مهاجرت با ناخن کاری

مهاجرت ناخن کار؟

ارسال به دیگران:

ناخن کاری یکی از رشته های بسیار پولساز و پرطرفدار در ایران و تمام دنیاست. این حرفه نه فقط کاشت ناخن را شامل می شود، بلکه مانیکور و پدیکور و حتی طراحی ناخن را نیز در بر می گیرد. متخصصین این حرفه با کسب مهارت و تجربه و پس از دریافت مدرک فنی و حرفه ای آرایشگری در رشته ناخن می توانند در ایران به درآمدهای بسیار خوبی دست پیدا کنند. اما ممکن است برخی از شما به هر دلیلی مهاجرت به یک کشور دیگر را برای ادامه زندگی خود انتخاب کنید. در چنین موقعیت هایی احتمالا این سوال به ذهن شما خطور می کند که آیا مهاجرت با ناخن کاری امکان پذیر است؟ کدام کشور برای مهاجرت ناخن کار بهتر است؟ و برای این کار به چه مدارکی نیاز دارم؟

آموزش طراحی ناخن
آموزش طراحی ناخن دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

قبل از هر چیز باید بدانید که برای مهاجرت از طریق این حرفه باید دوره آموزش کاشت ناخن را در ایران طی کرده باشید و بعد کشور مورد نظر خود را برای مهاجرت انتخاب کنید. اما برای اینکه بتوانید به تمام سوالات خود پاسخ دهید، ما تصمیم گرفتیم در این مقاله هر آنچه را که باید درباره مهاجرت با شغل کاشت ناخن بدانید با شما در میان بگذاریم تا بتوانید قدمی آگاهانه در مسیر مهاجرت خود بردارید.

برای مهاجرت از طریق کاشت ناخن چه چیزی راباید درنظر داشته باشیم؟

اگر دوره ناخن کاری خود را در ایران گذرانده اید و می خواهید در خارج از کشور کار کنید، بسیار مهم است که بتوانید کشور مقصد خود را به درستی انتخاب کنید. از این رو در نظر گرفتن مواردی که در ادامه توضیح می دهیم، می تواند به شما در گرفتن یک تصمیم درست و اصولی کمک کند.

مهاجرت ناخن کار به عمان

وضعیت بازار کار کاشت ناخن؟

همانطور که می دانید، هر جامعه ای ویژگی های فرهنگی و اخلاقی خاص خود را دارد. در برخی از کشورها تقاضای خانم ها برای خدمات زیبایی ناخن بیشتر است و در برخی دیگر کمتر. همچنین بعضی از کشورها جمعیت غالب سالخورده ای دارند و احتمالا نمی توانند بازار خوبی برای شما باشند. یا شاید فکر کنید کشورهای مسلمان متقاضیان کمتری برای کاشت و طراحی ناخن دارند. در مقابل به نظر می رسد کشورهایی با جمعیت جوان و سطح درآمد بالا می توانند انتخاب خوبی برای رشته های آرایشگری، به ویژه ناخن کاری، باشند. بنابراین لازم است که برای انتخاب کشور مقصد خود، حتما این مورد را به دقت بررسی کنید.

مجوز و مقررات؟

یکی دیگر از مواردی که باید برای مهاجرت خود در نظر بگیرید، مقررات کشور مقصد برای دریافت مجوز کار یا حتی استخدام شدن در سالن های زیبایی است. ممکن است لازم باشد مدارک معتبر بین المللی مختلفی داشته باشید یا در دوره های پیشرفته ای ثبت نام کنید. در برخی کشورها نیز حتما باید دوره های آموزشی لازم را در همان کشور بگذرانید تا موفق به دریافت اجازه کار شوید. همچنین بهتر است که اطلاعات کاملی را درمورد قرارداد بین سالن زیبایی و پرسنل در کشور مقصد کسب کنید. تحقیق کردن درباره مجوزهای لازم و موانع قانونی که ممکن است سر راه شما قرار بگیرد، دید روشن و دقیقی از مسیر پیش روی شما می دهد و به شما کمک می کند تا مسیر حرکت خود را به درستی تعیین کنید.

مهاجرت ناخن کار به دبی

میزان درآمد و هزینه زندگی؟

طبیعتا شما کار می کنید تا بتوانید زندگی خوب و مرفهی داشته باشید. بنابراین مهم است که درباره میزان درآمد ناخن کاری در کشور و شهر مورد نظر خود و همچنین هزینه زندگی در آن اطلاعات کاملی داشته باشید. هزینه اجاره سالن یا صندلی، خورد و خوراک، پوشاک، اجاره مسکن، بیمه، هزینه های درمانی، حمل و نقل و موارد بسیار دیگر که حتما باید در محاسبات خود لحاظ کنید. زمانی ناخن کاری برای مهاجرت گزینه خوبی خواهد بود که بازار کار خوبی داشته باشد و بتواند هزینه های زندگی شما را تامین کند. پس این موضوع را جدی بگیرید.

وضعیت اقامت و ویزا؟

قوانین کشورها برای صدور ویزای کاری یکسان نیست. مهاجرت ناخن کار در برخی کشورها به رسمیت شناخته نمی شود و ویزایی برای آن صادر نمی شود. اما ممکن است بتوانید برای شرکت در دوره های خاصی که در کشور مورد نظر شما برگزار می شود، ویزا بگیرید و پس از دریافت مدرک معتبر و پیدا کردن شغل در آن کشور، موفق به دریافت اقامت کاری شوید. به عنوان مثال برای ناخن کار شدن در کشور آلمان می توانید در دوره های آوسبیلدونگ آرایشگری شرکت کنید و پس از ۳ سال مدرک فنی و حرفه ای این کشور را دریافت کرده و کار خود را در سالن های زیبایی آغاز کنید.

بهترین کشور برای مهاجرت ناخن کار

کیفیت زندگی و میزان امنیت؟

علاوه بر شرایط کاری و اقتصادی، نکته مهمی که باید برای مهاجرت در نظر بگیرید، کیفیت زندگی شماست. یک زندگی آرام و امن علاوه بر اینکه بر سلامت روح و روان شما تاثیر می گذارد، می تواند در پیشرفت شغلی شما نیز موثر باشد. نکاتی که برای بررسی کیفیت و امنیت زندگی در کشور مقصد باید در نظر بگیرید شامل امکانات رفاهی و آموزشی، وضعیت آب و هوا، سطح امنیت و آرامش، کیفیت خدمات درمانی، سبک زندگی و … است.

هزینه‌های راه‌اندازی کسب و کار؟

اگر سرمایه کافی دارید و می خواهید کسب و کار خودتان را در کشور مقصد راه انداری کنید، ضروری است که از قبل اطلاعات کاملی درباره هزینه های مورد نیاز برای این کار داشته باشید. به نظر نمی رسد که بتوانید با مدرک کاشت ناخن ایران امکان تاسیس آرایشگاه زنانه در کشورهای دیگر برای شما وجود نداشته باشد. در بسیاری از کشورها برای راه اندازی سالن های زیبایی یا سالن ناخن نیاز است که مدارک معتبر همان کشور را اخذ کنید. اما می توانید به عنوان کارآموز در آرایشگاه ها کار کنید یا اگر مدارک و سوابق کاری شما مورد تایید قرار بگیرد، می توانید صندلی اجاره کنید و مشغول به کار شوید. اما با این حال به تحقیقات خود ادامه بدهید. هر کشوری قوانین مخصوص به خود را دارد. شاید بتوانید با مدارک ناخن کاری معتبر و ارائه سوابق کاری خوب اجازه راه‌اندازی کسب و کار را نیز دریافت کنید.

مهاجرت ناخن کار به ترکیه

بهترین کشور برای مهاجرت ناخن کار؟

اگر قصد مهاجرت با مدرک کاشت ناخن را دارید ولی هنوز کشور خود را انتخاب نکرده اید، پیشنهاد می کنیم که آلمان، کانادا، و استرالیا را در نظر بگیرید. این سه کشور امروزه مقصد بسیاری از متخصصان حوزه زیبایی هستند و از نظر سطح و کیفیت زندگی نیز شرایط ایده آلی دارند. اما طبیعتا قوانین آن ها برای پذیرش مهاجر یکسان نیست و نیاز است که تحقیقات گسترده و کاملی از شرایط صدور ویزا برای ناخن کار، شرایط کاری، هزینه های زندگی و … را درباره آن ها انجام دهید تا در نهایت بتوانید انتخاب دقیقی داشته باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
نظرات کاربران
اطلاع رسانی کن
guest
مثلا: نوشین جعفری
مثلا: me@example.com
برای اطلاع رسانی های و تخفیف های رز سرخ
0 کامنت
قدیمی
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنت ها

  • تماس با ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲
  • اینستاگرام رز سرخ
  • ارسال پیام در واتسپ
  • مشاوره رایگان

تماس با رز سرخ

۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲


یا، ما با شما تماس می گیریم: