول ضد تعریق الکل فری ایرانی است که با داشتن اسانس ‌های طبیعی گل‌ های جنگلی و چوب، حس طراوت و شادابی را به شما خواهد داد. مام ضد تعریق شون علاوه بر بوی خوش و بی نظیری که دارد، فاقد پارابن و الکل بوده و بنابراین هیچگونه حساسیتی روی پوست ایجاد نمی کند. همچنین هیچ رد و لک سفیدی روی لباس باقی نمی گذارد و می تواند تا ۲۴ ساعت تعریق و بوی بد زیربغل شما را کنترل کند.

رول ضد تعریق مردانه نایس (Nice)

مام مردانه نایس را می توان بهترین مام زیر بغل دانست. زیرا به سرعت جذب پوست می شود، ضد حساسیت است، و از الکل در فرمولاسیون آن استفاده نشده است. همچنین خاصیت آنتی باکتریالی آن باعث می شود باکتری های مولد بو در زیر بغل از بین بروند و بجای آن رایحه گرم و شیرین این مام در تمام طول روز حس خوبی را به شما منتقل می کند.

مام ضد تعریق مردانه نیوآ

رول ضد تعریق مردانه نیوآ (Nivea)

و اما اگر به دنبال بهترین مام ضد تعریق مردانه خارجی می گردید، نیوآ می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. مام ضد تعریق نیوآ مدل Deep خاصیت آنتی باکتریایی دارد و با ماندگاری ۴۸ ساعته نقش مهمی در کاهش تعریق و بوی بد زیر بغل شما ایفا می کند. این محصول رایحه فوق العاده دلپذیر و مطبوعی دارد، روی لباس لک به جا نمی گذارد و با پوست های حساس کاملا سازگار است.

رول ضد تعریق مردانه هیدرودرم مدل Super Fresh

هیدرودرم نیز یکی دیگر از برندهای خوب ایرانی است که مام رول ضد تعریق مردانه آن محبوبیت بسیاری در میان آقایان کسب کرده است. مام مردانه سوپر فرش فاقد الکل و با ماندگاری ۴۸ ساعته است که از تعریق بیش از اندازه زیر بغل شما جلوگیری کرده و رایحه مطبوعی را از خود به جا می گذارد.

ژل ضد تعریق مردانه کامان  (Come on)

برند کامان همانگونه که در ساخت مام ضد تعریق زنانه عملکرد بسیار خوبی داشته، در تولید مام مردانه نیز بسیار حرفه ای است و توانسته یک محصول ایده آل را تولید کند. ژل شفاف ضد تعریق کامان مدل ZH۱۰۲ با خاصیت آنتی باکتریالی قوی خود فعالیت باکتری های روی پوست زیر بغل را متوقف کرده و از تولید بوی بد جلوگیری می کند. رایحه این محصول فوق العاده دلچسب است و می تواند تا ساعات طولانی تعریق زیر بغل شما را کنترل کند. 

خرید بهترین مام زیربغل

چگونه بهترین مام ضد تعریق را انتخاب کنیم؟

بسیاری از ما در ذهن خود با این سوال مواجه شده ایم که مام ضد عرق چی خوبه؟ در واقع برای انتخاب یک مام زیربغل مناسب باید به این موارد دقت کنیم:

نوع مام

همانطور که در بالا به طور کامل توضیح دادیم، مام ها از نظر بافت، فرمولاسیون و بسته بندی انواع مختلفی دارند که در تاثیرگذاری، سهولت در استفاده و بسیاری موارد دیگر با یکدیگر متفاوت هستند. بنابراین در اولین قدم باید بدانید که کدام نوع برای شما مناسب است.

رایحه

قدم دوم انتخاب رایحه مام است. دئودورانت های ضد تعریق امروزه در رایحه های متنوعی تولید می شوند که می توانید بسته به سلیقه خود بهترین آن ها را انتخاب کنید.

اگر حساسیت دارید یا به هر دلیلی نمی خواهید که مام شما بو داشته باشد، می توانید از انواع مام بدون بو استفاده کنید که فقط جلوی تعریق شما را بگیرد.

فرق مام و دئودورانت

تفاوت مام و دئودورانت چیست؟

بسیاری از مردم به هر محصول خوشبویی که برای خوشبو کردن و جلوگیری از عرق بدن استفاده شود، دئودورانت می گویند. اما مام و دئودورانت یکی نیستند و با هم تفاوت دارند. درواقع دئودورانت ها فقط بدن و زیربغل را خوشبو می کنند اما جلوی تعریق را نمی گیرند. اما اسپری و مام ضد تعریق علاوه بر خوشبو کردن بدن فعالیت غدد تولید کننده عرق را متوقف کرده و زیربغل شما را کاملا خشک نگه می دارد.  

مضرات مام ضد تعریق

یکی از مهم ترین نگرانی هایی که در مورد مضرات مام های ضد تعریق وجود دارد، خطر سرطان است. مطالعاتی که در سال های اخیر انجام شده است نشان می دهد که ضد تعریق‌ های مبتنی بر آلومینیوم ممکن است خطر ابتلا به سرطان سینه را افزایش دهند.

به گفته محققان مواد شیمیایی که در فرمولاسیون مام ها وجود دارد، به ویژه آلومینیوم، جذب پوست می شوند. این اتفاق پس از اپیلاسیون بدن یا اصلاح زیر بغل با تیغ و کنده شدن بخش هایی از سطح پوست، بیشتر می شود. بنابراین این مواد و فلزات سنگین با DNA یا هورمون های زنانه واکنش نشان داده و سلول های سرطانی را ایجاد می کنند. هرچند این تحقیقات هنوز کامل نیستند و برخی دیگر از محققان رابطه ای میان مام ها و سرطان سینه پیدا نکرده اند. به نظر می رسد همچنان به تحقیقات بیشتری نیاز است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
نظرات کاربران
اطلاع رسانی کن
guest
مثلا: نوشین جعفری
مثلا: me@example.com
برای اطلاع رسانی های و تخفیف های رز سرخ
0 کامنت
قدیمی
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنت ها

  • تماس با ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲
  • اینستاگرام رز سرخ
  • ارسال پیام در واتسپ
  • مشاوره رایگان

تماس با رز سرخ

۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲


یا، ما با شما تماس می گیریم: