شغل پردرآمد با سرمایه کم

معرفی ۱۱ شغل پر درآمد حوزه آرایشگری و زیبایی

ارسال به دیگران:

تلاش برای داشتن چهره و ظاهر زیبا تحت تاثیر تغییرات سبک زندگی و تبلیغات در تلویزیون و شبکه های اجتماعی به یک امر همه گیر تبدیل شده است. امروزه اغلب خانم ها با میل و اشتیاق فراوان، هزینه زیادی برای خدمات آرایشگری می پردازند. به همین جهت آرایشگری جزو پردرآمد ترین مشاغل در تمام دنیاست. خوشبختانه این شغل نیاز به مدرک دانشگاهی خاصی ندارد. شما با ثبت نام در یکی از آموزشگاه های معتبر فنی و حرفه ای می توانید به راحتی در رشته مورد علاقه تان مدرک معتبر دریافت کنید. پس از گرفتن مدرک معتبر می توانید به راحتی کسب و کاری مستقل داشته باشید.

بهتر است بدانید که برای تاسیس سالن آرایشگری حتما باید مدرک رشته آموزش آرایش و پیرایش را از فنی و حرفه ای بگیرید. اگر فقط قصد کار کردن در یک سالن را دارید نیازی به گرفتن مدرک فنی حرفه ای نیست. اما برای یادگیری رشته مورد نظرتان، بهتر است در یک آموزشگاه معتبر و به صورت اصولی آموزش ببینید. ناگفته نماند که کسب مدرک فنی حرفه ای برای رشته مورد نظرتان، دارای مزایای زیادی می باشد. از جمله این مزایا گرفتن وام خود اشتغالی برای راه اندازی کار می باشد. در این مقاله قصد داریم شما را با ۱۱ شغل پر درآمد حوزه آرایشگری، پردرآمد ترین رشته های آرایشگری و لاین های مختلف رشته آرایشگری آشنا کنیم. بعد از مطالعه مقاله می توانید بر اساس علاقه و استعداد خود یکی از رشته ها انتخاب کنید.

آموزش آرایش و پیرایش
آموزش آرایش و پیرایش دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

۱- کاشت و طراحی ناخن

یکی از پرطرفدار ترین رشته ها در آرایشگری کاشت و طراحی ناخن می باشد. این رشته همیشه مشتریان پر و پا قرصی دارد. خانم ها و دختر های جوان در هر سن و سالی به دنبال داشتن ناخن های زیبا و شیک هستند. پس اگر ذوق، سلیقه و خلاقیت دارید حتما به این رشته به عنوان یک منبع درآمد عالی فکر کنید.

چطور وارد بازار کار کاشت و طراحی ناخن شویم؟

بعد از ثبت نام در دوره آموزش کاشت ناخن و آموزش طراحی ناخن با یادگیری روش های مختلف، با تمرین های مناسب به مهارت کافی برسید. هر مشتری بعد از انجام کاشت ناخن نیاز به ترمیم یا ریموو دارد. بنابراین شما همیشه به واسطه ترمیم ناخن های مشتریان درآمد خوبی دارید. این رشته به سرمایه زیادی نیاز ندارد. بنابراین بعد از کسب تجربه در پیاده سازی روش های مختلف، به راحتی وارد بازار کار بشوید.

درآمد ناخن کار

درآمد شغل کاشت و طراحی ناخن چه قدر است؟

درآمد ناخن کار بستگی به ظرافت کاری دارد که آن شخص انجام می‌دهد. لازم است برای موفقیت در این رشته باید همواره خود را به روز نگه دارید. سعی کنید از نمونه مدل های روز دنیا الگو برداری کنید و تبلیغات مناسبی هم داشته باشید. البته در کنار همه این ها باید خودتان هم کمی خلاقیت به خرج بدهید. به دلیل گستردگی بازار کار این رشته شما در هر سطحی هم که باشید همیشه مشتریان خود را خواهید داشت. درآمد کاشت ناخن به طور میانگین از ماهی ۸ میلیون به بالا می باشد.

۲- رنگ و مش

در گذشته بیشتر خانم ها از روش حنا گذاشتن برای پوشاندن سفیدی موها استفاده می کردند. اما در چند دهه اخیر استفاده از رنگ موهای جذاب و متنوع بسیار فراگیر شده است. حتما شما هم بارها درباره تکنیک های جدید رنگ مو مانند هایلایت، آمبره، بالیاژ، سامبره و … شنیده اید. این تکنیک ها امروزه بسیار پر طرفدار هستند. به طور کلی کار رنگ و مش به دلیل قیمت مواد مصرفی بسیار پر سود می باشد.

چطور وارد بازار کار رنگ و مش شویم؟

کار رنگ و مش و انجام تکنیک های رنگ مو، یک کار بسیار تخصصی است. رنگ موها و پودرهای دکلره از برند های مختلفی هستند. بنابراین توصیه ما به شما این است که در ابتدا یک آموزش کاتالوگ خوانی رنگ مو بگذرانید. تا با تمام طیف های رنگی به خوبی آشنا شوید. بعد از گذراندن آموزش رنگ و مش، باید تخصص و مهارت لازم را از طریق آموزش در دوره رنگ و مش فرا بگیرید. پیشنهاد ما این است که مدتی به عنوان دستیار رنگ و مش در یک آرایشگاه فعالیت کنید.

درآمد رنگ و مش کار مو در ایران چقدر است؟

درآمد شغل رنگ و مش کار چه قدر است؟

میزان درآمد شما وابسته به عوامل گوناگونی می باشد. یکی از مهم ترین عوامل میزان تخصص و مهارت شما در این رشته است. عوامل دیگری همچون مکان سالن، قیمت مواد مصرفی و تبلیغات مناسب نیز در درآمد شما موثرند. ولی به طور کلی می توان گفت درآمد رنگ و مش کار متوسط از ۸ میلیون به بالا می باشد.

۳- شینیون مو

شینیون کردن مو دیگر محدود به عروسی ها و مراسم نمی شود. در سال های اخیر به شینیون مو شاخه های دیگری مانند براشینگ مو و کرلی کردن مو نیز اضافه شده. این امر باعث شده تا خانم ها برای مناسبت های کوچک مانند دورهمی یا تولد هم به آرایشگاه مراجعه کنند. بنابراین رشته شینیون مو و زیر شاخه های آن بسیار درآمد زا هستند. مخصوصا زمانی که حرفه ای شوید و توانایی انجام آموزش شینیون عروس را داشته باشید.

چطور وارد بازار کار شینیون مو شویم؟

از آنجایی که انجام شینیون یک کار تخصصی است باید در ابتدا در دوره آموزش شینیون مو شرکت کنید. بعد از انجام تمرین های مستمر، به عنوان دستیار یک شینیون کار حرفه ای، کار خود را شروع کنید. توجه داشته باشید که در این رشته هیچ چیزی به اندازه تمرین کردن، اهمیت ندارد. پس آموزشگاهی را انتخاب کنید که شینیون را مرحله به مرحله و اصولی به شما آموزش دهد.

درآمد شغل شینیون کار چه قدر است؟

درآمد شما در رشته شینیون مو تاثیر مستقیمی با خلاقیت شما دارد. پس هرچه خلاق تر باشید و تمیز تر کار کنید خیلی سریع به درآمد بالا می رسید. توجه داشته باشید که در این کار ذوق و سلیقه و توانایی الگو برداری از مدل ها بسیار مهم است. اگر همیشه کارهای خود را به روز نگه دارید، در این رشته بسیار موفق خواهید شد. پس درآمد شما به این عوامل بستگی دارد. اما به طور میانگین درآمد شینیون کار از ماهی ۶ میلیون به بالا متغیر است.

۴- گریم و میکاپ

تقریبا تمام خانم ها علاقه دارند تا بهترین چهره خود را در مراسم و مهمانی ها داشته باشند. به همین جهت بازار کار گریم و میکاپ بسیار داغ است. به خصوص اگر بعد از کسب مهارت های لازم وارد کار آرایش عروس بشوید. حتما شما هم قیمت های فضایی آرایش عروس به گوشتان خورده. پس اگر در این زمینه حرفه ای بشوید می توانید به درآمد فوق العاده بالایی برسید.

درامد میکاپ کار

چطور وارد بازار کار گریم و میکاپ شویم؟

شما باید اول یک آموزش گریم و میکاپ را در یک آموزشگاه معتبر بگذرانید. هرچه قدر آموزش شما اصولی تر باشد، زودتر حرفه ای می شوید. بعد از گذراندن دوره، در مدل های مختلف آرایش تجربه کسب کنید. توجه به فرم صورت و اجزای صورت مشتری بسیار مهم است. یک گریم و میکاپ عالی، بر اساس فرم چهره مشتری صورت می گیرد. پس باید چهره شناس ماهری باشید.

درآمد شغل میکاپ کار چه قدر است؟

درآمد شما در رشته گریم و میکاپ به عوامل زیادی بستگی دارد. میزان تخصص و مهارت شما، مکان آرایشگاه، قیمت مواد مصرفی و تبلیغات از عوامل موثر بر درآمد شما هستند. هرچه قدر نمونه کار بیشتری داشته باشید زودتر به درآمد مناسب می رسید. اگر مهارت کافی دارید حتما به حوزه آموزش آرایش عروس وارد شوید. زیرا گریم و میکاپ عروس درآمد فوق العاده ای دارد. به طور متوسط درآمد یک میکاپ کار معمولی از ماهی ۸ میلیون به بالا می باشد.

۵- اکستنشن و لیفت و لمینت مژه

اکستنشن و لیفت و لمینت مژه این روزها طرفداران زیادی دارد. خانم هایی که مژه های کم پشت و کوتاه دارند. یا کسانی که شاغل هستند و وقت زیادی برای آرایش کردن ندارند، از جمله کسانی هستند که از این روش استقبال می کنند. از طرفی لیفت و لمینت مژه علاوه بر زیبا نشان دادن حالت مژه، باعث تقویت مژه ها نیز می شود. پس این رشته همیشه طرفداران خودش را دارد. حدود ۳ هفته بعد از اکستنشن مژه، مشتریان شما نیاز به ترمیم خواهند داشت و این مساله باعث می شود به صورت پیوسته درآمد کسب کنید.

چطور وارد بازار کار اکستنشن و لیفت و لمینت مژه شویم؟

شما در ابتدا باید زیر نظر یک استاد مجرب، دوره آموزش اکستنشن مژه و دوره آموزش لیفت و لمینت مژه را مرحله به مرحله بیاموزید. اگر میخواهید روند یادگیری شما سریع تر باشد، باید تمرین زیادی داشته باشید. این رشته نیاز به سرمایه اولیه آنچنانی ندارد. بنابراین به راحتی می توانید از همان ابتدا وارد بازار کار شوید.

درامد مژه کار و متخصصان اکستنشن مژه در ایران

درآمد شغل اکستنشن کار مژه چه قدر است؟

هرچه قدر در این رشته ظرافت و دقت بیشتری داشته باشید به درآمد بالاتری می رسید. سعی کنید نمونه کار زیادی داشته باشید تا با تبلیغات مناسب بتوانید مشتری ها را جذب کنید. در نهایت درآمد شما به مکان آرایشگاه، تبلیغات مناسب و میزان حرفه ای بودن شما بستگی دارد. اگر بخواهیم برای درآمد مژه کارها یک عدد بدهیم، باید بگوییم درآمد آنها بین ۸ تا ۲۰ میلیون در ماه متغیر است.

۶- اکستنشن مو

موهای پر حجم و بلند یکی از عوامل مهم در زیبایی است. آموزش اکستنشن مو برای خانم هایی که تمایل به بلند و پر حجم نشان دادن موها دارند بهترین گزینه است. محدودیت در زمان، بلند نشدن موها تا محدوده مورد نظرو کم حجم بودن موها از جمله عواملی هستند که تمایل خانم ها را به اکستنشن مو زیاد می کنند. از طرفی مشتریان بعد از گذشت زمانی اندک، برای ترمیم یا ریموو به شما مراجعه می کنند. پس اگر در این مهارت حرفه ای بشوید به درآمد بسیار خوبی می رسید.

چطور وارد بازار اکستنشن مو بشویم؟

برای ورود به بازار کار اکستنشن مو، شما باید در ابتدا زیر نظر یک استاد مجرب به صورت اصولی آموزش ببینید. اکستنشن مو روش های مختلفی دارد. سعی کنید در همه روش ها حرفه ای بشوید تا به درآمد بالایی برسید.

درآمد شغل اکستنشن کار مو چه قدر است؟

درآمد شما ارتباط مستقیمی با میزان مهارت شما دارد. هرچه قدر ماهر تر باشید و از مواد مصرفی با کیفیت بهتری استفاده کنید، مشتریان بیشتری به شما اعتماد می کنند. بنابراین سعی کنید با تبلیغات مناسب و داشتن نمونه کار در همه روش های اکستنشن، مشتریان را جذب کنید. به طور میانگین درآمد اکستنشن مو از ماهی ۶ میلیون به بالا می باشد.

۷- میکروپیگمنتیشن

میکروپیگمنتیشن یکی از رشته های آرایشگری است که کاربردهای فراوانی دارد. میکروپیگمنتیشن ابرو، لب، خط چشم، کف سر و … حتما به گوش شما آشناست. این تکنیک برای کسانی که می خواهند همیشه مرتب به نظر برسند و یا کسانی که وقت کافی برای آرایش کردن ندارند، مناسب می باشد. میکروپیگمنتیشن به دلیل تنوع در زیر شاخه ها، بازار کار بسیار گسترده ای دارد.

درآمد میکروپیگمنتیشن

چطور وارد بازار کار میکروپیگمنتیشن بشویم؟

آموزش اصولی و قدم به قدم برای ورود به این رشته، حرف اول را می زند. پس در ابتدا به دنبال یک آموزشگاه معتبر با اساتید مجرب باشید. بعد از یادگیری و گذراندن دوره آموزش میکروپیگمنتیشن، استمرار در تمرین بسیار مهم است. بعد از کسب مهارت های لازم به راحتی می توانید وارد بازار کار این رشته بشوید.

درآمد یک میگروپیگمنتیشن کار چه قدر است؟

توصیه ما به شما این است که برای کسب درآمد بالا، از همان ابتدای کار از مواد با کیفیت و مرغوب استفاده کنید. اگر رنگی که استفاده می کنید سریع کمرنگ بشود یا بریزد، به سرعت همه مشتریان خود را از دست خواهید داد. مورد بعدی مهارت و ظرافت کار شماست. هرچه قدر ماهرتر باشید مشتریان بیشتری کار شما را تبلیغ می کنند. پس در این کار مهارت و کیفیت کار حرف اول را می زند. درآمد یک میکروپیگمنتیشن کار از ماهی ۱۰ میلیون به بالا می باشد.

۸- میکروبلدینیگ

میکروبلیدینگ که به فیبروز ابرو هم معروف است جزو رشته هایی است که این روزها مشتریان زیادی دارد. ابروهای پهن و خوش حالت در سال های اخیر بسیار ترند شده است. حتی کسانی که ابروهای غیر قرینه دارند هم از این روش برای قرینه سازی ابروها استفاده می کنند. بنابراین مشکلی از بابت بازار کار میکروبلیدینگ ندارید.

چطور وارد بازار کار میکروبلیدینگ بشویم؟

برای ورود به بازار کار میکروبلیدینگ باید ابتدا به اندازه کافی حرفه ای بشوید. بنابراین بعد از اینکه دوره آموزش میکروبلیدینگ را در یک آموزشگاه معتبر گذراندید، باید به اندازه کافی تمرین انجام دهید. همچنین مشتریان بعد از مدتی برای ترمیم به شما مراجعه می کنند بنابراین همواره از تمام مشتریان کسب درآمد می کنید. میکروبلیدینگ نیاز به سرمایه چندانی ندارد و به راحتی می توانید از طریق این رشته کسب درآمد کنید.

درآمد یک میکروبلیدینگ کار چه قدر است؟

در این رشته هم مانند میکروپیگمنتیشن، کیفیت رنگ مصرفی و مهارت شما بسیار اهمیت دارد. سعی کنید نمونه کارهای زیادی داشته باشید تا با تبلیغات و کیفیت کار مناسب به سرعت به درآمد بالا برسید. درآمد یک میکروبلید کار از ماهی ۱۰ میلیون به بالا می باشد.

درامد میکروبلیدینگ ابرو

۹- صافی و احیای مو

آموزش صافی مو زیر شاخه های زیادی دارد که تفاوت آنها فقط در مواد مصرفی می باشد. شاخه هایی مانند ریباندینگ مو، دارک مو، کراتینه، کراتینه احیا، بوتاکس مو، نانوگلوبال مو و …. جزو این رشته می باشند که روند کار در همه آنها یکسان است. همین گستردگی و تنوع در زیر شاخه ها باعث شده که این رشته یکی از پول ساز ترین رشته های آرایشگری باشد.

چطور وارد بازار کار صافی و احیای مو بشویم؟

بعد از آموزش اصولی و حرفه ای می توانید با تمرین های مناسب به راحتی وارد بازار کار این رشته بشوید. توجه داشته باشید که در این رشته کیفیت مواد مصرفی بسیار مهم است. اگر موی مشتری دچار ریزش بشود و یا به مقدار مناسب صاف نشود، به سرعت همه مشتریان را از دست خواهید داد.

درآمد شغل صافی و احیای مو (کراتین) چه قدر است؟

صافی و احیای مو یکی از رشته های بسیار پر درآمد است. البته درآمد بالاتر در این رشته بستگی به مکان سالن انتخابی شما دارد. ولی با تبلیغات و کیفیت کار مناسب می توانید به درآمد بسیار خوبی برسید. به طور متوسط درآمد کراتین کار از ماهیانه ۱۶ میلیون به بالا متغیر است.

۱۰- پاکسازی پوست صورت و میکرونیدلینگ

رسیدگی و مراقبت از پوست برای بسیاری از خانم ها اهمیت زیادی دارد. همه انسان ها تمایل دارند که همیشه جوان و شاداب به نظر برسند. بنابراین برای رسیدن به پوست شاداب مراقبت های و درمان های جانبی انجام می دهند. دوره پاکسازی پوست صورت و کار با دستگاه های جوان سازی مثل میکرونیدلینگ به دلیل گستردگی خدمات، بازار کار بسیار خوبی دارد.

چطور وارد بازار کار پاکسازی پوست صورت و میکرونیدلینگ بشویم؟

شما باید در یک آموزشگاه معتبر و مجهز به تمامی دستگاه های رشته آموزش پاکسازی پوست صورت ثبت نام کنید. بعد از یادگیری جزئیات این رشته به صورت اصولی می توانید به راحتی وارد بازار کار شوید.

درآمد شغل پاکسازی پوست صورت و میکرونیدلینگ چه قدر است؟

برای اینکه در این شغل موفق باشید، باید مطالعه و شناخت خوبی از تمام پوست ها داشته باشید. اگر بتوانید به خوبی تشخیص بدهید که برای هر پوست از چه مواد مراقبتی باید استفاده کرد، خیلی سریع به درآمدهای بالا می رسید. مشتری مداری و نحوه برخورد با مشتری در این شغل خیلی مهم است. سعی کنید با ماساژهای اصولی پوست صورت، به مشتری حس خوبی منتقل کنید. اگر به مهارت کافی برسید، با تبلیغات مناسب درآمد شما از ماهی ۸ میلیون به بالا خواهد بود.

بازار کار اپیلاسیون

۱۱- اپیلاسیون موهای زائد

از بین بردن موهای زائد ناحیه صورت و بدن، به ویژه برای خانم ها، همیشه دغدغه بوده و تا کنون روش های مختلفی برای این کار ابداع شده است. اما اپیلاسیون همیشه طرفدارهای خود را داشته و مورد استقبال بسیاری از خانم های ایرانی واقع شده است. برای اپیلاسیون موهای زائد از انواع موم سرد و گرم استفاده می شود. این موم ها موهای شما را از ریشه می کنند و پوست شما را لطیف و صاف می کنند. مدت زمان انتظار برای رویش مجدد مو در این روش حدودا یک ماه است. بنابراین می توانید مطمئن باشید که تا یک ماه پوستی صاف و بدون مو خواهید داشت.

چطور می توانم وارد بازار کار اپیلاسیون شوم؟

اولین قدم برای ورود به بازار کار اپیلاسیون شرکت در دوره آموزش اپیلاسیون در یک آموزشگاه معتبر و حرفه ای است. در این دوره شما با ابزارهای مورد نیاز برای اپیلاسیون آشنا شده و روش استفاده از آن ها را آموزش خواهید دید. پس از پایان دوره و یادگیری کامل تمام مهارت ها می توانید در آزمون فنی و حرفه ای شرکت کرده و مدرک معتبر این سازمان را دریافت نمایید. با در دست داشتن این مدرک می توانید در سالن های زیبایی مشغول به کار شده و کسب درآمد کنید.

کم هزینه ترین رشته آرایشگری

برای برآورد هزینه یک رشته آرایشگری باید به شهریه کلاس های آموزشی، وسایل مورد نیاز برای آموزش و تمرین و همچنین ابزار مورد نیاز برای شروع کسب و کار توجه کرد. بر این اساس می توان رشته های زیر را به عنوان کم هزینه ترین رشته های آرایشگری در نظر گرفت:

کم هزینه ترین رشته آرایشگری

۱. اصلاح صورت و ابرو

اصلاح صورت و ابرو یکی از رشته هایی است که تقریبا به کمترین و ساده ترین ابزار نیاز دارد. در دوره آموزش اصلاح و ابرو تنها با قیچی، موچین و یک بند اصلاح می‌توانید یادگیری را شروع کنید و وارد بازار کار شوید. برای شروع کار حرفه ای خود نیز نیازی به اجاره سالن و صرف هزینه های هنگفت برای دکوراسیون ندارید. می توانید به عنوان متخصص اصلاح صورت و ابرو در یک سالن آرایشگری کار کنید.

۲. کوتاهی مو

دوره آموزش کوتاهی مو نیز به یکسری ابزار ساده و ارزان قیمت مانند قیچی، شانه، آبپاش، سشوار، اتوی مو، اسپری فیکس و … نیاز دارد. شما می توانید با صرف کمترین هزینه در کلاس های آموزشی کوتاهی مو شرکت کنید، مدرک فنی حرفه ای آن را دریافت کنید و با یک سرمایه کم کار حرفه ای خود را آغاز کنید.

۳. شینیون مو

شینیون به حالت دادن مو به صورت بسته، باز، یا نیمه باز گفته می شود. یک شینیون کار حرفه ای با استفاده از هنر دست خود و با کمترین ابزار می توانید موهای شما را به زیباترین شکل درست کند. از این رو می توان گفت شینیون مو نیز یکی از رشته های کم هزینه آرایشگری است. شما در دوره آموزش شینیون مو و همچنین برای شروع کارتان به انواع سنجاق های ریز و مخصوص شینیون، سشوار، اتو، و فیکساتور نیاز دارید که هزینه زیادی برای شما نخواهد داشت.

اصلی ترین شغل های صنعت زیبایی چیست؟

شما می‌توانید به عنوان یک متخصص زیبایی، درمانگر پوست، مدیر سالن، ناخن کار، آرایشگر، اکستنشن کار مو، اکستنشن کار مژه، چهره پرداز (گریمور) و بسیاری شغل دیگر فعالیت کنید.

درآمد شغل های حوزه آرایشگری و زیبایی چقدر است؟

عموما شغل های حوزه ارایشگری و زیبایی پردرآمد هستند و حداقل درآمد فعالان در این حوزه از 3 میلیون تومان به بالا است. به طور مثال، درآمد اکستنشن کار مو حداقل 3 میلیون است.

چگونه در حوزه زیبایی به عنوان شاغل فعالیت کنیم؟

برای فعالیت به عنوان شاغل در زمینه زیبایی لازم است مدرک مربوط به زمینه مورد علاقه خود را دریافت کنید. مثلا اگر می‌خواهید ناخن کار شوید، باید مدرک این زمینه را بدست آورید. برای این منظور می‌توانید از آموزشگاه آرایشگری رز سرخ استفاده نمائید.

آیا صنعت زیبایی برای فعالیت خوب است؟

صنعت زیبایی همیشه یک صنعت موفق بوده است. امروزه زمینه های مختلفی در حوزه زیبایی معرفی شده اند و همین امر باعث می‌شود تا علاقه مندان بیشتری قصد فعالیت در رشته های زیبایی را داشته باشند.

چگونه یک آرایشگاه زنانه تاسیس کنیم؟

برای اینکه بتوانید آرایشگاه زنانه تاسیس کنید، لازم است تا مجوز رسمی در اختیار داشته باشید. شما می‌توانید از طریق مقاله ای جداگانه در وبلاگ رز سرخ درباره نحوه تاسیس آرایشگاه زنانه اطلاعات کسب کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 32 میانگین: 4.1]
نظرات کاربران
اطلاع رسانی کن
guest
مثلا: نوشین جعفری
مثلا: me@example.com
برای اطلاع رسانی های و تخفیف های رز سرخ
63 کامنت
قدیمی
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنت ها
Asma

خیلی عالیی بود فقط ای کاش درآمداپلاسیون رو هم میزاشتید

نعیمه

سلام ببخشید در رابطه با این موضوع میخواستم راهنماییم کنین من میخواستم بدونم کاشت ناخن یاد بگیرم خوبه و درآمدش عالیه یا اکستشن مژه اگه جوابم بدین ممنون میشم

پوریا

بنظرم از دوستانتون بپرسید در محله های مختلف در ماه یا سال چندبار به کدام قسمت‌های آرایشی مراجعه میکنند بیشترین مراجعه میشه بازارکار

دلارام

میخام برم رشته پرسینگ میکرو درمال چال گونه یاد بگیرم به نظرتون چطوره برم یا یه رشته دیگه اموزش ببینم تو کار لیفت و لمینت مژه وکاشت مژه موقت بودم ولی اصلا برای من درامد زایی نشد وفقط تاالان کلی خرج مواد وسیله ک خریدم کردم
میشه راهنمایی کنید لطفا
میخام کمک خرج شوهر فلج وبیمارم بشم
با دوتا بچه کوچیک و مستاجری

الهام

می خوام در رشته فشیال پوست دوره ببینم و شروع به فعالیت کنم به نظرتون آینده خوبی خواهد داشت و چقدر می تونه برام درآمدداشته باشه؟

سارا

سلام منم کلاس گریم رفتم ولی هر آرایشگاه خودش میکاپ کار داره ب نظر شما برم کلاس رنگ ؟

فاطمه

سلام من میخوام برم احیای مو بنظرتون الان پیشرفت ودرامدی داره یانه مدرک بین المللی تاثیری داره توپیشرفت؟

زهرا

سلام وقتتون بخیر ،بین رنگ مو و میکروپیگمنتیشن کدوم رو پیشنهاد میدید؟

Azin

سلام عزیزم یه سوال داشتم ب نظرتون با وجود فراوانی میکاپ آرتیست بازم آدم میتونه موفق بشه تو این رشته؟ من دوره تخصصی رنگ لایت رفتم ولی الان تو فکر اینم برم توی لاین میکاپ بیشتر علاقه دارم بهش

بهار

از رنگ و لایت راضی نیستی لطفا جوابمو بده

سعیده

سلام . وقت بخیر .
من یکسال پیش دوره های میکروبلیدینگ و .. رو گذروندم ولی استرس باعث شد نتونم خیلی کار کنم درحالی که چند مورد کاری که انجام دادم کیفیتش خوب بود .
الان بشدت نیاز مالی دارم و میخوام حتما کارم رو ادامه بدم و نیاز به انگیزه دارم . اصلا نمیدونم چطور شروع کنم . در یک شهر کوچک هم هستم .

sara

سلام لطفا میشه بگید که کراتینه مو بهتر یا رنگ مو من تو دوتاش مونده هرکسی یه چیزی میگه لطفا شما بهم بگید شما باتجربه ترین

اتنا

سلام میشه لطفا بگین ناخن بهتره یا تتوی بدن و صورت؟

شعله

سلام وقتتون بخیر حتی یکبار هم مدل بزنیم حتما سرطان میگیریم؟

Azin

سلام وقت بخیر میخوام وارد رشته ی شنیون بشم ب نظرتون بازار کارش خوبه؟

حدیث

سلام خسته نباشید ببخشید من خیلی خیلی علاقه دارم به کاشت ناخن ولی بابام راضی نیست اگه علاقه زیاد و استعداد زیادی داشته باشم برم دوره کاشت ناخن رو ببینم میتونم بعد یک سال کار ماهی ۱۵ ملیون درامد داشته باشم؟
و چه مقداری هزینه لازم دارم برای تهیه وسایل و دوره کاشت ناخن؟

فاطمه

سلام من خدمات ناخن انجام میدم ولی میخواستم در کنارش یه خدمات دیگه هم یاد بگیرم،بنظرتون کدوم حرفه رو اموزش ببینم؟

Zizi

سلام وقت بخیر آیا پدیکور خیس و خشک بهتر است یا رنگ ومش

محدثه

سلام عزیزم من بشدت دودلم
بین اینکه کاشت ناخن یاد بگیرم
یا میکرو و فیبروزو اینا… لطفا کمکم کن🤍

محدثه

شما اگر خودت بودی کدومو انتخاب میکردی واقعا موندم بین این دوتا

محدثه

ببخشید مجدد سوال میکنم
چون خیلی برام مهمه تصمیم درست بگیرم
تمام پس اندازمو قراره بذارم
بنظرتون اموزش گریمو میکاپ بهتره
یا میکرو بلید و تتو صورت

فاطمه

سلام بین ارایشگری و رشته خیاطی گیرکردم حس میکنم کارتو سالن زیبایی دست زیادهه و این باعث نداشتن مشتری میشه

فروه

سلام وقت بخیر من علاقه زیادی به کار فیشال دارم لطفا راهنمایی کنید هزینه اولیه برای شروع اینکار چقدره و آیا بازار کارش خوبه چون الان همه سالنها یه فیشال کار داره

سمیرا

سلام ۱۸ سالمه و به شدت بین دوراهی گیر کردم من کلا ارایشگری رو دوس دارم ودوره ارایش دائم رو هم رفتم حتی ریموو هم دوره جدا گرفتم منتظر بودم کنکورمو بدم تا شروع ب کار کنم به طوری جدی الان بین اینکه همین یک رشته رو برم به طور خیلی جدی پیش استادای برتر ایران دوره بگیرم و برگردم استانمون کار کنم یا اینکه تو همین سمنان ک هستم ی اموزشگاه خوب برم و به طور کامل تمامی دوره ها رو شرکت کنم برای ارایشگری ؟شما پیشنهادتون کدومه؟یک رشته به طور مستقل و حرفه ای یا دوره دیدن در رشته های مربوط ب تاسیس ارایشگاه ؟کدومش ریسکش بیشتره؟چون سنم سن حساسیه میخوام مطمئن شده قدم بردارم خوشحالم‌میکنید اگ کمکم کنید و اینکه دوباره بگم هم استعداد این رشته ها رو دارم هم علاقشو

رها

سلام وقتتون بخیر ببخشید یه سوالی داشتم من رشته بافت مو رو خیلی دوست دارم و علاقه زیادی دارم و اینکه لطفاً بگید درآمدش چقدره و آینده خوبی داره این شغل و پر سود هست؟🤍

Fateme

سلام من بین مژه و ناخن گیر کردم لطفا راهنمایی کنید مزایا و معایبشونو

نفس

سلام من آموزش ژل بوتاکس تازه ثبت نام کردم به نظر شما خوبه درامد داره لطفا راهنمایی کنید

صادقی

بشدت

نعیمه

سلام ببخشین من میخواستم در رابطه با این موضوع راهنماییم کنین میخواستم ببینم کاشت ناخن خوب بهتره درآمدش عالیه یا اکستشن مژه ممنون میشم جواب بدین و در رابطه با گریم شنیون میخواستم بدونم چقد میکشه آدم یاد بگیره یا کاشت ناخن اکستشن چقد میکشه آدم یاد بگیره

نرگس

سلام من بین فیشیال پوست و ناخن و رنگ مو و کراتین و ارایش دائم و تتو مرددم ! همشون دوست دارم با بوی مواد کراتین یا بوی مواد ناخنم هیچ مشکلی ندارم ، فقط برای من زودتر به درامد اولیه رسیدن مهمه ، اینکه کدوم زودتر درامد رو بهم بده

مامان مهرسام

سلام من دختر روستایی هستم میخام ب حرفه آرایشگری مشغول بشم و میخام راهنماییم کنین ک چه لاینی برای من خوبه ک درآمد داشته باشه

Atefeh

سلام میخواستم بدونم از طریق کدوم رشته زودتر به درآمد میرسم ؟

زهرا

سلام به نظر شما اکستنشن مو خوبه من میخوام برم یاد بگیرم وهیچ کسی هم راجب اکستنشن حرفی نزده ممنون میشم راهنمایی کنید

قبادی

من به رشته اکستنشن مژه با کراتین مو علاقه دارم در حدی ک بخوام تو جفتش حرفه ای باشم ولی نمیدونم برای شروع کنم کدوم شروع سمت کدوم ک در آینده حتی اگه فقط همون ادامه دادم پشیمون نشم
ممنون میشم راهنماییم کنید ک بهتر بدونم چیکار کنم

عاطی

سلام و خسته نباشید
بین ناخن کاری و پاکسازی پوست کدوم بهتره؟
من گردن درد دارم
و دوست دارم به درامد برسم
میترسم متقاضی پاکسازی پوست کمتر باشه
از اونطرف فکر میکنم کاشت ناخن گردنمو خیلی درگیر کنه
ممنون میشم راهنمایم کنید

  • تماس با ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲
  • اینستاگرام رز سرخ
  • ارسال پیام در واتسپ
  • مشاوره رایگان

تماس با رز سرخ

۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲


یا، ما با شما تماس می گیریم: