آموزش شینیون خطی

مراحل یک مدل شینیون خطی ساده و شیک

ارسال به دیگران:

همه خانوم ها دوست دارند که در عروسی ها و مراسم مختلف موهای زیبا و مرتبی داشته باشند. شینیون کردن موها یکی از راه های داشتن موهای مرتب و زیبا است. شما می توانید انواع شینیون باز، مدل موی شینیون بسته، نیمه بسته، شینیون اروپایی، خطی و … را با توجه به فرم صورت، اندازه گردن و سلیقه خود انتخاب کنید. شینیون خطی یکی از مدل های پر طرفدار و جذاب است که موها شما را به زیباترین شکل حالت می دهد.

آموزش شینیون مو
آموزش شینیون مو دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

انجام این مدل موی زیبا تقریبا ساده است. اما به تکنیک هایی نیاز دارد که ما در این مقاله، همه آن ها را با جزئیات و همراه با یک ویدئو شرح می دهیم. در ادامه با ما همراه باشید.

مراحل شینیون خطی جلوی مو

این مدل شینیون را می توانید در هر قسمتی از مو اجرا کنید. مدلی که ما در این ویدئو یاد می دهیم تنها جلوی مو را خطی می کند و موهای پشت را به صورت ساده شینیون می کند. فراموش نکنید که یکی از نکات مهم در انجام این مدل مو داشتن دقت و ظرافت بالا در کار است. در ادامه تمام مراحل را با هم بررسی می کنیم.

۱. تقسیم بندی مو

ویدئو شماره ۱- مراحل شینیون خطی ساده در منزل

در ابتدا برای انجام هر شینیونی، باید موها را تقسیم بندی کنید. برای تقسیم بندی این مدل شینیون، ابتدا موهای جلوی سر را از وسط به دو قسمت مساوی تقسیم کنید. به عبارت دیگر، فرق وسط باز کنید. سپس از فرق موها خطی عمودی دقیقا تا پشت گوش ها بکشید و به این ترتیب موهای پشت و جلوی سر را از هم جدا کنید. موهای پشت سر را جمع کنید و به صورت مدل مو دم اسبی بالای سر با کش ببندید.

ویدئو شماره ۲- مراحل شینیون خطی جدید تصویری

اکنون نوبت به جلوی مو می رسد. موهای سمت راست را با یک خط افقی به دو بخش تقسیم کنید. بخش بالایی را رها کنید و بخش پایینی را به چند دسته کوچک تر تقسیم کنید. هر بخش را جداگانه پوش دهید و تافت بزنید. سپس دسته ها را با هم یکی کنید، لایه رویی را شانه کنید تا مرتب شود و سپس به موهای پشت سر اضافه کنید و سنجاق بزنید. در سمت دیگر نیز همین کار را تکرار کنید.

نکنه: از تافت در تمام مراحل باید استفاده کنید.

 ۲. خطی کردن قسمت جلویی مو

ویدئو شماره ۳- مراحل شینیون خطی جلوی مو

در اولین مرحله، یک قسمت از موهای جلوی سر را به صورت اریب جدا کنید. قرار است ۵ خط در جلوی مو داشته باشیم. پس به طور ذهنی موها را به ۵ دسته مساوی تقسیم کنید. بخش اول را جدا کنید و با دست به صورت نیم دایره حالت بدهید. زمانی که حالت مورد نظر شما را به خود گرفت تافت بزنید تا ثابت بماند. سپس انتهای مو را به سمت عقب و نزدیک به کش سر برده و با سنجاق فیکس کنید. می توانید یک سنجاق دیگر نیز روی موها بزنید تا حالت خود را حفظ کنند. زدن تافت در تمام مراحل کار باعث می شود خط هایی که ایجاد کرده اید حالت خود را از دست ندهند.

ویدئو شماره ۴- فیلم مراحل شینیون خطی

برای سایر موهای جلوی سر نیز همین کار را تکرار کنید تا در نهایت ۵ خط کج از سمت چپ به سمت راست و پشت سر داشته باشید.

۳. شینیون قسمت پشتی مو

مدل شینیون پشت مو را می توانید بنا به سلیقه خود انتخاب کنید. می توانید یک شینیون ساده بسته ساده را انتخاب کنید. یا اگر موهایتان کم پشت و کوتاه است با پروتز مو حجم موهایتان را بیشتر کنید. استفاده از شینیون خطی باز برای شینیون پشت موهایتان نیز گزینه خوبی است.

نرگس شریفی

آیا شما از این مدل شینیون برای مجالس و جشن ها استفاده می کنید؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: w2salon

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 20 میانگین: 4]
نظرات کاربران
اطلاع رسانی کن
guest
مثلا: نوشین جعفری
مثلا: me@example.com
برای اطلاع رسانی های و تخفیف های رز سرخ
0 کامنت
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنت ها

  • تماس با ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲
  • اینستاگرام رز سرخ
  • ارسال پیام در واتسپ
  • مشاوره رایگان

تماس با رز سرخ

۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲


یا، ما با شما تماس می گیریم: