براش های آرایشی فانتزی

معرفی انواع براش‌ آرایشی | نحوه استفاده، کاربرد و شستن آن‌ها (فوق العاده کامل)

ارسال به دیگران:

همه ما می‌دانیم که آرایش یک تخصص و هنر است. اما داشتن ابزار آرایشی مناسب نیز روی دیگر این سکه است که باید به آن توجه کنید. داشتن یک مجموعه خوب و باکیفیت از انواع این محصولات زیبایی برای یک آرایش زیبا و حرفه‌ای ضروری است. بنابراین در ادامه به معرفی انواع براش های آرایشی می‌پردازیم و درباره کاربرد و شستن آنها نیز صحبت می‌کنیم.

این روزها اگر سری به فروشگاه‌های لوازم آرایشی بزنید، با انواع مختلفی از براش‌های آرایشی مواجه خواهید شد. این تنوع زیاد ممکن است خرید براش را به یک چالش بزرگ برای شما تبدیل کند.
بنابراین مهم است که بدانید به کدام یک از این براش‌ها نیاز دارید.

ما در این مطلب لیست کاملی از براش‌های آرایشی و کاربرد آن‌ها به همراه نحوه استفاده و شستشو آن‌ها را تهیه کرده‌ایم. بعد از مطالعه این مطلب می‌توانید خرید دقیق‌تر و بهتری داشته باشید. پس خواندن این مقاله را از دست ندهید!

آموزش میکاپ و گریم
آموزش میکاپ و گریم دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

معرفی انواع براش‌های آرایشی

تفاوتی ندارد که آرایشگر حرفه‌ای هستید یا آرایش و میکاپ را به صورت مبتدی انجام می‌دهید، اگر می‌خواهید در نهایت نتیجه مطلوبی به دست آورید باید از ابزارهای مطلوب برای این کار استفاده کنید.

براش‌ها نه تنها استفاده از لوازم آرایش را سریع و آسان می‌کنند، بلکه باعث می‌شوند محصول مورد نظر به آرامی و به طور یکنواخت روی پوست قرار بگیرند. هر براشی مناسب یکی از محصولات آرایشی است.
در ادامه شما را با انواع آن و کاربرد هر کدام آشنا می‌کنیم. همچنین می‌توانید در ادامه آن معیارهای یک براش آرایشی خود را بخوانید.

معرفی انواع براش آرایشی
انواع مختلف براش های آرایشی

کاربرد انواع براش آرایشی از نظر ساختار ظاهری

تمامی براش‌های آرایشی از دو ساختار اساسی تشکیل می‌شوند. متریال و شکل ظاهری هر کدام نیز با توجه به کاربرد و میزان سهولت در استفاده، متفاوت است. اما اگر بخواهیم آن‌ها را بر اساس ساختار ظاهری تقسیم بندی کنیم می‌توانیم به محصولات قلمی، براش مسواکی یا براش قاشقی اشاره کنیم. کاربرد براش های آرایشی بر اساس نوع و حجم آنها متفاوت است و استفاده های متنوعی از آنها می‌شود.

براش قلمی

نوع قلم مویی که نوع رایج این محصولات است و احتمالا با شنیدن نام براش آرایشی ابتدا به یاد آن‌ها می‌افتید. این قلم‌ها به دلیل سهولت در استفاده بسیار مشهور هستند. شما می‌توانید آن‌ها را در متریال‌های مختلف بیابید و استفاده نمایید.

قسمت سر قلم‌ها از موهای نرم و متراکمی ساخته شده‌اند. این بخش دارای تنوع زیادی در شکل ظاهری است که استفاده از انواع کرم‌ها، پودرها و مواد جامد آرایشی را برای شما ممکن می‌سازد. در ادامه و در دسته بندی از نظر کاربرد می‌توانید نوع دلخواه خود را انتخاب کنید.

معرفی انواع براش های آرایشی فانتزی

براش مسواکی

در دسته دوم براش‌های مسواکی را داریم. این ابزار که به نام براش قاشقی نیز شناخته می‌شوند، سن کمتری نسبت به قلم‌ها دارند. در واقع زمان زیادی از معرفی و حضور آن‌ها در این زمینه نمی‌گذرد. این مدل‌ها در همین زمان اندک، توجه افراد زیادی را به خود جلب نموده به طوری که طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد.

محبوبیت آن‌ها به دلیل تراکم موهای آن است که از نفوذ مواد کرمی به عمق آن جلوگیری می‌کند. این محصولات دارای ساختار یکسانی هستند با این تفاوت که در سایزهای متنوعی تولید و عرضه می‌شوند. در واقع هر سایز آن برای کار خاصی انتخاب می‌شود.

معرفی انواع براش قاشقی

معرفی انواع براش آرایشی از نظر متریال

متریال استفاده شده در انواع براش آرایشی یکی از معیارهای مهم در زمان انتخاب و خرید آن‌هاست.
همانطور که می‌دانید این محصولات از دو بخش دسته و قسمت سر آن ساخته شده است. هر کدام از این بخش‌ها دارای متریال‌های مختلفی است که می‌توانید مطابق نیاز خود از آن بهره ببرید.

متریال دسته دارای تنوع بالایی است. دسته‌های سرامیکی، چوبی،سیلیکونی و پلاستیکی انواع رایج آن است. که در این بین دسته‌های سرامیکی از مقاومت بالایی برخوردارند. در حالی که انواع دسته پلاستیکی و فانتزی دارای قیمت پایین‌تری است.

همچنین قسمت سر آن‌ها که دارای مو است در دو نوع متریال، قابل دسترسی است.
بعضی از انواع براش های آرایشی که معرفی می‌کنیم از موی طبیعی ساخته شده است. در این حالت از موی سمور، اسب و حیوانات دیگر استفاده می‌شود. این نوع قلم‌ها به دلیل نرمی و لطافت آن‌ها، برای استفاده مواد پودری توصیه می‌شود. بسیاری از دوستداران طبیعت به دلیل استفاده از موی حیوانات در این محصول از تولید آن‌ها اعلام نارضایتی می‌کنند.

براش های آرایشی را چگونه بشوییم

نوع دوم آن از موی مصنوعی ساخته می‌شود. استفاده از این نوع محصولات برای پخش کردن مواد کرمی توصیه می‌شود. زیرا از جذب مواد کرمی به عمق قلم جلوگیری می‌کند.

با گسترش استفاده از مواد مراقبتی و انواع ماسک صورت، نوع دیگری از قلم‌ها با عنوان براش سیلیکونی روانه بازار شدند. متریال این محصولات سیلیکون است که با نام قلم ماسک نیز شناخته می‌شوند. شما می‌توانید با استفاده از آن‌ها به راحتی ماسک صورت خانگی را پخش کنید.

آموزش آرایش و پیرایش
آموزش آرایش و پیرایش دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

معرفی انواع براش آرایشی از نظر کاربرد

لازمه یک آرایش بی‌نقص، تهیه محصولات از برندهای معروف و لوکس نیست. شما باید انواع براش را بشناسید و کاربرد هر یک را بدانید. همچنین آگاهی کافی از جزییات یک قلم خوب را داشته باشید. در این حالت است که می‌توانید انتخاب درستی داشته باشید.
در ادامه به کاربرد این محصولات در برابر لوازم آرایشی اشاره می‌کنیم.

معرفی انواع ست براش آرایشی

معرفی انواع براش آرایشی کرم پودر یا فاندیشن

آرایش شما باید با یک پایه یکنواخت از کرم پودر شروع شود. حتی اگر در انتخاب کرم پودر به خوبی عمل کرده باشید، بدون استفاده از ابزار مناسب نمی‌توانید به درستی از کرم پودر استفاده کنید.

براش‌های کرم پودر به دو نوع کلی تقسیم می‌شوند. هر کدام دارای تفاوت‌هایی هستند که در کاربرد آن‌ها و نحوه پخش کرم‌پودر مایع قابل مشاهده است. به عنوان مثال یکی از آن‌ها مانند قلم مو عمل می‌کند در حالی که یکی دیگر با عنوان براش قاشقی کاربرد دارد.

در کنار تفاوت‌ها، هر دو آن‌ها برای پخش کرم‌پودر کاربرد دارند به همین خاطر به عنوان یکی از بزرگ‌ترین براش‌های آرایشی شناخته می‌شوند. در واقع علت این بزرگ بودن نیز در کارکرد آن‌ها خلاصه می‌شود. آن‌ها باید کرم را به سرعت و بسیار ساده پخش کنند، به طوری که در نهایت نتیجه‌ای کاملا یکدست برجای گذارد.

انواع براش آرایشی کرم پودر
معرفی انواع براش آرایشی کرم پودر

یکی از این مدل‌ها دارای سر گرد و بزرگی است. همچنین سطح بزرگ آن باعث می‌شود به راحتی کرم را پخش کنید تا در نهایت پایه آرایشی کاملا یکدست برای شما فراهم شود. موهای نرم و متراکم آن، علاوه پخش کردن مطلوب کرم، از نفوذ آن به عمق و از بین رفتن ریشه‌های اصلی آن جلوگیری می‌کند. در این حالت است که زیرسازی مناسبی به دست می‌آورید و می‌توانید به راحتی مابقی آرایش خود را انجام دهید.

مدل دیگر آن دارای سر بیضوی است. سر انعطاف پذیر آن به شما این امکان را می‌دهد در تمامی نقاط صورت از آن استفاده کنید. همچنین می‌توانید کرم را به راحتی به هر قسمتی هدایت کنید تا زیرسازی آرایش شما یکدست باشد. این نوع به خصوص برای فاندیشن به کار می‌رود.

یک براش کرم پودر خوب دارای موهای صاف و انعطاف‌پذیر است که می‌تواند کرم پودر را به راحتی روی صورت شما پخش کند. این براش‌ها در اندازه‌های متفاوتی وجود دارند که انتخاب آن‌ها کاملاً به اولویت شخصی شما بستگی دارد. داشتن یک ابزار خوب به شما کمک می‌کند کاور و پوشش‌دهی مناسب داشته باشید.

همچنین شما می‌توانید از بیوتی بلندر برای پخش کردن کرمپودر استفاده کنید. در نهایت باید به سلیقه شخصی خودتان توجه کنید.

براش و بیوتی بلندر

براش استیپلینگ

براش استیپلینگ را می‌توان برای انواع پودر پنکیک، رژ گونه، برنزر، و هایلایتر استفاده کرد. بعلاوه برای استفاده از محصولات مایع و کرمی نیز بسیار موثر است.

ساختار کلی آن به صورتی است که در قسمت بالایی سر آن، موهایی صاف و یکدست مشاهده می‌کنید. این حالت باعث می‌شود بتوانید انواع مواد آرایشی را با آن پخش کنید.
در قسمت بالای براش موهای فیبری دوتایی وجود دارد که باعث ایجاد نرمی و لطافت مضاعف شده و نتیجه بسیار طبیعی را ایجاد می‌کند. انتهای براش یک حالت بسیار سبک و پر مانند دارد.

براش استیپلینگ و نحوه استفاده از آن

معرفی انواع براش آرایشی با طرح کانسیلر

برای استفاده دقیق از کانسیلر، باید از یک براش کوچک کانسیلر استفاده کنید. براش کانسیلر در اصل نسخه بسیار کوچکی از نوع کرم پودری آن است. شکل آن مانند قلم موی نقاشی است اما کمی متراکم‌تر است.
کوچک و متراکم بودن این ابزار باعث می‌شود بتوانید با دقت و ظرافت بیشتری کانسیلر را به نقاط مختلف صورت خود بمالید.

همچنین در نوع قاشقی آن، شاهد ابزاری مشابه مدل کرمی آن هستید اما با سایز کوچکتر.

معرفی انواع براش آرایشی کانسیلر

براش پودر یا براش کابوکی

یکی از انواع مختلف قلم‌های آرایشی است که نسبت به بقیه بزرگ تر و کرکی می‌باشد. این محصول فرم گنبدی شکل دارد تا محصول را به طور یکنواخت روی صورت پخش کند. براش پودر به طور کلی یک براش ضخیم، کاملاً الیافی (مصنوعی یا طبیعی) است که برای بسیاری از محصولات آرایشی قابل استفاده است.

همچنین براش کابوکی نیز یکی از انواع همین دسته است با این تفاوت که دسته‌ای کوتاه‌تر و ضخیم‌تر دارد.

براش کابوکی

براش رژ گونه

در صورتی که از رژگونه پودری استفاده می‌کنید، استفاده از براش برای داشتن جلوه طبیعی و زیبا کاملاً ضروری است. همانطور که انتخاب رژ گونه مهم است، انتخاب براش رژگونه نیز اهمیت ویژه ای دارد.

طراحی یک قلم رژگونه خوب مشابه نسخه‌هایی است که کاربری پودری دارند، اما اندازه آن برای قرارگرفتن بر روی گونه‌ها کوچکتر است. برخی از براش‌های رژ گونه کمی زاویه‌دار طراحی شده‌اند تا بتوانند رژ گونه را دقیق‌تر روی گونه بکشند.

معرفی مدل براش رژگونه آرایشی

براش کانتور

کانتور یک روش عالی برای زاویه سازی صورت با آرایش است. برای اینکه درست انجام شود به یک براش مناسب با کیفیت خوب نیاز دارید.

براش‌های مختلفی می‌توانند برای کانتورینگ استفاده شوند. اما در حالت ایده‌آل، شما باید به جای استفاده از مدل مربوط به رژگونه یا کرم پودر، براش مخصوص این کار را تهیه کنید.

براش کانتور به اندازه براش رژگونه است اما دارای موهای بسیار متراکم و زاویه‌دار است که نتیجه بسیار دقیق و ظریفی را حاصل می‌کند. این ابزار را می‌توان برای محصولات کانتور پودری یا کرمی استفاده کرد.

کاربرد براش های آرایشی

براش برنزر

براش برنزر از نظر شکل شبیه براش پودر یا براش رژگونه است. اما بسیار پهن و حتی کرکی‌تر از آن‌ها است. دلیل این نوع طراحی این است که برنزر باید به طور یکنواخت روی پوست پخش شود.

براش برنزر

براش هایلایتر

براش هایلایتر با اکثر انواع براش‌های آرایشی بسیار متفاوت است. شکل آن مانند بادبزن است و موهای بسیار نازکی دارد. شکل بادبزنی این محصول به شما امکان می‌دهد تا هایلایتر را به طور یکنواخت و ظریف روی نواحی مورد نظر پخش کنید.

براش هایلایتر

براش سایه چشم

برای زدن انواع مدل سایه چشم، به انواع مختلفی از براش‌های آرایشی که به طور خاص برای سایه چشم طراحی شده‌اند نیاز دارید. این ابزار بسیار کوچکتر و متراکم‌تر از براش‌های صورت هستند.
آن‌ها برای استفاده دقیق از سایه چشم طراحی شده‌اند تا حداکثر کنترل را داشته باشید. بهتر است بدانید که قلم آرایشی چشم نقش مهمی در یک آرایش چشم حرفه ای دارد.

براش پلک

این نوع براش‌ سایه، همانطور که از نامش پیداست، برای زدن سایه چشم در بالای پلک استفاده می‌شود. این ابزار بسیار جمع و جور است و به شکل نوع کرم پودری آن است اما موهای آن بسیار متراکم‌تر است.
• براش خط پشت پلک: نوع دیگری از براش سایه چشم وجود دارد که برای قسمت خط پشت پلک استفاده می‌شود. این محصول بسیار متراکم است و برای ایجاد دقیق‌ترین نتیجه ممکن دارای یک حالت زاویه‌دار یا نوک تیز است.
• براش ترکیب کننده سایه چشم: این محصول پر کاربرد ترین براش سایه چشم است. از براش ترکیب کننده سایه چشم برای یکدست کردن سایه استفاده می‌شود. شست و شوی براش های آرایشی به صورت منظم به حفظ یکنواختی رنگ کمک می‌کند.

براش سایه پلک

معرفی انواع براش آرایشی خط چشم و ابرو

برای کشیدن خط چشم زیبا و مرتب کردن دقیق ابرو، به یک براش نوک تیز نیاز دارید. براش خط چشم یا قلم ابرو برای خط چشم‌های مایع و ژل مناسب هستند. این براش بسیار کوچک یک خط موی کوتاه و متراکم دارد و برای ایجاد دنباله تیز کمی زاویه‌دار است.

معرفی انواع براش آرایشی خط چشم و قلم ابرو

براش ریمل

یک برس ریمل خوب، شکل قرقره‌ای دارد که موهای کوچکی از اطراف آن بیرون زده است. موهای این برس به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به راحتی در بین مژه‌های شما قرار بگیرند تا بتوانند مایع ریمل را به تمام مژه‌ها برسانند.

براش ریمل برای استفاده از ژل ابرو یا شانه کردن و مرتب کردن ابرو نیز کاربرد دارد. ماندگاری و دوام آن‌ها نسبت به سایرین کم‌تر است.

انواع براش ریمل

معرفی انواع براش آرایشی لب

براش لب می‌تواند استفاده از رژ لب را برای شما بسیار آسان کند. براش لب بسیار کوچک و نازک است، با لایه‌ای از موهای براق که مانند یک قلم‌موی نقاشی عمل می‌کند.

قلم‌های آرایشی و استفاده از آن‌ها می‌توانند یک معمای پیچیده باشند، اما ارزش آن را دارد که برای شناخت آن‌ها کمی وقت بگذارید. امیدواریم که مطالب این مقاله بتواند به شما در انتخاب محصول مورد نظر خود و داشتن یک آرایش بی عیب و نقص کمک کند.

معرفی انواع براش آرایشی لب

نحوه شستن انواع براش آرایشی

چگونگی شستن انواع براش آرایشی یکی از مهم ترین کارهایی است که باید هر هفته انجام بدهید. برای اینکه گریم و میکاپ به خوبی روی پوست شما فیکس بشود، باید از ابزار تمیز استفاده کنید.

همچنین توجه داشته باشید که برای تمیز و سالم نگه داشتن پوست بسیار مهم است که براش‌های خود را به طور مرتب بشویید. براش های کثیف می توانند آلودگی را از طریق منافذ باز به پوست شما منتقل کنند. براشی که به خوبی تمیز نشده باشد، باعث ایجاد مشکلات پوستی می شود.

آموزش خودآرایی
آموزش خودآرایی دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

هر چند وقت یکبار باید براش‌ها را شست؟

اگر به پوست خود اهمیت می دهید، باید یک برنامه روتین هفتگی برای شستن براش ها داشته باشید. این کار به دوام آن‌ها نیز کمک می کند. توجه کنید که تمیز نشدن آن‌ها باعث چسبیدن موهای نوک براش به یکدیگر می‌شوند.
همچنین دیگر انعطاف لازم را ندارند و کارایی شان کم می شود.

۱- براش‌های مخصوص کرم: هفته‌ای یکبار

هر براشی که برای لوازم آرایش کرمی استفاده می شود، هر هفته باید شسته شود. این شست و شو شامل لوازمی مانند کرم پودر، کانسیلر، هایلایتر و فونداسیون می شود.
اگر هر روز این ابزار استفاده می کنید، حتما باید هفته ای یک‌بار شسته شوند.

۲- براش‌های مخصوص پودر: ماهی یکبار

براش‌هایی که برای سایه چشم و برانزر استفاده می شوند، باید یک بار در ماه شسته شوند. وجود پودرهای قدیمی بر روی آن‌ها، می‌تواند روی نرمی و حرکت آنها تاثیر بگذارد.
همچنین رنگ های باقی مانده روی موهای آن، با هر بار استفاده از یک پالت به پالت دیگر جا به جا می شوند.

براش آرایشی

طریقه شستن انواع براش های آرایشی

برای شستشو انواع براش‌های آرایشی بهتر است از شوینده‌های ملایم یا شوینده‌های مخصوص این کار استفاده کنید. می‌توانید این مواد را به راحتی از فروشگاه‌های لوازم آرایشی بیابید. در ادامه مراحل این کار را به شما خواهیم گفت.

در ابتدا بهتر است به میزان کمی سر آن را خیس کنید. در زمان این کار توجه کنید که آب به قسمت‌های عمیق آن نفوذ نکند. اگر اتفاقاتی از این قبیل به دفعات رخ دهد، ممکن است سبب شود چسبی که به وسیله آن موها به دسته متصل شده‌اند از بین بروند.
پس سعی کنید سر قلم را به سمت پایین بگیرید تا آب به آن نفوذ نکند.

چگونه باید براش های آرایشی را بشوییم؟
خیس کردن براش‌های آرایشی

مقداری از شوینده را کف دست خود بریزید. قسمت مویی را به صورت دورانی روی مواد شوینده حرکت دهید. توجه کنید که این کار را به آرامی انجام دهید تا موهای آن دچار شکستگی نشود.

همچنین در این مرحله می‌توانید از صفحه‌های سیلیکونی برای شستشو استفاده نمایید.

نحوه شستن قلم با مایع
شستن قلم‌ها با شوینده

بعد از اینکه مواد به تمامی موها نفوذ نمود و آن را تمیز کرد باید قلم را آب‌کشی کنید.

شستشو قلم به سادگی در ظرفشویی
آبکشی قلم‌ها

در نهایت خیسی آن را با حوله یا دستمال بگیرید و اجازه دهید با هوای اتاق خشک شود.

خشک شدن براش
خشک کردن قلم‌های شسته شده

شستن براش‌های با موی طبیعی

برای شستن براش‌هایی که از موی طبیعی ساخته شده اند، از یک پاک کننده ملایم استفاده کنید. یک شامپوی معمولی یا شامپو بچه را با مقداری آب گرم مخلوط کنید. براش‌ها را داخل آب قرار دهید و چند دقیقه صبر کنید.

آب گرم تمام روغن و پودر را از روی آن پاک می کند، بدون اینکه باعث خشکی و زبری موها بشود. هدف از شستن این ابزار از بین بردن باکتری‌هاست. بنابراین این کار را به آرامی انجام دهید.
توجه کنید که آن را به سمت پایین فشار ندهید. زیرا باعث می‌شود الیاف شکننده شوند یا از بین بروند.

شستن براش‌های با موی مصنوعی

برای شستن براش هایی که با موی مصنوعی ساخته شده اند از مواد قوی تر استفاده کنید. می توانید برای این براش ها از مایع ظرفشویی کمک بگیرید. البته استفاده از شوینده‌های ملایم‌تر مانند شامپو بچه و شوینده مخصوص این ابزار بهتر است.
مطمئن شوید که تمام قسمت های براش شسته شود. براش های مخصوص کرم و رژ لب نیاز به شست و شوی بیشتری دارند. زیرا مواد مورد استفاده در این لوازم، بیشتر به براش می چسبد.

نحوه شستن انواع براش های مصنوعی

شستن سایزهای مختلف

روش های شستن سایزهای مختلف با یکدیگر تفاوت دارد. برای شستن انواع بزرگ، سر آن را به سمت پایین بگیرید و با دست خود موها را ماساژ بدهید.
برای شستن انواع کوچک مقداری از مواد شست و شو را در کف دست خود بریزید. براش را روی کف دستتان بچرخانید و سپس آب‌کشی کنید.
پس از شست‌وشو براش را آب‌کشی کنید. حوله آشپزخانه را دور آن بپیچید و به آرامی فشار دهید.

برای افزایش عمر این ابزار باید همیشه دسته را خشک نگه دارید. خیس کردن دسته باعث شل شدن چسب می شود. برای جلوگیری از خیس شدن، حوله را دور آن بپیچید و دسته را به سمت پایین نگه دارید.

روش های دیگر شستن براش

علاوه بر روش توضیح داده شده در بالا می‌توان از شیوه‌های دیگر در این کار استفاده نمود. این روش‌ها را در ادامه توضیح داده‌ایم.

اسپری آنتی باکتریال

برای براش های کوچک که مخصوص لب و چشم هستند، می توانید از اسپری آنتی باکتریال استفاده کنید. محلول را اسپری کنید. براش را چند بار روی یک حوله یا دستمال تمیز بکشید. این کار را تا زمانی که قلم کاملا پاک شود تکرار کنید.

تمیزکردن براش با اسپری

تمیز کردن براش آرایشی با دستمال مرطوب آرایش

یکی دیگر از روش های شستن انواع براش های آرایشی، استفاده از دستمال مرطوب است. با حرکات دایره وار، برس را روی دستمال مرطوب بکشید. این کار را تا تمیز شدن برس ادامه دهید.

نحوه شستن براش با صابون جامد

براش را مرطوب کنید و با حرکات دایره ای بر روی یک صابون جامد بکشید. زمانی که دیگر اثری از مواد آرایشی روی آن دیده نشد، با آب شست و شو دهید. در مرحله آخر براش را در معرض هوا بگذارید و یا با حوله خشک کنید.

طرز شستن براش ارایشی

پد شست و شوی براش

برای شست و شوی عمقی براش‌ها از یک پد شست و شو کمک بگیرید.
اگر هر هفته از پد شست و شو استفاده کنید تا مانند روز اول تمیز می مانند.

سخن پایانی

استفاده از ابزار متناسب با هر کاری سبب می‌شود نتیجه کار مطلوب باشد. یکی از ابزار مناسب برای میکاپ نیز براش‌های آرایشی است که به شما کمک می‌کند مراحل آرایش را به راحتی و کیفیت بالا انجام دهید. شما می‌توانید با استفاده از انواع این ابزار در تمام مراحل کار، از زیرسازی تا اقدامات نهایی و ظریف را به راحتی انجام دهید.

اگر می‌خواهید عمر آن‌ها زیاد شود و بتوانید در طولانی مدت از آن استفاده کنید، باید در شستشو آن‌ها دقیق باشید.
در این مطلب سعی کردیم به معرفی کامل این محصولات و نحوه شستشو صحیح آن اشاره کنیم.

مهشید عزت پوری

شما تا به حال از کدام یک انواع براش‌های آرایشی استفاده کرده‌اید؟ خوشحال میشیم تجربیاتتون رو با ما به اشتراک بذارید.

منبع: nanshy

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]
نظرات کاربران
اطلاع رسانی کن
guest
مثلا: نوشین جعفری
مثلا: me@example.com
برای اطلاع رسانی های و تخفیف های رز سرخ
0 کامنت
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنت ها

  • تماس با ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲
  • اینستاگرام رز سرخ
  • ارسال پیام در واتسپ
  • مشاوره رایگان

تماس با رز سرخ

۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲


یا، ما با شما تماس می گیریم: