خوشبوترین عطرهای زنانه

بهترین و خوشبو ترین عطرهای زنانه

ارسال به دیگران:

عطر فقط شما را خوشبو نمی کند، بلکه از شما خاطره می سازد! عطری که شما برای خودتان انتخاب می کنید، در ذهن مخاطب ثبت می شود و با استشمام دوباره آن، حتی بعد از سال ها، یاد و خاطره شما برای او زنده می شود. بنابراین جادوی عطرها را دست کم نگیرید. از طرفی رایحه های خوش هیچ گاه کهنه نمی شوند و از مد نمی افتند. شما می توانید سال ها همان عطر محبوب و همیشگی خود را بزنید و همچنان جذاب به نظر برسید. اما اگر از عطر همیشگی خود خسته شده اید یا به دنبال خاص ترین و خوشبوترین عطر زنانه می گردید، به شما پیشنهاد می کنیم در این مقاله همراه ما بمانید. ما شما را با لاکچری ترین و بهترین عطرهای زنانه جدید و معروف در رایحه های مختلف آشنا می کنیم. 

آموزش خودآرایی
آموزش خودآرایی دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

خوشبوترین عطرهای زنانه دنیا

خرید عطر و ادکلن بسیار به سلیقه شخصی شما ارتباط دارد. اما چند نکته کلیدی وجود دارد که هنگام انتخاب عطر باید به آن توجه کنید. به عنوان مثال آیا شما دوست دارید هنگامی که وارد اتاق می شوید، بوی عطر شما در فضا بپیچد یا یک بوی ملایم را ترجیح می دهید؟ آیا به دنبال رایحه ای هستید که برای تمام زمان های روز یا هر فصلی مناسب باشد؟ نکته مهم دیگری که باید در نظر بگیرید گرایش شما نسبت به نت خاصی از بوهاست. به عنوان مثال اگر به عطرهای شیرین علاقه دارید، نت هایی مانند وانیل، دانه تونکا و بادام می توانند نظر شما را جلب کنند. اما اگر به عطرهای سبک و خنک علاقه دارید، نت های مرکباتی انتخاب های ایده آلی هستند. بعلاوه علاقمندان به رایحه های گرم تر و عمیق تر می توانند از نت های چوبی مانند سدر، چوب صندل و عود استفاده کنند.

در ادامه انواع عطر زنانه معروف را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید با توجه به موارد بالا، مناسب ترین رایحه و برند را برای خود انتخاب کنید.

خوشبوترین عطر زنانه ۲۰۲۴

ادکلن زنانه میس دیور  (Miss Dior)

میس دیور مدل بلومینگ بوکه صورتی بوی گلبرگ های رنگارنگ و دسته گل های معطر را برای شما تداعی می کند. این عطر زنانه خاص و جذاب بوی ملایم و شیرینی دارد و از رایحه های گل های مختلف برای تولید آن استفاده شده است. این محصول فرانسوی در یک بسته بندی شیشه ای شفاف با درب نقره ای فوق العاده زیبا به بازار عرضه شده و مناسب فصول گرم سال طراحی شده است. با توجه به سبک و ملایم بودن این عطر میس دیور، ماندگاری متوسط و پخش بوی کمی دارد. اما از لحظه ای که آن را روی پوست بدنتان اسپری می کنید، تا لحظه های پایانی نت های مختلفی را استشمام می کنید که شما را شگفت زده می کند.

اولین نتی که از زمان اسپری کردن آن به مشام می رسد، بوی پرتقال ماندارین سیسیلی است. به طوری که خود را در باغ های پرتقال حس خواهید کرد. اما پس از مدتی نت میانی با رایحه های هلو، زردآلو، گل رز و گل صدتومانی مشام شما را نوازش می کند. بوهایی شیرین و باطراوت که شادابی و نشاط را همراه خود می آورند. و اما میس دیور با نت پایانی خود شما را شگفت زده خواهد کرد. بوی شیرین و خاص مشک سفید می تواند یک پایان شکوهمند برای این عطر خاص و جوان پسند باشد.

اگر به رایحه های ملایم و شیرین علاقه مند هستید و برای فصل گرم بهار و تابستان به دنبال خوشبوترین عطر زنانه شیرین می گردید، میس دیور بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

عطر زنانه خنک و شیرین

ادکلن دیور جادور (Dior J’adore)

این عطر کلاسیک و ماندگار از دیگر عطرهای برند دیور فرانسه است که در سال ۱۹۹۹ تولید شده است. رایحه شگفت انگیز و جادویی جادور از آن زمان تا کنون مورد پسند خانم های بسیاری قرار گرفته و نام دیور را در میان سایر برندهای مطرح عطر و ادکلن بالا کشیده است.

ادکلن دیور جادور طبعی معتدل و ملایم با رایحه ای شیرین دارد که از گل های میوه ای گرفته شده است. ماندگاری بسیار خوب و پخش بوی متوسط جادور آن را به یکی از بهترین گزینه ها برای خانم هایی تبدیل کرده است که به دنبال یک عطر با ماندگاری بالا هستند. این مدل ادکلن دیور برای فصول خنک طراحی شده است و پس از گذشت دو دهه همچنان در فهرست محبوب ترین عطرهای زنانه جهان قرار دارد.

نت آغازین J’adore بوی نارنج، پرتقال ماندارین، هلو، گلابی، طالبی و گل ماگنولیا را به همراه دارد که هیجان و شادابی خاصی به شما می دهد. و اما نت میانی آن شامل رایحه گل مریم، رز،‌ زنبق دره، یاسمین، ارکیده، فریزیا، بنفشه و آلوی سیاه است. رایحه هایی شیرین که به شما آرامش می بخشند. و اما پس از مدت زمان طولانی نوبت به نت پایانی این عطر خاص می رسد که با بوی وانیل، مشک، چوب سدر و تمشک سیاه مشام شما را می نوازد و حس شادی درونی خوبی را تجربه می کنید.

رایحه گل های شیرین، شیشه طلایی فوق العاده جذاب، ماندگاری بالا و پخش بوی خوب دلایل قانع کننده ای هستند که برای خرید این عطر کلاسیک زنانه ترغیب شوید.

بهترین عطر زنانه خنک

ویکتوریا سکرت بامب شل صورتی (Victoria’s secret pink bombshell)

عطر ویکتوریا سکرت مدل بامب شل صورتی ساخت کشور آمریکاست که در سال ۲۰۱۰ به بازار عرضه شد. این عطر مدرن و شاداب با رایحه های میوه ای جذاب خود خوشبوترین عطر زنانه خنک در نظر گرفته می شود که طرفداران بسیاری در سرتاسر جهان دارد.

بوی شیرین و خنک این ادکلن زنانه آن را برای استفاده در روزهای گرم سال مناسب می کند. این عطر زنانه معروف با ماندگاری و پخش بوی خوب، شیشه صورتی زیبا با طراحی لوگوی ویکتوریا سکرت، و رایحه گل های میوه ای می تواند هر خانم خوش سلیقه ای را به خود جذب کند.

نت اولیه Bombshell صورتی بوی ترش و شیرینی دارد که آن را از نارنگی، گریپ فروت، توت وحشی، آناناس، توت فرنگی و میوه پشن گرفته است. پس از مدتی عطر وارد فاز میانی خود شده و بوی یاس، گل برف، گل صدتومانی، ارکیده و دانه‌های قرمز از آن استشمام می شود. پس از گذشت ۴ الی ۵ ساعت نت پایانی عطر که از مشک ، خزه درخت بلوط و رایحه چوب گرفته شده آغاز می شود و تلخی ملایم و دلپذیری به آن می بخشد.

بامب شل صورتی طرفداران بسیاری در میان نوجوانان دارد و حس شادابی، تازگی و سرزندگی و شور جوانی را در شما زنده می کند.

خوشبوترین عطر زنانه

عطر خوشبو زنانه گودگرل (Good girl)

عطر ادکلن گودگرل زنانه مشکی ساخت کمپانی آمریکایی کارولینا هررا در سال ۲۰۱۶ به بازار عرضه شد. این عطر با رایحه گرم و تلخ را می توان لاکچری ترین عطر زنانه دانست. طراحی خاص و جذاب شیشه آن که به شکل کفش زنانه پاشنه بلند است، به همراه ماندگاری بسیار خوب و پخش بوی خوبی که دارد که دارد می تواند آن را به یکی از بهترین عطرهای زنانه دنیال تبدیل کند. عطرهای گودگرل در رنگ ها و رایحه های مختلفی تولید شده است اما یکی از بهترین مدل ها که برای فصول سرد سال مناسب است، رنگ مشکی آن است که با رایحه بادام و قهوه حس گرما را منتقل می کند.

اولین نتی که از گودگرل مشکی به مشام می رسد، همانطور که گفتیم بوی بادام و قهوه است که با حس هیجان، انرژی و گرما همراه است. پس از مدتی ترکیب گل یاس و نرگس به مشام می رسد که انرژی مثبتی را به شما القا می کند. در نهایت نیز پخش بوی خود را با رایحه دانه تونکا و کاکائو به پایان می رساند و حس و خاطره ای قدرتمند را در ذهن شما از خود به جا می گذارد.

عطر زنانه ورساچه

ادکلن ورساچه کریستال نویر (Versace Crystal Noir)

ورساچه یکی از برندهای مشهور ایتالیایی است که علاوه بر لباس های زیبا، لاین عطر و ادکلن بسیار محبوب و پرطرفداری نیز دارد. عطر زنانه ورساچه کریستال نویر عطری بسیار خوشبو و سبک و با رایحه گرم و تلخ است که برای روزهای سرد سال طراحی شده است.

نت ‌های ابتدایی این عطر جذاب زنانه تداعی کننده بوی انگور سیاه، انجیر سیاه و بنفشه است که حال و هوای تازه و شادابی را به شما می بخشد. اما پس از مدتی نت ‌های میانی را استشمام می کنید که شامل گل صدتومانی، شکوفه پرتقال، نارگیل و گاردنیای یاسمنی است. در آخر نیز بوی خود را با رایحه چوب صندل سفید، مشک و کهربا به پایان می رساند.

اگر به دنبال یک عطر زنانه شیک و کلاسیک می گردید که در شب های سرد سال و برای مهمانی های رسمی از آن استفاده کنید، ورساچه کریستال نویر بهترین انتخاب خواهد بود.

بهترین ادکلن زنانه

ادکلن ورساچه برایت کریستال (Versace Bright Crystal)

ادکلن ورساچه صورتی مدل کریستال برایت عطری دیگر از برند ورساچه است که در سال ۲۰۰۶ تولید شد. این عطر ملایم و شیرین زنانه صورتی رنگ است و در شیشه های کریستالی بسیار شفاف و زیبا با درب هایی به شکل الماس به بازار عرضه می شوند.

کریستال برایت با رایحه گل های میوه ای مناسب فصول گرم سال است و ماندگاری و پخش بوی متوسطی دارد. با اسپری کردن این عطر روی نبضتان به سرعت متوجه بوی انار و گریپ فروت خواهید شد. این نت ابتدایی عطر است که بوی شیرین و خنکی دارد. اما رایحه میانی آن بوی گل صد تومانی، ماگنولیا و نیلوفر آبی را دارد که بسیار آرامش دهنده است. در نهایت نیز مشک، چوب ماهون و عنبر نت های پایانی این ادکلن زنانه خاص را تشکیل می دهند.

خانم هایی که به رایحه های شیرین علاقه مند هستند، می توانند از این عطر برای روزهای طولانی گرم سال و محافل و مهمانی های روزانه استفاده کنند.

خوشبوترین ادکلن زنانه

ادکلن شنل کوکو مادمازل (Chanel Coco Mademoiselle)

عطر ادکلن شنل مدل کوکو مادمازل یک عطر فرانسوی چهارفصل با رایحه ملایم و شیرین است که در سال ۲۰۰۱ به بازار عرضه شده است. رایحه رویایی و دلچسب این عطر توجه هر کسی را در جمع به خود جلب می کند. ماندگاری و پراکندگی بسیار بالای این عطر خاص آن را به بهترین عطر زنانه با پخش بوی عالی تبدیل می کند.

زمانی که این عطر را روی پوست خود اسپری می کنید، در ابتدا متوجه بوی پرتقال ماندارین، شکوفه پرتقال و ترنج خواهید شد. این رایحه ملایم و دلچسبی است که حس شادابی و طراوت را در شما ایجاد می کند. بعد از گذشت مدتی رایحه میانی آن که شامل عصاره میموس، گل یاس، گل رز و یالانگ یالانگ است به مشام می رسد. بوی شیرین و آرامبخشی که برای هر فصلی مناسب است. نت پایه این عطر نیز از لوبیا تونکا، نعناع هندی، اپوپوناکس، وانیل، خس خس و مشک تشکیل شده است.

اگر می خواهید عطری داشته باشید که بتوانید در سرما و گرما از آن استفاده کنید و بسیار باکلاس و لاکچری به نظر برسید، و در مهمانی ها و مجالس مهم بدرخشید، عطر شنل کوکو مادمازل بهترین انتخاب است.

پرفروش ترین ادکلن زنانه

ادکلن گوچی بلوم (Gucci Bloom)

یک عطر فوق العاده جذاب دیگر از یک برند ایتالیایی. ادکلن زنانه گوچی بلوم صورتی عطری مناسب تمام فصول سال است که طبع خنک و بوی شیرین و ملایم آن بسیار محبوب و پرطرفدار است. این عطر از شرکت گوچی با رایحه گلی در سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه شد. بوی این عطر شما را به یک باغ زیبا با گل های رنگارنگ و متنوع می برد.

نت ابتدایی گوچی بلوم با رایحه مرکبات و گل ‌هایی مانند انگور فرنگی سیاه، ترنج و گل صدتومانی آغاز می ‌شود که طراوت و شادابی فوق العاده ای را به شما می بخشد. در مرحله بعد رایحه‌ های لطیف و شیرین رز، یاس و زنبق دره حس زنانگی عمیقی را در شما ایجاد می کنند. و در آخر پخش بوی آن با رایحه های چوبی و نیلوفر رنگون افزایش می یابد.

گوچی بلوم زنانگی، اصالت، شادابی و جوانی را به همراه می آورد و برای هر زمان، مناسبت و موقعیتی مناسب است.

پرطرفدارترین ادکلن زنانه

عطر باکارات رژ قرمز (Baccarat Rouge)

عطر باکارات رژ ۵۴۰ رایحه ای بسیار خاص و بی ‌نظیر دارد که مناسب فصول سرد سال است و می تواند گرمای مطبوعی را در روزهای سرد به شما منتقل کند. بویی گرم و شیرین با ماندگاری فوق العاده بالا و پخش بویی خوب دارد.

رایحه این عطر زنانه یک عطر شرقی است که در سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه شده است. باکارات رژ شامل ترکیبی از رایحه‌ های چوبی، شیرین و ملایم است که پایه اصلی آن سدر، عنبر و مشک است. همین ترکیبات باعث می شود نت های ابتدایی آن حس گرما و چوبی بی نظیری را ایجاد کند. رایحه دلچسب این عطر با گل های یاسمن و زنبق ادامه پیدا می کند و در نهایت با بوی ترکیباتی مانند ترنج و زعفران به پایان می رسد.

بوی شرقی، ملایم و شیرین و در عین حال جذاب و لوکس این عطر یک انتخاب فوق العاده برای خانم های خاص پسند است که به دنبال یک عطر خوب برای مجالس و موقعیت های ویژه می گردند.

محبوب ترین ادکلن زنانه

ادکلن سی زنانه (Giorgio Armani Si)

ادکلن جورجیو آرمانی سی عطری گرم و شیرین  زنانه و مناسب برای روزهای سرد سال است.جورجیو آرمانی یک برند ارمنی است که مجموعه Si خود را در سال ۲۰۱۷ به بازار ارائه کرده است. این عطر ماندگاری بالا و پخش بوی بسیار خوبی دارد و در گروه بویی مدیترانه ای قرار می گیرد.

رایحه غالب این عطر از وانیل و برگ سنا و نعناع تشکیل شده است. عموما عطرهای چیپر ماندگاری و پخش بوی بالایی دارند. رایحه اولیه ادکلن سی با بوی برگ انگور فرنگی سیاه آغاز می شود. قلب آن بوی قهوه و نت پایانی آن فضا را از عنبر، وانیل، نت های چوبی و نعناع هندی می کند.

خانم هایی که به برندهای لوکس و بوهای مدیترانه ای و شیرین علاقه دارند و دوست دارند جسارت خود را به رخ بکشند، ادکلن جورجیو آرمانی یک انتخاب دقیق برای آن ها محسوب می شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
نظرات کاربران
اطلاع رسانی کن
guest
مثلا: نوشین جعفری
مثلا: me@example.com
برای اطلاع رسانی های و تخفیف های رز سرخ
0 کامنت
قدیمی
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنت ها

  • تماس با ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲
  • اینستاگرام رز سرخ
  • ارسال پیام در واتسپ
  • مشاوره رایگان

تماس با رز سرخ

۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲


یا، ما با شما تماس می گیریم: