داستر ناخن چیست

داستر ناخن چیست و چگونه استفاده می شود؟(راهنمای عالی)

ارسال به دیگران:

برای دیزاین و زیباتر کردن هرچه بیشتر ناخن ها روش های بسیاری وجود دارد. استفاده از دیسکوژل ناخن، استمپر ناخن، انواع ابزارهای طراحی مانند نوار طراحی، نگین و … می تواند خاص ترین ایده های ذهن شما را به واقعیت تبدیل کند. اما یکی از محبوب ترین و جذاب ترین ابزارهای طراحی ناخن که برای هر مدل و همه سلیقه ها قابل استفاده است، داستر ناخن نام دارد. داستر درخشش بی نظیری به ناخن های شما می بخشد و برای کسانی که عاشق زرق و برق هستند یک انتخاب عالی است.

آموزش طراحی ناخن
آموزش طراحی ناخن دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

اگر به طرح های براق و رنگی علاقه مند هستید یا به دنبال یک طرح ناخن جذاب مجلسی می گردید، حتما این محصولات کوچک و دوست داشتنی را امتحان کنید. برای اینکه بیشتر درباره داستر ناخن و نحوه استفاده از آن بدانید، و همچنین با زیباترین مدل های آن آشنا شوید، در این مقاله با ما همراه باشید.

داستر ناخن چیست؟

داستر ناخن یا پودر داستر نوعی پودر اکلیلی است که درخشش خارق العاده ای به ناخن های شما می بخشد. دانه های درشت این نوع اکلیل باعث ایجاد بافت و زیبایی خارق العاده ای روی ناخن می شود. پودر داستر را می توان بعد از کاشت اکریلیک، کاشت ژل یا ژلیش ناخن استفاده کرد.

انواع داستر ناخن

امروزه انواع رنگ داستر ناخن در سایزهای مختلف وجود دارد. شما می توانید یک رنگ را انتخاب کنید و آن را روی همه یا بعضی از ناخن های خود بزنید. همچنین می توانید چند رنگ را با هم ترکیب کنید و یک داستر ناخن هفت رنگ فوق العاده جذاب را درست کنید.

روش استفاده از داستر ناخن

استفاده از این پودرهای رنگارنگ و زیبا بسیار ساده است. اولین کاری که باید بکنید انتخاب روش کاشت یا دیزاین ناخن هایتان است. چه کاشت اکریلیک انجام می دهید، چه کاشت ژله ای و چه ژلیش ناخن می توانید از این محصولات زیبا استفاده کنید. در ادامه با نحوه استفاده از پودر اکلیل بر روی لاک ژل همراه ما باشید.

ویدئو شماره ۱- آموزش داستر ناخن

برای زدن پودر اکلیل بر روی لاک ژل، ابتدا باید دو لایه لاک مورد نظر خود را روی ناخنتان بزنید و هر لایه را در دستگاه UV یا LED خشک کنید. پس از این مرحله کار اصلی شما شروع می شود.

ابتدا یک لایه تاپ ژل بزنید و تا زمانی که هنوز خیس است و حالت چسبندگی و نوچی دارد، اکلیل ها را روی آن بریزید. مقدار استفاده از اکلیل به سلیقه خودتان بستگی دارد. می توانید از میزان کمی اکلیل استفاده کنید، به طوری که رنگ زمینه ناخنتان مشخص باشد. همچنین می توانید آن را روی ناخن پر کنید و کل لاک زمینه را بپوشانید.

ویدئو شماره ۲- استفاده از پودر اکلیل روی ناخن

در مرحله بعد به آرامی به کناره های ناخن ضربه بزنید تا پودرهای اضافی بریزند. سپس با یک براش بادبزنی کوچک با ضربه های بسیار آرام اکلیل ها را روی ناخن فیکس کنید و به مدت ۳۰تا ۶۰ ثانیه در دستگاه قرار دهید. پس از اینکه لایه تاپ کت زیر اکلیل ها خشک شد، یک لایه تاپ کت دیگر نیز روی اکلیل ها بزنید و دوباره در دستگاه خشک کنید.

بعد از این مرحله روی ناخن دست بکشید. اگر زبری اکلیل را احساس کردید، یک لایه دیگر تاپ ژل بزنید. زیرا ژل باید به طور کامل روی اکلیل ها را بپوشاند تا هم به جایی گیر نکند و هم به مرور زمان نریزد و ظاهر ناخن را خراب نکند. پس از زدن لایه دوم تاپ کت با یک پد آغشته به الکل سطح ناخن را پاک کنید و تمام! ناخن اکلیلی براق و زیبای شما آماده است.

مدل های دیزاین ناخن با داستر

داستر سفید ناخن
داستر سفید ناخن
پودر اکلیل ناخن رنگارنگ
طراحی ناخن اکلیلی
پودر داستر نقره ای
پودر داستر نقره ای
آمبره ناخن اکلیلی
آمبره ناخن اکلیلی
لاک داستر سبز
لاک داستر سبز
طراحی ناخن با داستر
دیزاین ناخن با اکلیل درشت
لاک داستر صورتی
لاک داستر صورتی
لاک داستر طلایی
لاک داستر طلایی
کاشت ناخن با داستر
کاشت ناخن اکلیلی
رنگ لاک داستر
زیباترین رنگ لاک داستر
اکلیل ناخن نقره ای
اکلیل ناخن نقره ای
طرح ناخن مجلسی

منبع: etsy

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 11 میانگین: 4.1]
نظرات کاربران
اطلاع رسانی کن
guest
مثلا: نوشین جعفری
مثلا: me@example.com
برای اطلاع رسانی های و تخفیف های رز سرخ
0 کامنت
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنت ها

  • تماس با ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲
  • اینستاگرام رز سرخ
  • ارسال پیام در واتسپ
  • مشاوره رایگان

تماس با رز سرخ

۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲


یا، ما با شما تماس می گیریم: