دوره آموزش لیفت و لمینت مژه

آموزش لیفت و لمینت مژه در آموزشگاه آرایشگری رز سرخ با بهترین کیفیت، به‌روزترین روش های آموزشی، بهترین ابزار و مجرب ترین اساتید این حرفه انجام می شود. ما در کلاس های خود تمام مباحث مورد نیاز این رشته را به صورت تئوری و عملی آموزش می دهیم تا مهارت های لازم برای شروع کار حرفه ای خود را بدست بیاوید. رشته لیفت و لمینت مژه مدرک فنی حرفه ای ندارد، اما شما هنرجویان عزیز برای تقویت رزومه حرفه ای خود می توانید با پرداخت هزینه جداگانه مدرک QAL انگلیس را دریافت کنید.

کلاس آموزش لیفت مژه مرحله به مرحله شما را با کلیه اصول این حرفه آشنا می کند و تمام سرفصل های موردنیاز دوره مانند آشنایی با ابزار و مواد، نحوه موادگذاری و مراقبت پس از درمان را به طور کامل پوشش می دهد.

همچنین امکان ویژه ای که در رز سرخ برای شما عزیزان مهیاست، معرفی شما به سالن های زیبایی برای گذراندن دوره کارآموزی است. رسیدن شما به موفقیت آرزوی ماست و همواره در این مسیر در کنار شما خواهیم بود.

کلاس لیفت مژه
کلاس لیفت مژه

    مزایای دوره رز سرخ

  • مشاوره رایگان تاسیس آرایشگاه زنانه
  • خدمات همه روزه، حتی روزهای تعطیل
  • ارتباط شما با سالن‌های آرایشی در صورت امکان😉
  • معرفی خوابگاه (مخصوص هنرجویان شهرستانی)
تصویر مربی دوره لیفت و لمینت مژه رز سرخ
مینا واسق مدرس بین المللی دوره لیفت مژه

سرفصل های دوره آموزش لیفت و لمینت مژه

  • مشاوره و پذيرش مشتري
  • آشنایی با مواد مورد استفاده در لیفت و لمینت مژه
  • آموزش موادگذاری، حالت دادن مژه و شستشو
  • آموزش مراقبت های بعد از انجام لیفت و لمینت مژه
ثبت نام دوره لیفت و لمینت مژه

نحوه برگزاری کلاس لیفت مژه

آموزش واقعی در محیط حرفه ای

جهت بالا رفتن کیفیت کلاس ها و داشتن فرصت تمرین و تکرار بیشتر برای هنرجویان، این دوره به صورت کلاس های ۳ تا ۵ نفره برگزار می شود. همچنین برای خانم های شاغل و عزیزانی که از شهرستان تشریف می آورند، امکان تشکیل کلاس ها در روزهای تعطیل نیز وجود دارد.

ابزارهای مورد نیاز آموزش لیفت مژه

جدیدترین تکنیک‌ها

ابزار دوره آموزش لیفت مژه شامل: سرم مخصوص لمینت مژه، رنگ مخصوص لمینت مژه، پد سیلیکونی، مواد مخصوص لیفت مژه، مواد تقویت مژه، براش مژه و شانه مژه می شود. در دوره آموزشی، جدیدترین تکنیک‌ها را با تمرین‌های عملی یاد خواهید گرفت. لازم به ذکر است که هنرجویان عزیز باید تمام ابزار و لوازم مصرفی مورد نیاز دوره را به همراه داشته باشند.

هزینه آموزش لیفت و لمینت مژه

قیمت گذاری براساس نیاز شما
هزینه دوره آموزش لیفت و لمینت مژه
نام دوره: لیفت مژه
مدت آموزش: ۳ جلسه
مدت زمان دوره: ۶ ساعت
تعداد نفرات در کلاس: ۳ تا ۵ نفر
شهریه: تومان
توانایی هایی که در دوره لیفت و لمینت مژه کسب می کنید

مهارت‌هایی که در دوره لیفت و لمینت مژه یاد می‌گیرید

مهم‌ ترین مهارت‌ هایی که شما در دوره تخصصی لیفت و لمینت مژه یاد می ‌گیرید شامل استفاده از مواد و ابزارهای مورد نیاز این حرفه مانند بیگودی مژه، شانه مژه، چسب مژه و بسیاری موارد دیگر می ‌باشد. همچنین نحوه موادگذاری، حالت دادن به مژه ها و روش صحیح شست و شوی آن را یاد خواهید گرفت و ریزه‌کاری ‌های دیگر مانند لیفت مژه با چسب و بدون چسب را نیز می ‌آموزید. بعلاوه به اصول مراقبت و نگهداری بعد از لیفت مژه مسلط می شوید که باید به مشتری های خود آموزش دهید.

میانگین درآمد متخصص لیفت و لمینت مژه و ابرو چقدر است؟

از آنجایی که لیفت و لمینت مژه و ابرو به یکی از روش های زیبایی پرطرفدار در میان خانم ها تبدیل شده است، متخصصین این حوزه می توانند به درآمدهای بسیار بالایی دست پیدا کنند. هرچقدر شما در کار خود حرفه ای تر باشید، به خوبی تبلیغات کنید و روش های مشتری مداری را بلد باشید، می توانید جایگاه خوبی را در میان رقبای خود بدست بیاورید و مشتری های زیادی را جذب کنید. اما به طور کلی میانگین درآمد شما به ساعات کاری، موقعیت و شلوغی سالن و مهارتی که در این زمینه دارید بستگی خواهد داشت. به همین دلیل نمی ‌توان مبلغ مشخصی را اعلام کرد.

بازار کار لیفت و لمینت مژه چطوره؟

بسیاری از خانم ها دوست دارند مژه های خوش حالتی داشته باشند. اما دوست ندارند آرایش کنند و ظاهر طبیعی و نچرال را بیشتر می پسندند. از طرفی بعضی از خانم ها وقت کافی برای آرایش کردن مداوم چشم هایشان را ندارند. لیفت و لمینت مژه برای این دسته از افراد بهترین گزینه محسوب می شود. زیرا نیمه دائمی است، ضرری ندارد، و مژه های طبیعی شما را به زیبایی حالت می دهد. از این رو تمایل خانم ها به این سبک زیبایی بسیار زیاد است و روز به روز نیز به طرفداران آن افزوده می شود. اگر شما مهارت لازم را در کار خود داشته باشید، می توانید از این بازار داغ استفاده کنید و به راحتی مشغول به کار شوید.

دوره لیفت و لمینت مژه مدرک فنی حرفه‌ای دارد؟

باید بدانید که دوره آموزشی لیفت و لمینت مژه مدرک فنی حرفه‌ای ندارد، اما شما می‌توانید پس از پایان کلاس‌ها مدرک QAL انگلستان را دریافت کنید. برای دریافت این مدرک، علاوه بر پرداخت هزینه لازم است که مهارت کامل لیفت و لمینت مژه را یاد بگیرید و در امتحان رز سرخ نیز قبول شوید. با خواندن کتاب و جزوه لیفت و لمینت مژه مهارت کافی برای دریافت مدرک بین المللی این رشته را بدست خواهید آورد.

چرا لیفت و لمینت مژه انقدر پرطرفداره؟

این روزها تحت تاثیر مدهای جدید، مژه های پر پشت و ضخیم بین خانم ها بسیار محبوب شده است. چشم ها مهم ترین و تاثیر گذارترین اجزای صورت هستند و در زیبا تر شدن صورت نقش مهمی دارند. لیفت و لمینت مژه یک راهکار مناسب برای کسانی است که مژه های نازک و صاف دارند و یا خانم هایی که شاغل هستند و وقت کافی برای آرایش چشم های خود ندارند و تمایل دارند مژه های پر پشت و زیبا بدون استفاده از ریمل داشته باشند. تمامی این موارد دلیل رونق بازار کار لیفت و لمینت مژه می باشد.
اینستاگرام رز سرخ
نمونه کار لیفت مژه
نمونه کار لیفت مژه
نمونه کار لمینت مژه
نمونه کار لمینت مژه
718 views
shiva_d0 با اختلاف بهترین مربی😍😍❤️❤️
taarlan.bagg آدرس آرایشگاهتون کجاست؟

آیا بعد از پایان دوره میتوانم مشغول به کار شوم؟

مجموعه رز سرخ سعی دارد کلاس آموزش لیفت و لمینت مژه خود را با بالاترین کیفیت، جدیدترین متدهای آموزشی، اساتید مجرب و حرفه ای و در محیطی مناسب و دوستانه برگزار کند تا هنرجویان بهترین نتیجه را از این دوره کسب کنند. شما عزیزان پس از اتمام دوره به تمام مباحث و تکنیک های روز لیفت مژه مسلط می شوید و می توانید به عنوان یک مژه کار ماهر فعالیت حرفه ای خود را آغاز کنید. البته فراموش نکنید که پشتکار و توانایی های فردی نیز در گرفتن نتیجه خوب و موفقیت شما تاثیر قابل توجهی دارد.

آموزش لیفت و لمینت مژه چقدر زمان میبرد؟

آموزش صفرتا صد لیفت و لمینت مژه در آموزشگاه رز سرخ در ۳ جلسه ۲ ساعته برگزار می شود. بنابراین شما می توانید تنها در ۶ ساعت تمام سرفصل های مربوط به این دوره را آموزش ببینید و کار حرفه ای خود را آغاز کنید.

مراحل آموزش لیفت و لمینت مژه

  • در اولین مرحله آموزش لیفت مژه با ابزارها و مواد لازم برای این کار آشنا می شوید.
  • سپس مربی انواع روش های لیفت مژه و لمینت مژه را جداگانه برای شما توضیح می دهد.
  • در مرحله بعد با نحوه موادگذاری برای هر دو روش لیفت و لمینت مژه به صورت عملی آشنا می شوید.
  • سپس روش صحیح حالت دادن به مژه را یاد می گیرید.
  • در آخر نیز تمام مباحثی که آموزش دیده اید را به صورت عملی و زیر نظر مربی ابتدا بر روی مدل مصنوعی و سپس مدل طبیعی تمرین می کنید.

تفاوت لیفت و لمینت مژه چیست؟

لیفت مژه و لمینت مژه هردو برای حالت دادن به مژه ها طراحی شده اند. اما تفاوت هایی در نوع مواد مصرفی آن ها وجود دارد. لیفت مژه فقط برای حالت دادن مژه ها انجام می شود. در صورتی که در لمینت از مواد ویتامینه، کراتینه و رنگ استفاده شده که در نهایت باعث تقویت و پررنگ شدن ابروهای شما می شود و به نظر می رسد که همیشه ریمل زده اید. این دو روش درواقع تکمیل کننده یکدیگر هستند و اگر شما مژه های نازک و کمرنگی دارید، استفاده از هر دو روش انتخاب خوبی برای شما خواهد بود.

دوره های مرتبط با آموزش لیفت و لمینت مژه

مکمل آموزشی برای بهتر شدن
دوره آموزش لیفت و لمینت ابرو

دوره آموزش لیفت و لمینت ابرو

شرکت در دوره‌ای حرفه‌ای برای خبره شدن در زیبایی جلوه بخشیدن و منحصر بفرد کردن ابروها.

شروع قیمت:
دوره آموزش اکستنشن مژه

دوره آموزش اکستنشن مژه

حرفه‌ای شدن شما در دوره اکستنشن مژه برابر است با تاثیر گذاری بالا در زیبایی و منحصر بفرد بودن چشمها .

شروع قیمت:
دوره آموزش اکستنشن مو

دوره آموزش اکستنشن مو

توانایی پر و زیباتر کردن موهای کم پشت خانم‌ها با یادگیری مهارت‌های حرفه‌ای و منحصر بفرد.

شروع قیمت:

پاسخ به سوالات عمومی شما

در پایان دوره لیفت و لمینت مژه مدرک فنی حرفه ای دریافت می کنم؟

مدرک فنی حرفه ای ندارد ولی با پرداخت هزینه جدا میتونید مدرک QAL انگلستان را دریافت کنید.

هزینه دوره آموزش لیفت مژه چقدر است؟

هزینه شرکت در دوره های آموزش لمینت مژه در آموزشگاه آرایشگری رز سرخ، متناسب با تمام بودجه ها طراحی شده است. از این جهت کلاس های این دوره به سه شکل خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی برگزار می شود. شما می‌توانید با مراجعه به صفحه هزینه دوره های آرایشگری از تمامی قیمت ها مطلع شوید.

چگونه می توانم از کیفیت کلاس های آموزشی شما مطمئن شوم؟

بشما می‌توانید قبل از ثبت نام یک جلسه به طور آزمایشی در کلاس شرکت کنید تا با محیط کلاس و نحوه آموزش مربی آشنا شوید.

آیا در این دوره اموزشی از کراتین برای لمینت مژه استفاده میشه؟

بله در کنار مواد لیفت مژه، از کراتین هم برای ضخیم شدن و تقویت مژه استفاده می شود.

آیا میتونم با مدرک لیفت و لمینت مژه سالن زیبایی تاسیس کنم؟

خیر. برای تاسیس سالن زیبایی باید دوره آرایش و پیرایش را بگذرانید یا در هفت دوره مربوط به مهارت های آرایش و پیرایش به صورت مجزا شرکت کنید.

آیا تمام ابزار مورد نیاز این دوره را خودمان باید تهیه کنیم؟

بله. الزامی است که هنرجویان ابزار دوره را همراه داشته باشند.

مدت زمان دوره آموزش لیفت مژه چقدر است؟

مدت زمان دوره آموزش لیفت و لمینت مژه در آموزشگاه آرایشگری رزسرخ ۳ جلسه می باشد که امکان برگزاری کلاس ها به صورت نیمه فشرده و فشرده نیز بنا به درخواست هنرجویان وجود دارد.

با شرکت در دوره لیفت مژه میتونم لیفت ابرو هم انجام بدم؟

مواد مورد استفاده در لیفت ابرو و لیفت مژه یکسان است اما روش کار اندکی تفاوت دارد که پیشنهاد می شود برای یادگیری بهتر در دوره لیفت و لمینت ابرو نیز شرکت کنید.

من شاغل هستم. آیا امکان تشکیل کلاس‌ها در روزهای تعطیل هم وجود دارد؟

بله. آموزشگاه آرایشگری رز سرخ برای رفاه حال عزیزان شهرستانی و یا افرادی که شاغل هستند،‌ کلاس‌های آموزشی را در روزهای جمعه و تعطیل نیز برگزار می‌کند.

آیا بعد از شرکت در دوره لیفت و لمینت مژه میتونم سریع مشغول به کار بشم؟

بله سرفصل های تمام دوره های آموزشی در آموزشگاه رز سرخ، جهت ورود به بازار کار طراحی شده است.

نمایش سوالات بیشتر

ثبت نام آنلاین

کاربر گرامی، ثبت نام شما پس از انجام هماهنگی های لازم از طریق تماس تلفنی نهایی خوهد شد.






  • تماس با ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲
  • اینستاگرام رز سرخ
  • ارسال پیام در واتسپ
  • مشاوره رایگان

تماس با رز سرخ

۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲


یا، ما با شما تماس می گیریم: